Резюме от 16 октября 2018 PRO

Шевчук Тетяна Миколаївна

Руководитель управления проблемных активов, взыскания проблемной задолженности, 25 000 грн

Полная занятость.

Возраст:
38 лет
Город:
Киев

Контактная информация

Соискатель указал телефон, адрес и эл. почту.

Чтобы открыть контакты, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.


Опыт работы

Заступник директора фінансово-економічного департаменту. Начальник управління внутрішнього моніторингу. Начальник управління фінансово-економічної експертизи.

с 03.2007 по 10.2009 (2 года 7 месяцев)
«Українська Колекторська Група», Київ (Колекторська)

➢Прийняття ефективної широкої участі в створенні компанії;
➢Розробка стратегії розвитку компанії та організаційна структура бізнес-напрямку;
➢Розробка інвестиційного плану;
➢Прогнозування фінансових результатів та розрахунок показників ефективності проекту;
➢Організація роботи фінансово-економічного департаменту;
➢Розробка облікової політики компанії, створення системи фінансового управління;
➢Формування бюджетів компанії;
➢Організація управління ресурсами компанії, контроль за обігом грошових коштів та забезпечення ефективного використання вкладеного капіталу;
➢Розробка заходів по забезпеченню фінансової стабільності компанії;
➢Збір, підготовка та аналіз щотижневої, щомісячної, щоквартальної економічної звітності підприємства для власників та інвесторів;
➢Контроль та оптимізація внутрішніх затрат, розробка шляхів зниження загальних затрат по проекту;
➢Розприділення коштів між департаментами для ефективного виконання поставлених цілей в рамках проекту;
➢Моніторинг виконання планів заходів та в загальному бізнес-плану по основних показниках;
➢Ідентифікація ризиків по проекту та вказання шляхів їх мінімізації;
➢Створення методичного посібника по розробці бізнес-концепцій проектів, інвестиційних проектів.

Начальник управління ризиків беззаставного кредитування.

с 06.2006 по 02.2007 (8 месяцев)
«ТАС-Комерцбанк» ГБ Департамент ризиків роздрібного бізнесу., Київ (Банківська)

➢Участь в розробці нового напрямку кредитування, впровадження нового продукту;
➢Оцінка можливих ризиків, визначення доцільності кредитування;
➢Запуск продукту в сітку відділень по Україні;
➢Аналіз основних показників діяльності напрямку, їх динаміка та прогноз;
➢Підготовка аналітичних звітів керівництву на основі проведеного аналізу;
➢Розробка методології аналізу та оцінки ризиків даного напрямку;
➢Экономічний аналіз фінансового стану позичальників у рамках продукту;
➢Прийняття рішень по видачі кредитів;
➢Контроль роботи відділень по Україні по всіх показниках в рамках даного напрямку;
➢Аналіз основних показників діяльності та їх динаміки;
➢Постійне впровадженя комплексу заходів направлених на покращення якості роботи відділень в рамках продукту.

Спеціаліст 1-ї категорії індивідуального бізнесу.

с 06.2004 по 04.2006 (1 год 10 месяцев)
АКІБ «Укрсіббанк», Київ (Банківська)

➢Консультація кліентів по продуктах банку в сегменті індивідуального а також малого та середнього бізнесу;
➢Підготовка документів та оцінка можливості надання кредитів (авто кредитування, іпотека, споживчі кредити);
➢Подальше супроводження клієнта по поточних питаннях;
➢Застосування скорингових принципів оцінки кредитоспроможності позичальника;
➢Взаємодія з банками та страховими компаніями;
➢Повномірна робота при виникнені страхових випадків.


Образование

«Міжгалузева академія управління» (МАУ)

«Менеджмент організацій», Киев
Высшее, с 10.2006 по 04.2010 (3 года 6 месяцев)


Дополнительное образование

2013-2014рр. «Академія сучасного політика» 2017р. «Перший Кембриджський Образовчий Центр» (2013-2014рр., 2017р.)


Профессиональные и другие навыки

Навыки работы с компьютером
ПК – впевнений користувач. Гарне знання офісних та облікових програм. Exel- робота з великими масивами даних, зі зведеними таблицями та формулами, робота в SAP.
Швидке освоєння нових.


Знание языков

  • Русский — свободно
  • Украинский — свободно
  • Английский — средний

Дополнительная информация

відношення до роботи, як до власної справи, вміння переводити в розряд хобі, що найважливіше при ведені будь-якої справи! Вміння поєднувати знання, досвід та інтуїцію. Дипломатичність, вимогливість, далекоглядність, вміння досягати поставленої цілі, гарні управлінські навики, вміння керувати колективом з великою кількістю працівників [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)), презентабельна зовнішність, гарні навики практичної психології, дуже високий рівень відданості роботі.


Сохранить в отклики Уже в откликах

Похожие резюме

Все похожие резюме


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: