Олена
Адміністратор, офіс-менеджер, сoffee lady, 25 000 грн
- Занятость:
- Полная занятость, неполная занятость.
- Возраст:
- 48 лет
- Город:
- Киев
Контактная информация
Соискатель указал телефон , эл. почту и адрес.
Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.
Получить контакты этого кандидата можно на странице https://www.work.ua/resumes/5828649
Опыт работы
Офіс-менеджер
с 11.2023 по наст. время
(5 месяцев)
Німецьке Товариство., Київ (Неприбуткові, благодійні та громадські організації)
Забеспечую затишок та порядок в офісі.
Вирішую поточні питання з орендодавцем та контролюю ремонтні роботи.
Замовляю воду, чай/каву, снекі, канцтовари, госптоври, вивіз макулатури.
Співпрацюю з постачальниками та кур"єрами, роблю поштові відправлення.
Зустрічаю Гостей офісу, пропоную напої та снеки. Супроводжую зустрічі,
організовую каво - брейки чи викликаю кейтерінг.
Допомагаю співробітникам з друком та скануванням документів. Відслідковую обіг пропускних карток.
Співпрацюю з фінансовим відділом (переклад рахунків та накладних) Привітання колег та організація вечірок)
Food zone administrator
с 02.2022 по 11.2022
(9 месяцев)
Посольство Бразилії, Київ (Неприбуткові, благодійні та громадські організації)
Керування відділом клінінга.
Зустріч гостей, приготування напоїв та снеків.
Замовлення продуктів, миючих засобів.
Ведення звітності витратних матеріалів.
Допомога HR в організації свят в Посольстві та Резиденції
Cafe officer/coffee lady
с 01.1999 по 05.2019
(20 лет 4 месяца)
British Council, Киев (Неприбуткові, благодійні та громадські організації)
Зустріч гостей, обслуговування персоналу та слухачів курсів.
Приготування гарячих напоїв та десертів для відвідувачів.
Планування, організація та проведення зустрічей, фуршетів, кава-брейків та корпоративів.
Оформлення приміщення для свят.
Закупівля всього необхідного для забезпечення роботи кафе та проведення офісних заходів.
Координування роботи клінерів та технічного персоналу.
Робота з кур'єрськими службами та постачальниками
Відповідальна за санітарний стан офісу, надання першої допомоги, дотримання пожежної безпеки та child protection.
Прибирання зони кафетерію, миття посуду.
Дополнительное образование и сертификаты
British Council, курси англійської мови
2010, 3 роки
Гете Інститут, курси німецької мови
2017, 6 місяців
Знания и навыки
Знание языков
- Английский — средний
- Немецкий — начинающий
- Украинский — свободно
- Русский — свободно
Дополнительная информация
Протягом двадцяти років я спілкувалася з великою кількістю гостей та студентів – слухачів курсів.
Була у відмінних стосунках із співробітниками офісу.
Організувала та провела багато заходів.
Я відповідальна та врівноважена.
Швидко навчаюсь і адаптують.
Шкідливих звичок немає.
Можу самостійно вирішувати проблеми та знаходити спільну мову зі складними клієнтами.
У списку моїх хобі – бальні танці, живопис, гра на барабанах. Люблю подорожувати.
Буду рада знайомству з вашою компанією та співпраці.
Другие резюме этого кандидата
20 000 грн
Киев
Среднее специальное образование · Полная занятость, неполная занятость
- Офіс-менеджер, Німецьке Товариство, 5 месяцев
Похожие кандидаты
Бизнес-ассистент, личный помощник руководителя
Киев
Фахівець адміністративного департаменту, асистент директора, помічник керівника
20000 грн, Киев, Борисполь
Помічник керівника, адміністратор офісу, офіс-менеджер
Киев
Помічник керівника, секретар, офіс-менеджер, адміністратор
Киев
Помічник керівника, асистент директора (р-н Відрадний)
30000 грн, Киев
Адміністратор, офіс-менеджер, секретар, помічник директора
30000 грн, Киев