Личные данные скрыты
Этот соискатель решил скрыть свои личные данные и контакты. Вы можете связаться с ним со страницы https://www.work.ua/resumes/4756720
Начальник отдела, 17 500 грн
- Занятость:
- Полная занятость.
- Город:
- Киев
Контактная информация
Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.
Опыт работы
Специалист по персоналу
с 07.1989 по 03.2018
(28 лет 8 месяцев)
скрыто, Киев (производство,услуги)
Образование
ГУИКТ
Менеджмент организации, Киев
Высшее, с 2003 по 2010 (7 лет 3 месяца)
ОСОБИСТІ ДАНІ:
-українка 1968 р/н;
-e-mail = [email protected];
-телефо 0934053490;
ОСВІТА:
2008 – 2010н/р.- Державний університет інформаційно – комунікаційних технологій (м. Київ ).
Спеціальність: Менеджмент організацій.
Кваліфікація: Магістр з менеджменту організацій.
2003 – 2008н/р - Державний університет інформаційно – комунікаційних технологій (м. Київ ).
Спеціальність: Менеджмент.
Кваліфікація: Бакалавра менеджменту.
1984 – 1987н/р – Житомирський кооперативний технікум.
Спеціальність: Товарознавство промислових і продовольчих товарів.
Кваліфікація: Товарознавець.
Дополнительная информация
ДОСВІД РОБОТИ:
2012- травень 2018 – Головний спеціаліст по роботі з персоналом. (з функціями ведення бухгалтерії (виробництво, торгівля, сфера послуг, агробізнес) (ФОП Тіхонович, ФОП Тимчук, ТОВ «ГК Велика Родина »).
2010 –2012р-Директор по персоналу виробничо – торгової компанії.
(ТОВ «УКРПЕКТИН»).
2001 – 2010рр. – Начальник центра (сфера надання послуг в т.ч фінансові) ( ПЗ,ТКРПС)
1997 – 2001рр. – Начальник планово – фінансового відділу. ( в підпорядкуванні: ВК, економічний відділ та відділ праці і заробітної плати) (ПЗ,ТКРПС )
1996 – 1997рр. – Інженер по охороні праці та техніки безпеки.
1989 – 1996рр. – Діловод (кадровик).
1987 – 1989рр. – Завмаг.продмага.
ПРОФЕСІЙНИЙ ДОСВІД:
-керівництво багатофункціональним колективом з розгалуженою
-мережею;
-досконале знання КЗпП України і діючі нормативно – правові акти;
-знання та дотримання вимог по охороні праці та електробезпеці ( кожні 3 роки проходила навчання зі здачею екзаменів);
-опрацювання великої кількості інформації, аналіз робіт і існуючого персоналу, планування і оцінка необхідності в персоналі, скринінг резюме,оцінка в необхідності навчання персоналу;
-оцінка ефективності роботи персоналу;
- планування професійної кар’єри працівників;
-організація проведення тренінгів і семінарів, адаптація нових працівників;
-формування кадрової політики, визначення її основних напрямків у відповідності зі стратегією розвитку підприємства і заходів для її реалізації;
-здійснення кадрового aудиту;
-побудова корпоративної культури компанії;
-розробка Положення по роботі з персоналом, кодекса корпоративної культури;
-організація і координація розробки комплексних заходів`для підвищення трудової мотивації працівників;
-підбір кадрів різного рівня, проведення співбесід, анкетування. Розстановка, навчання, оцінка;
-практичний досвід повного ведення, як кадрового так і загального діловодства;
-організація і проведення нарад, засідань;
-контроль за роботою як тимчасових так і постійно діючих комісій;
-прогнозування і визначення потреб в працівниках;
-проведення прийому, звільнення, переведення, скорочення працівників;
-підготовка наказів, розпоряджень по особовому складу, загальних;
-складання трудового договору, ЦПУ;
-складання графіків відпусток і контроль за їх дотриманням;
-проведення стажування працівників;
-проведення атестації працівників;
-ведення трудових книжок, особистих справ працівників П-2;
-ведення Журналів;
-складання і своєчасність подання звітності в різні інстанції;
-аналіз руху трудових ресурсів;
-аналіз показників використання трудових ресурсів;
-робота в програмі 1С;
-робота з табелями обліку робочого часу;
-планування ФОП;
-складання штатного розкладу;
-контроль за нормуванням праці;
-розробка Колективного договору;
-досвід роботи в профсоюзних організаціях;
-розробка різного роду систем мотивацій (матеріальної та нематеріальної, впровадження нових системи );
-розробка Положень про відділи;
-розробка Посадових інструкцій;
-взаємодія зі ЗМІ, перевіряючими структурами, навчальними закладами;
-продвинутий користувач ПК;
-проведення реструктуризації підприємства;організація корпоративних заходів.
ПРОФЕСІЙНІ ЯКОСТІ:
-високий рівень працездатності, відповідальності, дисциплінованості, акуратності, креативна, вмію працювати в команді;
-український, російський – вільно, англійський – базовий;
ІНШІ ЯКОСТІ:
-аналітичний склад розуму, здатність до прогнозувань, нововведень;
-уважна, доброзичлива, порядна,комунікабельна;
-стійкість в стресових ситуаціях, здібна швидко орієнтуватись в стресових ситуаціях;
-без шкідливих звичок;
-робота над поповненням та відновленням знань;
-розумне почуття гумору;
ІНШЕ:
-читання курсів по кадровому діловодстві, трудовому праву.
-готовність до командировок;
-створення відділу з «0».
Другие резюме этого кандидата
Киев
Высшее образование · Полная занятость, неполная занятость
Образование: 01.2003 - 01.2010: Менеджмент організації (Київський ДУІКТ, Київ). ОСВІТА: з 2015 р. Бухгалтерські курси в комплексі. 2008 – 2010н/р.- Державний університет інформаційно – комунікаційних технологій...
22 200 грн
Киев, Удаленно
Высшее образование · Полная занятость, неполная занятость
- Головний спеціаліст по роботі з персоналом, 14 лет
17 500 грн
Киев, Удаленно
Высшее образование · Полная занятость, неполная занятость
- спеціаліст по діловодству, Холдинг, 6 лет 3 месяца
Похожие кандидаты
Регіональний, національний менеджер з розвитку, керівник відділу продажів
40000 грн, Киев
Менеджер ЗЕД, керівник кадрових структурних підрозділів, головний спеціаліст
50000 грн, Киев
Керівник підрозділу, проєкту
80000 грн, Киев
Маркетолог, маркетинг-директор, керівник відділу маркетингу
Киев
Керівник напрямку (інвестиції, фінанси, контролінг, стратегія)
140000 грн, Киев
Супервайзер, керівник напрямку
60000 грн, Киев, Другие страны