Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
Резюме от 28 сентября 2022 PRO

Наталія

Заступник директора з адмін. питань, менеджер з адміністративної діяльності, 15 000 грн

Занятость:
Полная занятость.
Возраст:
44 года
Город:
Полтава

Контактная информация

Соискатель указал телефон и эл. почту.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Опыт работы

Участник проекту "ЛАБ24"- будь які аналізи там, де тобі зручно

с 09.2021 по 02.2022 (5 месяцев)
ТОВ "ЛАБ24", Київ (приватний медичний заклад)

Участь у проекті команди «ЛАБ24» – будь-які аналізи там, де тобі зручно»:
• брала участь в організації роботи лабораторних бізнес-процесів сервісу з надання лабораторних послуг, які замовляють клієнти, користуючись сайтом «ЛАб24»;
• підтримувала та супроводжувала роботу медичних реєстраторів пункту сортування біологічного матеріалу;
• контактувала з лабораторіями-виконавцями.

Фахівець з консультування по програмному забезпеченню

с 09.2021 по 04.2022 (7 месяцев)
ТОВ "ТЕРРАЛАБ АЙ ТІ", Хмельницький (виробник програмного продукту для лаборторій)

•навчала персонал медичних закладів (лабораторій), які впроваджували в роботі підприємства Лабораторно-інформаційну програму (ЛІС) «ТERRALAB» з метою автоматизації лабораторних бізнес-процесів;
•консультувала персонал медичних закладів (лабораторій) щодо роботи функціоналу й модулів ЛІС «ТERRALAB»;
•розробляла та начитувала відео-інструкції про роботі модулів ЛІС «ТЕRRALAB».

Заступник директора з адміністративних питань

с 05.2019 по 09.2021 (2 года 4 месяца)
ТОВ "МЕДИЧНІ ДОСЛІДЖЕННЯ", Полтава (приватна клініко-діагностична лабораторія)

•відповідала за пакет документів щодо Ліцензування закладу охорони здоров’я та своєчасне подання до МОЗ інформації щодо змін в роботі медичного закладу;
•відповідала за ведення внутрішньої та розпорядчої документації підприємства:
•розробка та внесення змін до робочої документації підприємства (Положення про відокремлені структурні підрозділи, Положення про ДЦ, Положення про обробку і захист персональних даних у базах персональних даних, Кодекс корпоративної культури, Інструкції на окремі види діяльності);
•складання протоколів (рішень) зборів учасників (засновників) Товариства;
•складання наказів з основної діяльності підприємства;
•участь у складанні штатного розпису підприємства;
•підготовка документів на отримання або подовження дозвільних документів (актів), технічної документації;
•була відповідальною за підтримку та ведення зовнішньої документації підприємства:
•оформлення та пролонгація договорів оренди та контроль за виконанням умов договору;
•оформлення та пролонгація договорів страхування майна та медичного персоналу;
•підготовка, оформлення, узгодження і супровід документів для розробки проектів договорів на постачання електричної енергії, телекомунікаційних послуг, знешкодження медичних відходів;
•контроль за термінами дії договорів, додаткових угод;
•участь у формуванні та підготовці тендерної документації;
•листування з органами місцевого самоврядування, підрядниками (контрагентами) та партнерами;
•відправлення документів контрагентам поштою і контроль за поверненням документів;
•відповідала за організацію робіт щодо відкриття нових кабінетів (лабораторних офісів) підприємства:
•пошук приміщення;
•пошук підрядників, поетапний контроль виконання робіт;
•отримання дозвільних документів (актів, висновків, технічної документації) відповідних служб;
•запуск нового кабінету;
•організовувала та контролювала підготовчі роботи по впровадженню програм для автоматизації лабораторних бізнес-процесів підприємства (ЛІС «ТERRALAB», Лабораторна програма «Medcloud»);
•відповідала за запуск ЛІС «ТERRALAB»;
•навчала персонал, розробляла інструкції та алгоритми для персоналу по роботі з новим програмним забезпеченням;
•брала участь у робочій групі з ребредингу закладу під бренд лабораторії «CSD»;
•брала участь у проведенні організаційних заходів, ділових зустрічей та переговорів за участю адміністрації підприємства;
•комунікація з партнерами на корпоративними клієнтами на всіх етапах підписання документів та співпраці.

Інспектор з кадрів

с 12.2018 по 04.2019 (4 месяца)
ФОП "Кожан В.Ю.", Полтава (приватний заклад харчування)

•відповідала за пошук та підбір персоналу;
•вела кадрову документацію ФОП.

Інспектор з кадрів

с 04.2018 по 12.2018 (8 месяцев)
ТОВ «Студія «Місто», Полтава (місцевий телеканал)

•відповідала за кадрову документацію підприємства;
•брала участь у складанні виробничого документообігу, пов’язаного з діяльністю підприємства (плани, інструкції, алгоритми дій, протоколи);

Заступник директора з управління персоналом

с 01.2017 по 03.2018 (1 год 2 месяца)
ТОВ "МЕДИЧНІ ДОСЛІДЖЕННЯ", Полтава (Охорона здоров'я, приватна клініко-діагностична лаборатрія)

•відповідала за кадрову документацію підприємства (прийняття, переведення та звільнення працівників, штатний розпис, графіки змінності, табель, відпустки, особові справи, посадові інструкції, трудові книжки, ознайомлення з локальними документами);
•розробляла Колективний договір і ПВТР підприємства;
•складала та розробляла внутрішні локальні документи підприємства (кодекси, положення, правила, робочі інструкції, алгоритми та порядки дій, прейскуранти на послуги);
•займалась підбором персоналу на вакантні посади, проводила співбесіди з кандидатами;
•організовувала та контролювала стажування, навчання та подальшу адаптацію персоналу;
•слідкувала за вчасним проходженням медичних оглядів персоналу та проходженням атестації та курсів підвищення кваліфікації;
•контролювала роботу персоналу щодо дотримання робочих інструкцій, санітарно-гігієнічних норм та правил внутрішнього трудового розпорядку;
•займалась організацією корпоративних заходів підприємства;
•готувала документи з пакету нормативно-правових актів з питань охорони праці;
•вела ділову переписку з органами місцевого самоврядування, постачальниками та партнерами;
•контактувала з органами місцевого самоврядування, постачальниками та партнерами щодо діяльності підприємства та надання медичних послуг;
•брала участь у підготовці підприємства та документації до планових перевірок з боку контролюючих органів;
•готувала пакет документів для Акредитації закладу;
•займалась поточною організацією роботи структурних підрозділів підприємства (кабінетів забору біологічного матеріалу), координувала та забезпечувала їх життєдіяльність;
•спілкувалась з клієнтами (пацієнтами) та допомагала у розв’язанні проблемних ситуацій, які виникали на структурних підрозділах.

Головной адміністратор

с 06.2013 по 12.2016 (3 года 6 месяцев)
ТОВ "МЕДИЧНІ ДОСЛІДЖЕННЯ", Полтава (Охорона здоров'я, приватна клініко-діагностична лаборатрія)

Обіймаючи посади Головного адміністратора та Заступника директора з управління персоналом у період з 2013 року по 2018 рік вищевказані обов’язки були тотожні та доповнювались або змінювались в залежності від поставлених задач керівництвом підприємства.

Менеджер з адміністративної діяльності

с 12.2008 по 05.2012 (3 года 5 месяцев)
ТОВ "МЕДИЧНІ ДОСЛІДЖЕННЯ", Полтава (Охорона здоров'я, приватна клініко-діагностична лаборатрія)

•зустрічала клієнтів (пацієнтів) та консультувала щодо графіку роботи підприємства, переліку лабораторних досліджень та їх вартості, строків виконання лабораторних досліджень;
•інформувала клієнтів (пацієнтів) щодо умов забору біологічного матеріалу, правил та рекомендацій по підготовці до забору біологічного матеріалу на обрані дослідження, видавала готові бланки результатів лабораторних досліджень;
•виконувала реєстрацію пацієнтів та замовлених послуг за допомогою лабораторного програмного забезпеченням «Медучет», проводила касові операції;
•виконувала функції кол-центру: прийом телефонних дзвінків та надання необхідної інформації щодо роботи та послуг підприємства;
•координувала робочі питання кабінету забору біологічного матеріалу;
•відповідала за стажування та навчання нових працівників;
•складала звітну документацію для бухгалтерії, вела касові операції;

Старший адміністратор

с 07.2007 по 11.2008 (1 год 4 месяца)
ТОВ "ПОЛТАВСЬКА ІНВЕСТЕЦІЙНА КОМПАННІЯ", Полтава (Культурно-розважальна (кінотеатр ім. І.П. Котляревського))

•вела виробничий документообіг, пов’язаний з діяльністю підприємства (планування показу фільмів, ведення договорів з дистриб’юторами, ведення листування з дистриб’юторами, партнерами, органами місцевого самоврядування);
•планувала репертуар кінотеатру згідно графіку виходу кінострічок;
•відповідала за ведення кадрового документообігу підприємства;
•займалась пошуком персоналу, організацією навчання та стажування.

Інспектор з кадрів

с 06.2006 по 07.2007 (1 год 1 месяц)
ТОВ "ПОЛТАВСЬКА ІНВЕСТЕЦІЙНА КОМПАННІЯ", Полтава (Культурно-розважальна (кінотеатр ім. І.П. Котляревського))

Ведення кадрового та іншого виробничого документообігу

Касир кінотеатру

с 07.2004 по 06.2005 (11 месяцев)
ТОВ "ПОЛТАВСЬКА ІНВЕСТЕЦІЙНА КОМПАННІЯ", Полтава (Культурно-розважальна (кінотеатр ім. І.П. Котляревського))

Спілкування та обслуговування клієнтів, продаж квитків, відповіді на телефонні дзвінки, ведення касової звітності

Образование

Вищий навчальний заклад Укоопспілки «Полтавський університет економіки і торгівлі»

Спеціальність: 073 Менеджмент Кваліфікація: Магістр Управління та адміністрування, Полтава
Высшее, с 2020 по 2021 (1 год)

Друга вища освіта

Полтавський державний педагогічний університет імені В.Г. Короленка

Філологічний, учитель української мови і літератури, іноземної мови і зарубіжної літератури, Полтава
Высшее, с 1998 по 2003 (4 года 9 месяцев)

Дополнительное образование и сертификаты

Національна комісія зі стандартів державної мови. Державний сертифікат про рівень володіння державною мовою для виконання службо

2022

Знания и навыки

Користувач ПК

Знание языков

Украинский — свободно

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: