Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
Резюме от 3 января 2018

Личные данные скрыты

Этот соискатель решил скрыть свои личные данные и контакты, но ему можно отправить сообщение или предложить вакансию.

Этот соискатель решил скрыть свои личные данные и контакты. Вы можете связаться с ним со страницы https://www.work.ua/resumes/4571913

Бухгалтер, 10 000 грн

Занятость:
Полная занятость, неполная занятость.
Город:
Херсон

Контактная информация

Соискатель скрыл свои личные данные, но вы сможете отправить ему сообщение или предложить вакансию, если откроете контакты.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Инвалидность

Третья группа.
У мене коксартроз тазостегнових суглобів. Обмежено надмірне ходіння

Дополнительная информация

Резюме
Артеменко Лариси Василівни

Відомості про себе:
Адреса прописки: Херсонська область, Бериславський район, с. Високе, вул. Молодіжна, буд.24
Адреса проживання: м. Херсон, вул. Володимира Великого, 27/3
Контактний телефон: [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)
Дата народження 01. 11.1964р

Кваліфікація: Спеціаліст

Освіта: Дніпропетровський Державний Університет, економічний факультет, спеціальність «Економіка підприємств».
Херсонський державний аграрний університету, Інститут післядипломної освіти та дорадництва, спеціальність «Агрономія».
Трудова діяльність:
1988- 1992 рр – спеціаліст 1 категорії (бухгалтер по нарахуванню з/плати, бухгалтер матеріального відділу) радгосп «Україна» Бериславського району, Херсонської області
1992-1994рр – спеціаліст 1 категорії (бухгалтер) Херсонська обласна клінічна лікарня
2003– 2009рр - Голова ОГО «Сільськогосподарська дорадча служба Громади»
2009 – 31.01.2017 року - начальник Інформаційно-консультативного центру «Південний регіон» Інституту післядипломної освіти та дорадництва Херсонського державного аграрного університету

Досвід роботи:
Прийом, аналіз і контроль табелів обліку робочого часу і підготовка їх до рахункової обробки;
Приймання і контроль правильності оформлення листків про тимчасову непрацездатність, довідок по догляду за хворими та інших документів, що підтверджують право на відсутність працівника на роботі підготувка їх до рахункової обробки, а також для складання встановленої бухгалтерської звітності;
Нарахування заробітних плат працівникам підприємства, контроль за витрачанням фонду оплати праці;
Реєстрацію бухгалтерських проводок і рознесення їх за рахунком;
Нарахування та перерахування страхових внесків у державні позабюджетні соціальні фонди, заробітних плат робітників і службовців, інших виплат і платежів, а також відрахування коштів на матеріальне стимулювання працівників підприємства;
Підготовка періодичної звітності у встановлені терміни, підготовка бухгалтерських документів відповідно до встановленого порядку для передачі в архів;
Створення госпрозрахункових структур, робота по вдосконаленню організації праці, форм і систем заробітної плати, матеріального і морального стимулювання;
Організація сільськогосподарських робіт, планування потреб МТЗ, використання техніки, контроль за якістю продукції;
Участь в складанні планів соціального розвитку колективу, в розробці та здійсненні заходів щодо зміцнення трудової дисципліни, посиленню контролю за використанням робочого часу і дотриманням правил внутрішнього трудового розпорядку.
Складання штатних розкладів.
Формування бюджетів різних рівнів;
Розрахунки собівартості виробленої продукції, рентабельності виробництва, формування фінансового плану;
Розробка бізнес-планів;
Контроль за економічною ефективністю та прибутковою діяльністю підприємства;
Проведення аналітичних досліджень з наданням рекомендацій щодо предмету досліджень, розробки нормативно-правових документів в галузі сільського господарства, організації господарської діяльності в сільському господарстві, проведенні публічних заходів з актуальних суспільно-економічних питань, ведення діловодства, підготовки звітності.
Організація та проведення навчальних семінарів, конференцій, демонстраційних показів, круглих столів;
Планування роботи дорадчої служби, розробка освітніх програм дорадчих комітетів, моніторинг реалізації планів;
Допомога в організації сільськогосподарських обслуговуючих кооперативів;
Розробка проектів річних та перспективних планів по праці та зарплаті.
Організація роботи сільськогосподарського підприємства (ТОВ «Супер Нива», банк землі - 3280 га), впровадження у виробництво наукових досліджень та інновацій, інтенсивні технології виробництва продукції, енергозберігаючі технології вирощування зернових та технічних (ріпак, соняшник, льон) культур;

Мова:
Українська: рідна
Російська: вільно

Технічні знання:
комп`ютерні програми: Excel, Word for Windows, Microsoft, Power Point.
робота в операційній системі: Windows NT, 2000, XP, Windows 7
комплекс програм для роботи в Internet

Другие резюме этого кандидата

Похожие кандидаты

Бухгалтер
Херсон

Бухгалтер, економіст
20000 грн, Херсон, Одесса

Бухгалтер, секретарь, офис-менеджер
Херсон

Бухгалтер, секретарь
10000 грн, Херсон, Удаленно

Бухгалтер
Херсон

Бухгалтер
Херсон

Все похожие кандидаты

Кандидаты в категории

Кандидаты по городам


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: