Наталья
Офис-менеджер, помощник бухгалтера, оператор ПК, 6 000 грн
- Занятость:
- Полная занятость.
- Возраст:
- 38 лет
- Город:
- Белая Церковь
Контактная информация
Соискатель указал телефон и эл. почту.
Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.
Получить контакты этого кандидата можно на странице https://www.work.ua/resumes/4265141
Дополнительная информация
Дзюман Наталія
Телефон: [
e-mail: [
Дата народження: 25.05.1986р.
Місто: Біла Церква
Ціль: офіс-менеджер; оператор ПК; операціоніст; спеціаліст по роботі з клієнтами МСБ; контролер по касовій роботі, роботі з юридичними особами; спеціаліст з обслуговування фізичних осіб, помічник бухгалтера.
Ключовий досвід:
-спеціаліст в області касового обслуговування,
-обслуговування поточних рахунків фізичних та юридичних осіб;
-стресостійка, цілеспрямована, маю лідерські якості, не боюся труднощів, в своїй роботі завжди думаю про результати;
-знання основних інструкцій НБУ та внутрішньобанківських інструкцій;
-відкриття всіх видів рахунків фізичним особам, юридичним особам та ФОП;
-видача кредитів, виконання планів по залученню депозитів, страхуванню, кредитам;
-перехресні продажі банківських продуктів;
-допомога у вирішенні питань та конфліктних ситуацій з клієнтами, вміння переконувати клієнта;
-підготовка листів, довідок, робота з заборгованістю по РКО.
Освіта: 2007р. Державна академія статистики, обліку та аудиту за спеціальністю "облік і аудит".
Мови: українська, російська – рідні; англійська – еlementary.
Комп’ютерні навики: Високий рівень володіння MS Windows, MS Office.
Досвід роботи:
З 06.2008 - по сьогодні: ПАТКБ "Правекс-Банк", бухгалтер-касир.
Основні обов’язки:
-обслуговування фізичних та юридичних осіб: прийом платежів, оформлення внутрішніх та міжнародних переказів (Western Union, Money Gram, Юністрім, SWIFT), обмін валют, конвертація;
-відкриття депозитних, поточних, пенсійних та карткових рахунків фізичним особам; відкриття та обслуговування рахунків юридичних осіб, прийом платіжних доручень від юридичних осіб та їх обробка, оформлення чекових книжок; прийом документів на купівлю та продаж валюти на МВРУ;
продаж банківських металів та монет;
-робота з дорожніми та іменними чеками;
-оренда банківських індивідуальних сейфів;
-завантаження і розвантаження банкомату;
-формування касової та бухгалтерської зшивки, відкриття та закриття операційного дня, ведення касових журналів;
-при відсутності керівника, виконувала обов’язки директора відділення.
Ключові досягнення:
Високий рівень обслуговування, що дало змогу зберегти існуючих та залучити нових клієнтів на обслуговування в банку;
Проведення презентацій та продажів банківських продуктів у відділенні банку, виявлення потреб клієнтів, що мало позитивний вплив на загальне виконання планів відділення;
Підтримання порядку в документації відділення, своєчасне та правильне формування справ клієнтів;
Досвід роботи з бухгалтерськими документами: платіжні доручення, чекові книжки;
Вирішення конфліктних ситуацій, що виникають в процесі обслуговування, легко домовляюся з клієнтами.
Похожие кандидаты
Офис-менеджер, оператор ПК, кассир
5000 грн, Белая Церковь
Бухгалтер з первинної документації, помічник бухгалтера, оператор 1С, обліковець, касир
14000 грн, Белая Церковь, Удаленно
Секретар, помічник керівника, оператор ПК
Белая Церковь
Инспектор по кадрам, оператор ПК, 1С, офис-менеджер, табельщик
15000 грн, Белая Церковь
Помощник бухгалтера, менеджер по продажам, секретарь, администратор
15000 грн, Белая Церковь
Помічник бухгалтера, обліковець, фахівець, оператор ПК, касир
Белая Церковь