Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
Резюме от 23 ноября 2017

Светлана

Руководитель, заместитель руководителя, менеджер HR-службы, 15 000 грн

Занятость:
Полная занятость.
Возраст:
38 лет
Город:
Киев

Контактная информация

Соискатель указал телефон и эл. почту.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Дополнительная информация

РЕЗЮМЕ

Романенко Світлана Сергіївна, 31 рік
Адреса проживання: м. Київ, проспект Повітрофлотський
Контактний телефон: [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)
e-mail: [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)

Мета: застосування свого професійного досвіду, навичок, знань та умінь у сфері управління персоналом на посаді керівника, заступника керівника, менеджера HR-служби

Професійні знання та навички:
знання трудового законодавства, законадавства про державну службу з питань управління персоналом; системна організація роботи служби упраління персоналом у державному органі, побудова кадрової політики згідно із завданнями, покладеними на державний орган; координація та здійснення всіх функцій HR-служби у державному органі.
Комп’ютерні навички: досвідчений користувач ПК: MS Office, навички роботи з Internet, АІС «Кадри»; досконале володіння офісною технікою.

Знання мов: (українська – рідна, російська – вільно, німецька – базова).

Досвід роботи:
Мінагрополітики, 04.2016 – 04.2017 – заступник директора Департаменту роботи з персоналом – начальник відділу (організація роботи відділу та департаменту, пов’язана із плануванням потреб персоналу у міністерстві (чис. міністерства – 360 шт. од.), проведенням конкурсного відбору на посади державної служби та керівного складу підприємств, підпорядкованих міністерству; прийомом, переведенням та звільненням держслужбовців; заключенням та розірванням контрактів з керівниками підприємств; розробкою структури та штатного розпису міністерства; розробкою нормативно-правових актів з питань управління персоналом, положень про структурні підрозділи, розподілу обов’язків між керівництвом; плануванням професійного навчання держслужбовців, здійсненням контролю за наданням відпусток відповідно до графіку; веденням кадрового діловодства та ін.)

Міністерство фінансів України, 05.2015 – 04.2016 – головний спеціаліст Департаменту роботи з персоналом та організаційного розвитку (планування потреби персоналу у міністерстві із чис.711 шт.од., оформлення стажування на посади державної служби, розробка нормативно-правових актів з питань управління персоналом, оформлення відряджень, облік та присвоєння рангів державним службовцям, ведення військового обліку, надання відповідей на звернення та запити з питань управління персоналом)

Міністерство охорони здоров’я України, 03.2013 – 05.2015 – начальник відділу управління персоналом апарату та державної служби Департаменту кадрового менеджменту, освіти та науки (організація роботи відділу, планування потреби персоналу у міністерстві із чис. 260 шт. од., прийом, переведення та звільнення держслужбовців; оформлення стажування на посади державної служби, розробка нормативно-правових актів з питань управління персоналом, оформлення відряджень, облік та присвоєння рангів державним службовцям, розробка структури та штатного розпису міністерства, надання відпусток; ведення кадрового діловодства; організація щорічної оцінки та атестації державних службовців та ін.)

Головне управління юстиції у м. Києві, 08.2011 – 03.2013 – начальник відділу кадрового забезпечення державної виконавчої роботи та державної служби (організація роботи відділу, планування потреби персоналу в управлінні та терит. орг., прийом, переведення та звільнення держслужбовців; облік та присвоєння рангів державним службовцям, надання відпусток; ведення кадрового діловодства; організація щорічної оцінки та атестації державних службовців та ін.)

Управління Пенсійного фонду України в Солом’янському районі м. Києва, 09.2010 – 06.2011 – головний спеціаліст відділу призначення та перерахунків спецпенсій (призначення та перерахунок спецпенсій).

Освіта:
Національна академія внутрішніх справ, 2006 – 2011 рр., магістр, правознавство
Тренінги, 2015 – 2016 рр.:
«Розвиток людських ресурсів» – сертифікат DBB Akademie GmbH;
«Управління персоналом на державній службі» – сертифікат Центру адаптації державної служби до стандартів Європейського союзу;
«Актуальні питання впровадження нового законодавства про державну службу» –-сертифікат Нацдержслужби.

Особисті якості:
-легко знаходжу спільну мову з людьми, вмію працювати в команді, маю системний підхід до організації роботи; легко запам’ятовую інформацію, вмію побудувати взаємодію підрозділів організації з питань управління персоналом, вмію працювати з великими об’ємами інформації, швидко орієнтуюся в ситуації та беру відповідальність за прийняті мною рішення, постійно та швидко навчаюся, маю аналітичне мислення, високу працездатність, творчі здібності, вмію розбиратися в людях, орієнтована на результат;
-цілеспрямована, наполеглива, відповідальна, системна, об’єктивна, урівноважена, комунікабельна, тактовна, стресостійка, дисциплінована.

Другие резюме этого кандидата

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: