Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
Резюме от 11 мая 2022 PRO

Личные данные скрыты

Этот соискатель решил скрыть свои личные данные и контакты, но ему можно отправить сообщение или предложить вакансию.

Этот соискатель решил скрыть свои личные данные и контакты. Вы можете связаться с ним со страницы https://www.work.ua/resumes/4799051

Директор по персоналу, начальник ВК, 22 200 грн

Занятость:
Полная занятость, неполная занятость.
Город проживания:
Киев
Готов работать:
Киев, Удаленно

Контактная информация

Соискатель скрыл свои личные данные, но вы сможете отправить ему сообщение или предложить вакансию, если откроете контакты.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Опыт работы

Головний спеціаліст по роботі з персоналом

с 05.2010 по наст. время (14 лет)
Виробництво, торгівля,сфера послуг,

Образование

Київський ДУІКТ

Менеджмент організації, Київ
Высшее, с 2003 по 2010 (7 лет 3 месяца)

2008 – 2010н/р.- Державний університет інформаційно – комунікаційних технологій (м. Київ ).
Спеціальність: Менеджмент організацій.
Кваліфікація: Магістр з менеджменту організацій.
2003 – 2008н/р - Державний університет інформаційно – комунікаційних технологій (м. Київ ).
Спеціальність: Менеджмент.
Кваліфікація: Бакалавра менеджменту.
1984 – 1987н/р – Житомирський кооперативний технікум.
Спеціальність: Товарознавство промислових і продовольчих товарів.
Кваліфікація: Товарознавець.

Дополнительная информация

ДОСВІД РОБОТИ:
2016 -2019рр - Бухгалтер по ЗП з функціями менеджера з кадрової роботи.
2012- травень 2016 – Головний спеціаліст по роботі з персоналом. (з функціями ведення бухгалтерії (виробництво, торгівля, сфера послуг, агробізнес) (ФОП Тіхонович, ФОП Тимчук, ТОВ «ГК Велика Родина »).
2010 –2012р-Директор по персоналу виробничо – торгової компанії.
(ТОВ «УКРПЕКТИН»).
2001 – 2010рр. – Начальник центра (сфера надання послуг в т.ч фінансові) ( ПЗ,ТКРПС)
1997 – 2001рр. – Начальник планово – фінансового відділу. ( в підпорядкуванні: ВК, економічний відділ та відділ праці і заробітної плати) (ПЗ,ТКРПС )
1996 – 1997рр. – Інженер по охороні праці та техніки безпеки.
1989 – 1996рр. – Діловод (кадровик).
1987 – 1989рр. – Завмаг.продмага.

ПРОФЕСІЙНИЙ ДОСВІД:

-керівництво багатофункціональним колективом з розгалуженою мережею;
-досконале знання КЗпП України і діючі нормативно – правові акти;
-знання та дотримання вимог по охороні праці та електробезпеці ( кожні 3 роки проходила навчання зі здачею екзаменів);
-опрацювання великої кількості інформації, аналіз робіт і існуючого персоналу, планування і оцінка необхідності в персоналі, скринінг резюме,оцінка в необхідності навчання персоналу;
-оцінка ефективності роботи персоналу;
- планування професійної кар’єри працівників;
-організація проведення тренінгів і семінарів, адаптація нових працівників;
-формування кадрової політики, визначення її основних напрямків у відповідності зі стратегією розвитку підприємства і заходів для її реалізації;
-здійснення кадрового aудиту;
-побудова корпоративної культури компанії;
-розробка Положення по роботі з персоналом, кодекса корпоративної культури;
-організація і координація розробки комплексних заходів`для підвищення трудової мотивації працівників;
-підбір кадрів різного рівня, проведення співбесід, анкетування. Розстановка, навчання, оцінка;
-практичний досвід повного ведення, як кадрового так і загального діловодства;
-організація і проведення нарад, засідань;
-контроль за роботою як тимчасових так і постійно діючих комісій;
-прогнозування і визначення потреб в працівниках;
-проведення прийому, звільнення, переведення, скорочення працівників;
-підготовка наказів, розпоряджень по особовому складу, загальних;
-складання трудового договору, ЦПУ;
-складання графіків відпусток і контроль за їх дотриманням;
-проведення стажування працівників;
-проведення атестації працівників;
-ведення трудових книжок, особистих справ працівників П-2;
-ведення Журналів;
-складання і своєчасність подання звітності в різні інстанції;
-аналіз руху трудових ресурсів;
-аналіз показників використання трудових ресурсів;
-робота в програмі 1С 8.0,8.3;
-робота з табелями обліку робочого часу;
-планування ФОП;
-складання штатного розкладу;
-контроль за нормуванням праці;
-розробка Колективного договору;
-досвід роботи в профсоюзних організаціях;
-розробка різного роду систем мотивацій (матеріальної та нематеріальної, впровадження нових системи );
-розробка Положень про відділи;
-розробка Посадових інструкцій;
-взаємодія зі ЗМІ, перевіряючими структурами, навчальними закладами;
-впевнений користувач ПК;
-проведення реструктуризації підприємства;
-організація корпоративних заходів.

ПРОФЕСІЙНІ ЯКОСТІ:
-високий рівень працездатності, відповідальності, дисциплінованості, акуратності, креативна, вмію працювати в команді;
-український, російський – вільно, англійський – базовий;

ІНШІ ЯКОСТІ:
-аналітичний склад розуму, здатність до прогнозувань, нововведень;
-уважна, доброзичлива, порядна,комунікабельна;
-стійкість в стресових ситуаціях, здібна швидко орієнтуватись в стресових ситуаціях;
-без шкідливих звичок;
-робота над поповненням та відновленням знань;
-розумне почуття гумору;

ІНШЕ:
-читання курсів по кадровому діловодстві, трудовому праву.
-готовність до відряджень;
-створення відділу з «0».

Другие резюме этого кандидата

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: