Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
Резюме от 27 октября 2017

Наталья

Офис-менеджер, помощник бухгалтера, оператор ПК, 6 000 грн

Занятость:
Полная занятость.
Возраст:
38 лет
Город:
Белая Церковь

Контактная информация

Соискатель указал телефон и эл. почту.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Дополнительная информация

Дзюман Наталія

Телефон: [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)
e-mail: [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)
Дата народження: 25.05.1986р.
Місто: Біла Церква


Ціль: офіс-менеджер; оператор ПК; операціоніст; спеціаліст по роботі з клієнтами МСБ; контролер по касовій роботі, роботі з юридичними особами; спеціаліст з обслуговування фізичних осіб, помічник бухгалтера.

Ключовий досвід:
-спеціаліст в області касового обслуговування,
-обслуговування поточних рахунків фізичних та юридичних осіб;
-стресостійка, цілеспрямована, маю лідерські якості, не боюся труднощів, в своїй роботі завжди думаю про результати;
-знання основних інструкцій НБУ та внутрішньобанківських інструкцій;
-відкриття всіх видів рахунків фізичним особам, юридичним особам та ФОП;
-видача кредитів, виконання планів по залученню депозитів, страхуванню, кредитам;
-перехресні продажі банківських продуктів;
-допомога у вирішенні питань та конфліктних ситуацій з клієнтами, вміння переконувати клієнта;
-підготовка листів, довідок, робота з заборгованістю по РКО.

Освіта: 2007р. Державна академія статистики, обліку та аудиту за спеціальністю "облік і аудит".

Мови: українська, російська – рідні; англійська – еlementary.

Комп’ютерні навики: Високий рівень володіння MS Windows, MS Office.


Досвід роботи:
З 06.2008 - по сьогодні: ПАТКБ "Правекс-Банк", бухгалтер-касир.
Основні обов’язки:
-обслуговування фізичних та юридичних осіб: прийом платежів, оформлення внутрішніх та міжнародних переказів (Western Union, Money Gram, Юністрім, SWIFT), обмін валют, конвертація;
-відкриття депозитних, поточних, пенсійних та карткових рахунків фізичним особам; відкриття та обслуговування рахунків юридичних осіб, прийом платіжних доручень від юридичних осіб та їх обробка, оформлення чекових книжок; прийом документів на купівлю та продаж валюти на МВРУ;
продаж банківських металів та монет;
-робота з дорожніми та іменними чеками;
-оренда банківських індивідуальних сейфів;
-завантаження і розвантаження банкомату;
-формування касової та бухгалтерської зшивки, відкриття та закриття операційного дня, ведення касових журналів;
-при відсутності керівника, виконувала обов’язки директора відділення.

Ключові досягнення:
Високий рівень обслуговування, що дало змогу зберегти існуючих та залучити нових клієнтів на обслуговування в банку;
Проведення презентацій та продажів банківських продуктів у відділенні банку, виявлення потреб клієнтів, що мало позитивний вплив на загальне виконання планів відділення;
Підтримання порядку в документації відділення, своєчасне та правильне формування справ клієнтів;
Досвід роботи з бухгалтерськими документами: платіжні доручення, чекові книжки;
Вирішення конфліктних ситуацій, що виникають в процесі обслуговування, легко домовляюся з клієнтами.

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: