Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
Резюме от 18 мая 2024 PRO

Людмила

Бухгалтер, кадровик, адміністратор

Занятость:
Полная занятость.
Возраст:
45 лет
Город:
Житомир

Контактная информация

Соискатель указал телефон и эл. почту.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Опыт работы

Бухгалтер, кадровик

с 11.2019 по наст. время (4 года 6 месяцев)
Житомир, Житомир (Оптова торгівля побутовою хімією та засобами гігієни)

Ведення ФОП на єдиному податку.
Робота з первинною документацією, контроль наявності оригіналів та належного оформлення (рахунки, накладні, акти надання послуг, ТТН, тощо).
Оприбуткування товару.
Планування оплати по рахунках.
Оплата по рахунках (робота з клієнт-банком).
Контроль оплати та наявність документів.
Підготовка даних для подання звітності.
Подання звітності (робота з програмою «M. E. Doc IS», електронний кабінет) та сплата податків.
Звіряння дебіторської та кредиторської заборгованості.
Контроль наявності договорів з постачальниками, покупцями та терміну їх дії.
Нарахування заробітної плати (в т.ч. нарахування відпускних та лікарняних).
Ведення кадрів (ведення особових справ, складання табелів робочого часу, заповнення трудових книжок, підготовка розпорядчих документів на прийняття, звільнення, надання відпустки, тощо; складання штатного розпису, облік днів відпустки).

Бухгалтер, кадровик

с 12.2011 по 07.2018 (6 лет 7 месяцев)
ТОВ "Фарма Лайн", Житомир (Медицина, охорона здоров'я, аптеки)

Робота з первинною документацією вхідною та вихідною (рахунки, накладні)
Оприбуткування товару.
Націнка товару.
Оформлення дисконтних карток.
Робота з банківськими виписками.
Сплата податків та внесків.
Розрахунки з постачальниками та покупцями через банк-Клієнт.
Нарахування зарплати, відпускних, лікарняних.
Підготовка та подання звітності.
Складання актів виконаних робіт.
Ведення взаєморозрахунків з покупцями та постачальниками.
Робота з програмою «M. E. Doc IS».
Ведення кадрів (складання табелів робочого часу, заповнення трудових книжок, підготовка розпорядчих документів, складання штатного розпису).
.

ФО-П Павловська Л.В.

с 10.2011 по 05.2015 (3 года 7 месяцев)
ФО-П Павловська Л.В., Житомир (Консалтинг, бухгалтерія, аудит)

Надання бухгалтерських послуг.

Головний бухгалтер

с 11.2010 по 10.2011 (11 месяцев)
ТОВ «ЮК «Юрис-Консалт», Житомир (Юриспруденція)

Ведення бухгалтерського обліку фірми.
Контроль роботи та здійснення керівництва співробітників (6 чол).
Нарахування та видача заробітної плати.
Виписка рахунків.
Складання актів виконаних робіт.
Робота з клієнтами.
Підготовка та здача звітів.
Оплата податків.
Ведення взаєморозрахунків з клієнтами та постачальниками.

Адміністратор ігрового центру

с 10.2008 по 04.2010 (1 год 6 месяцев)
МПП «Вегас», Житомир (Готельно-ресторанний бізнес)

Координування роботи Розважального комплексу.
Контроль роботи та здійснення керівництва співробітників (10 чол).
Відкриття та закриття зміни.
Контроль забезпечення зразкового утримання, чистоти і порядку в приміщеннях.
Ведення касової звітності.
Закупівля напоїв і продуктів для бару.
Контроль, приймання товару.
Звітність.
Робота з касовим апаратом.

Бухгалтер

с 06.2005 по 11.2010 (5 лет 5 месяцев)
ТОВ "Керамаг ЛТД", Житомир (Торгівля будматериалами)

1. Ведення бухгалтерського обліку ПП на загальній системі оподаткування.
2. Ведення бухгалтерського обліку ПП на єдиному податку.
Нарахування заробітної плати.
Виписка накладних, рахунків.
Складання актів виконаних робіт.
Робота з клієнтами.
Підготовка та здача звітів.
Оплата податків.
Ведення взаєморозрахунків з клієнтами та постачальниками.
Ведення складського обліку
Виписка товаро-транспортних накладних
Виписка подорожніх листів

Бухгалтер

с 06.2003 по 03.2005 (1 год 9 месяцев)
ВАТ «Біомедскло», Житомир (Медицина, охорона здоров'я, аптеки)

Нарахування заробітної плати.
Розрахунок лікарняних листів, відпускних записок, компенсацій, допомог.
Утримання податків, штрафів, аліментів.
Підготовка списків робітників до видачі зарплати.
Виписка довідок про доходи.

Секретар - помічник керівника

с 10.1999 по 09.2002 (2 года 11 месяцев)
Відділ освіти Житомирської райдержадміністрації, Житомир (Державні організації)

Організація та контроль виконання доручень керівництва.
Реєстрація зовнішньої і внутрішньої документації.
Ведення переговорів.
Робота з документами (складання наказів, актів, розпоряджень, договорів).
Організація життєдіяльності офісу

Образование

Інженерно-технологічний інститут

Економіки та менеджменту, менеджер-економіст/спеціаліст, Житомир
Высшее, с 1996 по 2002 (5 лет 9 месяцев)

Знания и навыки

MS Excel MS Word Користувач Internet Електронний кабінет платника податків M.E.Doc Пользователь Internet Клієнт-Банк Adobe Photoshop Робота зі сканером Робота з ксероксом Робота з факсом Соната Работа со сканером Работа с ксероксом Кассовые операции Работа с факсом 1С:Бухгалтерия СОТА Клиент-Банк Бухгалтерский учет ABBYY FineReader LibreOffice СКАРБ

Знание языков

  • Русский — свободно
  • Украинский — свободно
  • Английский — начинающий
  • Польский — средний

Дополнительная информация

Особисті, ділові якості:
Пунктуальність.
Уважність.
Акуратність.
Сумлінність.
Відповідальність.
Високий рівень засвоєння нового.

Другие резюме этого кандидата

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: