Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
Резюме от 27 марта 2024 PRO

Анна

Головний спеціаліст відділу управління персоналом, 30 000 грн

Занятость:
Полная занятость.
Возраст:
34 года
Город:
Киев

Контактная информация

Соискатель указал телефон и эл. почту.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Опыт работы

Начальник відділу управління персоналом

с 06.2023 по наст. время (11 месяцев)
Департамент соціального розвитку та ветеранської політики Київської обласної державної адміністрації, Київ (Державні організації)

Керівництво та організація роботи відділу:
– забезпечення виконання завдань і функцій, покладених на відділ;
– забезпечення виконання плану роботи відділу;
– здійснення моніторингу та контролю за виконанням працівниками відділу організаційно-методичної роботи, посадових обов’язків, правил внутрішнього трудового та службового розпорядку;
- запровадження заходів щодо удосконалення організації та підвищення ефективності роботи відділу.

Організація та контроль:
- обліку використання робочого часу працівників департаменту;
- складання графіків відпусток та контроль за їх виконанням;
- здійснення контролю за присвоєнням рангу та встановленням надбавок за вислугу років;
- ведення обліку військовозобов’язаних і призовників та бронювання військовозобов’язаних, забезпечення контролю за станом військового обліку військовозобов’язаних і призовників в департаменті.

Виконня функцій:
- заохочення та мотивації персоналу;
- створення сприятливого організаційного та психологічного клімату;
- формування корпоративної культури у колективі департаменту;
- розв’язання конфліктних ситуацій.

Забезпечення постійного підвищення професійної компетентності державних службовців департаменту:
- узагальнення потреб у професійному навчанні;
- планування професійного навчання;
- складання разом із державним службовцем індивідуальної програми підвищення рівня професійної компетентності за результатами щорічного оцінювання його службової діяльності.

Організація та проведення щорічного оцінювання результатів службової діяльності державних службовців департаменту:
– забезпечення моніторингу виконання завдань та ключових показників;
– оцінювання результатів службової діяльності державних службців.

Головний спеціаліст відділу управління персоналом

с 05.2021 по 06.2023 (2 года 1 месяц)
Департамент соціального розвитку та ветеранської політики Київської обласної міської адміністрації, Київ (Державні організації)

Здійснення:
•аналізу кількісного та якісного складу державних службовців, вивчення потреби в персоналі на вакантні посади в департаменті;
•оформлення прийому, переведення і звільнення працівників відповідно до трудового законодавства, Закону України «Про державну службу»;
•організації складення Присяги державного службовця особою, яка вперше вступає на державну службу;
•формування графіку відпусток працівників департаменту, підготовки наказів щодо надання відпусток та ведення їх обліку;
•обчислення стажу роботи та державної служби, контролю за встановленням надбавок за вислугу років, оформлення документів про присвоєння відповідних рангів державним службовцям;
•підготовки в межах компетенції наказів про відрядження працівників департаменту;
•ведення табелю обліку використання робочого часу працівниками департаменту ;
•ведення встановленої звітно-облікової документації та підготовки державної статистичної звітності з кадрових питань кадрового діловодства:

Військовий облік ключові завдання:
•взаємодія з підрозділами ТЦК та СП по всій Україні щодо військового обліку та бронювання працівників;
•здійснення перевірки відповідності військово-облікових документів (перед працевлаштуванням на роботу);
•підготовка повідомлень ТЦК та сп про зміни в облікових даних (прийом, переведення, звільнення, зміни у сімейному стані та складі родини);
•оформлення необхідних документів для взяття на облік та бронювання працівників;
•переписка з усіма військкоматами в яких зареєстровані наші працівники, а також переписка з Генеральним штабом, Міністерством економіки та Міністерством оборони;
•підготовка та затвердження списків для бронювання ;
•налагодження зв’язків з працівниками ТЦК та сп.
Перебуваю на посаді Голови профспілкової організації працівників департаменту.

Помічник керівника

с 04.2018 по 10.2018 (6 месяцев)
LexStatus, Київ (Нерухомість)

Ведення документообігу (реєстрація документів, договорів) ;
Зустрічі та проведення ділової переписки з партнерами;
Вхідна/вихідна кореспонденція;
Взаємодія з державними органами та партнерами компанії;
Прийом дзвінків від клієнтів;
Оформлення та видача технічної документації;
Оформлення та видача документів документів по оцінці нерухомості.

Ріелтор

с 03.2017 по 11.2017 (8 месяцев)
Агенство нерухомості, Київ (Нерухомість)

Повний супровід угод з продажу та купівлі нерухомості:
- моніторинг ринку нерухомості, цінової політики;
- формування рекламної інформації, наповнення спеціалізованих сайтів.
- підбір об'ктов нерухомості з урахуванням побажань клієнта;
- підготовка комерційної пропозиції, презентації об'єкта клієнту;
- організація переглядів зацікавили об'єктів;
- підготовка попередніх і основних договорів, супровідних документів;
- ведення переговорів, участь при підписанні угоди купівлі -продажу нерухомості.

Стиліст

с 01.2008 по 01.2017 (9 лет)
Фрілансер, сфера краси, Київ (Краса, фітнес, спорт)

Образование

Київський національний університет права

Правознавство, Київ
Высшее, с 2009 по 2011 (1 год 10 месяцев)

Коледж морського і річкового флоту ім. гетьмана Петра Конашевича - Сагайдачного

Правознавство, Киев
Неоконченное высшее, с 2006 по 2009 (2 года 9 месяцев)

Закінчила коледж з відзнакою

Знания и навыки

Комунікабельність Підбір керівного персоналу Підбір виробничого персоналу

Знание языков

  • Украинский — свободно
  • Русский — свободно
  • Английский — средний

Дополнительная информация

Маю багато років досвіду роботи з людьми у різних сферах - сфері бьюті індустрії, у сфері продажу, у сфері нерухомості, що дозволило мені набути такі якості як відповідальність, самостійність, стійкість до стресів, комунікабельність, розуміння психології клієнта, рентабельно розраховувати свій час, самостійно вирішувати всі проблемні ситуації і самостійно знаходити вихід з будь-якої із них.
Не маю шкідливих звичок, впевнений користувач ПК, легко навчаюся, готова працювати на результат з повною віддачею.

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты

Кандидаты в категории

Кандидаты по городам


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: