Сохранить подходящие вакансии стало проще и удобнее

Резюме от 30 октября 2018

Харченко Олександра

Менеджер, керівник

Полная занятость.

Возраст:
37 лет
Город:
Ужгород
Готов переехать в:
Львов

Контактная информация

Соискатель указал телефон и эл. почту.

Чтобы открыть контакты, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.


Дополнительная информация


Освіта:

1988 – 1999 рр. – Навчалася в ЗОШ № 19 м. Ужгорода. Закінчила школу з медаллю.

В 2009р. – Закінчила Мукачевський Державний Університет (колишній Мукачевський Технологічний Інститут), факультет Швейного виробництва. Отримала повну вищу освіту за спеціальністю «Швейне виробництво», кваліфікація інженер-конструктор.

Трудовий стаж:

2001 – 2009 рр. – Приватний підприємець. До 2004 року займалася кур’єрськими доставками.

2004 – 2005 рр. – Працювала фахівцем в Закарпатському Обласному Філіалі Державного Підприємства «Спецсервіс» при МВС Украіни. Займалася підготовкою документів для продажу конфіскованного майна на Аукціонах.

2007 – 2008 рр. – Фахівець групи забезпечення продаж в Ужгородському філіалі Відділу забезпечення продаж Управління забезпечення продаж ЗАТ «Альфа-Банк».

2008 – 2009 рр. – Керівник групи забезпечення продаж в Ужгородському філіалі Відділу забезпечення продаж Управління забезпечення продаж ЗАТ «Альфа-Банк». В мої обов’язки входило: мотивація та навчення фахівців; контроль работи фахівців з точки зору стандартів, прийнятих в ЗАТ «Альфа-Банк»; організація работи команди таким чином, щоб поставлені задачі були виконані.

2010 – 2011 рр. – Регіональний представник Управління забеспечення продаж Західного регіонального департаменту АТ УкрСиббанк.
З 2011р. – Старший регіональний представник Західного управління споживчого кредитування Департаменту з продажів продуктів споживчого кредитування АТ УкрСиббанк.

Обов’язки:
1. Реалізація стратегії банку по розвитку споживчого кредитування в регіоні.
2. Виконання бізнес планових показників.
3. Налагодження співпраці з партнерами на ринку споживчого кредитування.
4. Пошук та прийняття в банк нових співробітників. Навчання та мотивація діючого колективу. Контроль виконання плану по кожному співробітнику.
5. Контроль та супроводження точок продажу продуктів споживчого кредитування в регіоні.




Додаткові навички та вміння:
Користувач ПК (SAP for bancking, Microsoft Office (Excel, Word, Power Point), Internet, електронна пошта).
Вільне володіння українською, російською мовами, английскою – середній рівень.
Комунікабельна, енергійна, відповідальна, бажання працювати в команді. Вмію ефективно організовувати роботу колективу. Миттєву орієнтуюся в складних ситуаціях. Володію навиками безконфліктного спілкування. Володію організаторськими вміннями, а також вмінням виходити зі складних ситуацій.


Сохранить в отклики Уже в откликах

Похожие резюме

Все похожие резюме


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: