Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
Резюме от 25 апреля 2024

Личные данные скрыты

Этот соискатель решил скрыть свои личные данные и контакты, но ему можно отправить сообщение или предложить вакансию.

Этот соискатель решил скрыть свои личные данные и контакты. Вы можете связаться с ним со страницы https://www.work.ua/resumes/4241825

Начальник відділу кадрів

Занятость:
Полная занятость.
Город:
Днепр

Контактная информация

Соискатель скрыл свои личные данные, но вы сможете отправить ему сообщение или предложить вакансию, если откроете контакты.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Дополнительная информация

Конт.тел. [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»); E-mail: [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)
Мета: Менеджер в сфері HR.
Загальні відомості (професійні знання, навички, досвід).
1. Кадрове діловодство в повному обсязі:
- ведення штатного розпису, розробка Правил внутрішнього трудового розпорядку, положень, посадових інструкцій, наказів по роботі з кадрами;
- робота в ПП Медок, електронному кабінеті платника податків-подання до ДФС повідомлень про прийнятих працівників;
- оформлення: прийому, переведення, звільнення, наказів по підприємству та особовому складу, про відпустки;
- оформлення службових відряджень, лікарняних листів (електронних лікарняних листів), складання графіків відпусток, формування особових справ, ведення трудових книжок в т. ч. формування даних на сайті ПФУ (електронні трудові книжки і. т. д.);
- складання змінних графіків робіт на обліковий період, ведення табельного обліку робочого часу (в тому числі підсумованого обліку робочого часу);
- формування кадрової звітності до держорганів, забезпечення виконання 4% квоти,;
- проведення атестації робочих місць (шкідливі умови праці) СП.№1, 2 довідок з місця роботи;
- ведення військово-облікового столу;
- ведення кадрового архіву;
- досвід проходження перевірок (планових / позапланових інспекції з праці, ПФУ), за скаргами ;
- хороші знання Word, Excel, Internet, Power Point, Visio.
2. Автоматизація кадрового діловодства:
- впровадження програмних продуктів (1С 8.1, 1С8.2, 1С8. 3 ЗУП, Master);
- написання технічних завдань розробникам/програмістам, тестування виконаних завдань і призначеного для користувача інтерфейсу програми (забезпечення ефективної роботи в програмі).
3. Оптимізація кадрових процесів:
- фокус на ефективність і результативність (виключення дублювання функцій, нормування праці кадрових фахівців, формалізація процедур, мінімізація помилок через людський фактор -максимальна автоматизація процесу, розробка шаблонів і т.п.).
4. Планування кадрів, пошук і підбір персоналу:
- розрахунок чисельності персоналу відповідно до планів бізнесу (планова, розстановочна);
- аналіз руху персоналу (рух всередині підприємства і причин плинності). Забезпечення виробництва персоналом відповідної кваліфікації.
5. Навчання і розвиток персоналу:
-аналіз процесів, оцінка потреби в навчанні персоналу;
- розробка положень: - про навчання і розвиток персоналу, - формування кадрового резерву; - про наставництво, - про адаптацію персоналу , - про оцінку персоналу; - розробка листів оцінки персоналу організація проведення тренінгів та семінарів, лекцій, курсів цільового призначення і т. д.

ДОСВІД РОБОТИ :
З 06.2021 начальник відділу кадрів (чисел. 900 чол.).
З 01.2020 начальник відділу кадрів (чисел 200 чол.-три юрособи) .
З 07.2018 менеджер з персоналу (чисел. 200 чол.).
З 10.2016 начальник відділу кадрів (чисел. 300 чол.).
З 07.2013 начальник відділу кадрів (чисел. 1300 чол.-8 юросіб).
З 08.1991 по 07.2012 начальник відділу найму та розвитку персоналу (чисел. 2500 чол.) (у підпорядкуванні сектор найму, сектор навчання, сектор обліку персоналу – 9 чол.).
з 02.01.2008 по 01.07.08 завідувач сектором з найму персоналу.
з 2004 по 2008 завідувач сектором з навчання та розвитку персоналу.
з 1991 по 2004 інженер з охорони праці + інженер з підготовки кадрів (суміщення). Додаткова інформація:
Освіта: вища, Київський технологічний інститут харчової промисловості.
Додаткове навчання: - тренінги та семінари з кадрового менеджменту, кадрового діловодства;
- навчання з питань охорони праці.
Особисті якості: орієнтація на результат, висока працездатність, аналітичні здібності, відповідальність, організованість. Швидко освоюю нові ідеї, теорію.

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: