Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
Резюме от 30 мая 2022 PRO

Андрій

Директор департаменту, начальник управління врегулювання збитків

Занятость:
Полная занятость.
Возраст:
45 лет
Город:
Киев

Контактная информация

Соискатель указал эл. почту.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Опыт работы

Директор департаменту, начальник управління врегулювання збитків

с 07.2018 по 04.2022 (3 года 9 месяцев)
Страхова компанія „Перша”, Київ (Фінанси, банки, страхування)

• Організація та забезпечення виконання бізнес-процесів з врегулювання збитків – планування, бюджетування, мінімізація збитків компанії.
• Врегулювання питань та співпраця з контролюючими органами МТСБУ, НБУ.
• Формування команди співробітників, що якісно виконують поставлені цілі.
• Прийняття рішень стосовно виплати або відмови у виплаті страхового відшкодування з усіх видів страхування.
• Складання звітності та статистики страхових виплат, формування резервів.
• Співробітництво з аварійними комісарами, компаніями технічного асистансу, експертними організаціями, станціями технічного обслуговування, автосалонами з питань врегулювання та залучення нових клієнтів.
• Виявлення та розслідування страхового шахрайства.
• Участь та розробка нових страхових продуктів.

Директор департаменту врегулювання збитків

с 02.2010 по 01.2017 (6 лет 11 месяцев)
Страхова компанія „Еталон”, Київ (Фінанси, банки, страхування)

• Організація та забезпечення виконання бізнес-процесів з врегулювання збитків – планування, бюджетування, мінімізація збитків компанії.
• Врегулювання питань та налагодження співпраці з контролюючими органами МТСБУ, Нацкомфінпослуг.
• Формування команди співробітників, що якісно виконує поставлені цілі.
• Прийняття рішень стосовно виплати або відмови у виплаті страхового відшкодування з усіх видів страхування.
• Складання звітності та статистики страхових виплат, формування резервів.
• Співробітництво з аварійними комісарами, компаніями технічного асистансу, експертними організаціями, станціями технічного обслуговування, автосалонами з питань врегулювання та залучення нових клієнтів.
• Виявлення та розслідування страхового шахрайства.
• Участь та розробка нових страхових продуктів, інструкцій та інших методичних документів.

Начальник управління врегулювання збитків та розвитку регіональної мережі

с 03.2008 по 02.2010 (1 год 11 месяцев)
Страхова компанія „Пуск”, Київ (Фінанси, банки, страхування)

• Організація та контроль за роботою по веденню справ з врегулювання збитків.
• Мінімізація затрат Компанії при розгляді вимог на виплату, розрахунок сум страхових виплат у відповідності з діючим законодавством України та недопущення проведення необґрунтованих виплат.
• Економія та раціональне використання трудових, фінансових та інших ресурсів.
• Забезпечення виконання договірних зобов‘язань, високого рівня обслуговування страхувальників та потерпілих осіб з метою збереження їх в якості клієнтів Компанії.
• Залучення клієнтів шляхом проведення переговорів, співпраця зі страховими посередниками, робота з банками (проведення зустрічей з керівництвом, узгодження умов співпраці).

Головний спеціаліст, начальник відділу врегулювання збитків

с 10.2006 по 03.2008 (1 год 5 месяцев)
Страхова компанія „ВіЕйБі Страхування”, Київ (Фінанси, банки, страхування)

• Збір документів по страховим випадкам.
• Огляд пошкоджених транспортних засобів після ДТП.
• Робота з експертними організаціями, станціями технічного обслуговування.
• Розрахунок сум страхового відшкодування та підготовка страхових актів.

Образование

НТУУ КПІ

Інженер-механік, Київ
Высшее, с 2000 по 2006 (5 лет 8 месяцев)

Знания и навыки

MS Excel MS Word MS Office 1С:Підприємство HCL Notes Страхування

Знание языков

  • Украинский — свободно
  • Русский — свободно

Дополнительная информация

Мета:
Самореалізація в стабільній компанії, яка принесе користь, покращення робочих процесів та зростання ефективності моєму новому роботодавцеві.

Головна інформація

•Досвід роботи у врегулюванні страхових подій та претензій.
•Побудова бізнес-процесів з врегулювання збитків страхової компанії з нуля до ефективно працюючої системи в обмежені терміни.
•Розуміння існуючих законодавчих норм та досвід співпраці з контролюючими органами у сфері страхування.
•Якісне, чесне та порядне сервісне обслуговування клієнтів.
•Зацікавленість у пошуку конкретних та результативних рішень.

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: