- PRO
Dmytro
Адміністративний директор
- Рассматривает должности:
- Адміністративний директор, Керівник технічного департаменту, Начальник господарського відділу
- Вид занятости:
- полная
- Возраст:
- 47 лет
- Город:
- Киев
Контактная информация
Соискатель указал телефон , эл. почту и адрес.
Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.
Получить контакты этого кандидата можно на странице https://www.work.ua/resumes/4367022/
Опыт работы
Facility Management Lead
с 09.2019 по наст. время
(5 лет 11 месяцев)
Банк, Київ (Фінанси, банки, страхування)
Основні обов'язки:
–управління Facility Management Team (11 співробітників) - експлуатація та обслуговування офісів й обладнання, інженерних комунікацій, організація фізичної та технічної охорони, адміністративно-господарське забезпечення (оренда, архів, клінінг, ремонтні роботи, переїзди, рецепція, документообіг, переклади, таксі, пошта, кур'єрські послуги, мобільний зв'язок, канцтовари, інвентаризація, продаж\списання\утилізація ОЗ, обслуговування іноземних гостей, закупівлі, організація заходів), автотранспорт, охорона праці\пожежна безпека\цивільний захист, підбір персоналу, бюджетування та контроль витрат, проведення тендерів та укладання контрактів, звітність.
Основні досягнення:
–реалізував проект із заміни системи кондиціювання серверної (економія 100 тис.кВт\20 тис.дол на рік);
–оптимізував архів Банку (економія 7 тис. дол. на рік);
–реалізував проект із підключення другого резервного генератора з АВР для основного офісу;
–організував аудит Банку на предмет дотримання норм охорони праці та пожежної безпеки, приведення у відповідність до норм законодавства, проходження перевірки МНС;
–реалізував проект з оптимізації офісу, закриття каси, перенесення рецепції та інженерних систем;
–провів інвентаризацію ОЗ, реалізував продаж 360 одиниць застарілої техніки та меблів на 14 тис.дол, провів списання та утилізацію 80 одиниць несправних ОЗ;
–проекти з відкриття серверної в Датацентрі, резервного офісу та резервної серверної;
–розробка та затвердження внутр. процедур, в т.ч. на вимогу НБУ (щодо безперервності діяльності);
–пошук, співбесіди та адаптація 9 нових співробітників команди Facility Management.
Операційний директор
с 11.2018 по 08.2019
(9 месяцев)
ООО «МЛ «ДІЛА», Київ (Медицина, охорона здоров'я, аптеки)
Основні обов'язки:
–управління Операційним відділом (12 співробітників): Група капітального будівництва (проектування, аудит приміщень, організація проведення будівельних робіт та поточних ремонтів; 2 співробітники), Група ремонтно-технічного забезпечення (експлуатація будівель та обладнання, інженерних мереж; 8 співробітників), Сектор адміністративно-господарського забезпечення (обслуговування офісів, закупівлі, організація переїздів; 2 працівника), бюджетування, звітність.
Основні досягнення:
–приймав активну участь в відкритті 3 нових відділень, будівництві нової лабораторії, реалізував переїзди до 3 офісів, ініціював та створив службу адміністративно-господарського забезпечення (АХО).
Керівник Служби підтримки адміністративної інфраструктури
с 08.2017 по 03.2018
(7 месяцев)
ООО «Кернел-Трейд», керуюча компанія, Київ (Сільське господарство, агробізнес)
Основні обов'язки:
–управління діяльністю Служби (40 співробітників) відповідно до стратегії розвитку компанії та внутрішніх політик (адміністративно-господарське, автотранспортне та матеріально-технічне забезпечення);
–оренда та експлуатація офісних приміщень, організація переїздів, забезпечення комунальними та сервісними послугами (2 власні офісні будівлі КК 6 тис. кв. м. та 12 офісів в оренді 4 тис.кв.м.);
–планування, організація та контроль проведення поточних та капітальних ремонтів (КК та понад 100 дочірніх підприємств);
–проведення тендерів, організація закупівель, укладання контрактів;
–повний супровід роботи автопарку (250 автомобілів КК у всіх регіонах України, понад 2000 автомобілів дочірніх підприємств);
–бюджетування, плани інвестицій, звітність, оптимізація та контроль витрат;
–контроль за дотриманням норм охорони праці, пожежної безпеки, безпеки руху.
Основні досягнення:
–консолідував статистику, підготував аналітику, ініціював та провів додаткові переговори з постачальником палива, збільшив знижку на паливо на 24% (економія 80 тис. дол. на рік);
–у стислі терміни (за 4 місяці) проведено тендери, оформлено та видано понад 300 автомобілів;
–реалізував Service Desk для обробки господарських заявок та заявок на авто.
Керівник Технічного департаменту
с 11.2013 по 08.2017
(3 года 9 месяцев)
ТОВ «КРКА УКРАЇНА», Київ (Хімічна промисловість, фармацевтика)
Основні обов'язки:
–проведення тендерів, організація закупівель та процесів (автомобілі, бензин, страхування, меблі, техніка, господарські товари, канцтовари, медикаменти, поштові та кур'єрські послуги, трансфери, митні послуги, архівація, організація заходів тощо);
–оренда та обслуговування офісних та складських приміщень (пошук, укладання контрактів, пролонгація, покращення умов, розірвання, переїзд);
–забезпечення офісів комунальними, сервісними, охоронними та клінінговими послугами (12 офісів), проведення ремонтних робіт та благоустрій території;
–повний супровід роботи автопарку (300 власних автомобілів у всіх регіонах України);
–бюджетування, плани інвестицій, звітність, оптимізація та контроль витрат;
–організація служби та контроль за дотриманням норм охорони праці, пожежної безпеки, безпеки руху та електробезпеки, проходження перевірок;
–забезпечення обліку матеріальних цінностей: інвентаризація, продаж, списання, утилізація;
–розробка внутрішньої документації - інструкції, положення, типові договори, накази;
–формування команди професіоналів, націлених на результат і готових виконувати поставлене завдання будь-якої складності, створення та підтримання сприятливої атмосфери в колективі, мотивація, вирішення конфліктів (20 співробітників департаменту).
Основні досягнення:
–найкращий менеджер компанії 2015р. (за результатами щорічного опитування співробітників) покращив рейтинг Технічного департаменту з останнього до 2-го місця;
–знизив витрату палива автопарку компанії на 20% (економія 60 тис. дол. на рік), реалізував процедуру утримання за використання корпоративного автомобіля в особистих цілях (додатковий прибуток компанії 40 тис. дол. на рік);
–розробив та впровадив ряд процедур та інструкцій: контроль руху основних засобів, облік шин, стажування та тест-драйв нових співробітників, видача авто, відправлення пошти\вантажів, пропускний режим;
–успішно пройшов внутрішні аудити (Head Office) та комплексні перевірки (МНС, охорона праці);
–створив службу охорони праці та безпеки руху в компанії, знизив рівень аварійності;
–розробив концепцію та впровадив у компанії «благодійний аукціон послуг».
Начальник Управління будівництва, експлуатації та адмін. забезпечення
с 07.2006 по 07.2013
(7 лет)
АТ «Ерсте Банк» (ПАТ «Фідокомбанк», АК Банк «Престиж»), Київ (Фінанси, банки, страхування)
Основні обов'язки:
–організація та управління діяльністю підрозділу відповідно до стратегії розвитку Банку (25 співробітників – Відділ експлуатації та обслуговування, Відділ проектних та ремонтно-будівельних робіт, Відділ автотранспортного забезпечення, Відділ охорони праці);
–забезпечення приміщень Банку комунальними, експлуатаційними, сервісними та клінінговими послугами (Центральний офіс та понад 120 відділень та дирекцій по Україні);
–організація та контроль проведення проектних робіт, реконструкції та поточного ремонту приміщень Банку, прилеглої території, оформлення дозвільної документації;
–автотранспортне забезпечення Банку: експлуатація 25 автомобілів, в т.ч. 3 інкасаторських, організація перевезень, таксі, договору оренди авто, купівля/продаж/реєстрація авто та ін.;
–організація та контроль за дотриманням у Банку норм охорони праці та пожежної безпеки;
–організація комплексу заходів з відкриття/закриття/переїзду відділень Банку (брав участь у відкритті 22 відділень Банку, закритті 31 та переїзді ЦО та 7 відділень);
–бюджетування та контроль витрат за профілем роботи підрозділу, оптимізація витрат;
–організація закупівель товарів та послуг (госп.товарів, техніки, меблів, продуктів харчування та питної води, канцтоварів, авіа- та залізничних квитків, конструкцій лого, медпрепаратів та ін.);
–облік матеріальних цінностей: інвентаризація, продаж, списання, благодійність;
–взаємодія зі страховою компанією щодо страхових випадків з приміщеннями та транспортом;
–проходження перевірок та взаємодія з перевіряючими органами;
–кадрові питання: прийом на роботу, звільнення, скорочення, мотивація, вирішення конфліктів.
Основні досягнення:
–розробив та затвердив типові договори за основними напрямками діяльності підрозділу, ініціював та реалізував перехід від нотаріальних договорів оренди авто на надбавку до з/п, уніфікував бази даних з обліку витрат та бюджетування підрозділу;
–впровадив стандарти на купівлю та експлуатацію автомобілів, ліміти на облаштування відділень;
–ініціював та реалізував проекти з оптимізації витрат (відключення лого вночі/економія 50 тис. дол. на рік, збір макулатури в ЦО/за 2012 р. зібрано 5,6 тонн макулатури, знизив витрати на клінінг ЦО/економія 15 тис. дол. рік, ініціював та реалізував перехід ЦО з бутильованої води на фільтровану – економія до 12,5 тис. дол. на рік, впровадив систему GPS контролю пересування чергових автомобілів);
–бездоганна ділова репутація, довіра керівництва (право першого підпису розрахункових документів до 50 тис. грн.\6,3 тис. дол.).
Образование
Український державний університет фінансів та міжнародної торгівлі
Фінанси, Київ
Высшее, с 2007 по 2010 (3 года)
Кваліфікація: Фахівець із фінансів (середній бал – 4,6 з 5)
Київський національний університет будівництва та архітектури
Міське будівництво та господарство, Київ
Высшее, с 1998 по 2004 (6 лет)
Кваліфікація: Інженер-будівельник (середній бал – 4,2 з 5)
Дополнительное образование и сертификаты
Управління змінами, Управл. конфліктами, Проведення переговорів, Мотивуюче управління, Операт. управління, Нестандартне мислення
2010-2016
Асертивність, Тайм-менеджмент, Підвищення особистої ефективності: MBTI, Договори у госп. діяльності
2010-2016
Дозвільна процедура та документація у будівництві, Безпечна експлуатація будівель, Оренда комерційної нерухомості
2010-2016
Знание языков
Английский — средний
Другие резюме этого кандидата
- PRO
Рассматривает должности: Administrative Director, Head of the Technical Department, Facility Management Lead
Киев
Высшее образование · Полная занятость
- Facility Management Lead, Bank, 5 лет 11 месяцев
- Chief Operating Officer, LLC "ML "DILA", 9 месяцев
Похожие кандидаты
-
Адміністратор ресторану
70000 грн, Киев -
Administrator
28000 грн, Киев -
Адміністратор
Киев -
Керівник проєктів, адміністратор, редактор, фотограф
Киев -
Адміністратор
25000 грн, Киев, Львов , еще 2 города -
Адміністратор
Киев