Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
Резюме от 15 мая 2023 PRO

Аліна

Директор ресторану, управляючий, 30 000 грн

Занятость:
Полная занятость.
Возраст:
29 лет
Город:
Львов

Контактная информация

Соискатель указал телефон и эл. почту.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Опыт работы

Керівник

с 11.2021 по 01.2022 (2 месяца)
Copper Dog Bar, Львів (Готельно-ресторанний бізнес)

Запуск нового бару з нуля, що включає:
-участь у вирішенні проблемних питань пов'язаних із закінченням ремонтних робіт
-підготовка приміщень до відкриття (клінг, декор)
-закупівля необхідного обладнання, посуду, елементів декору
-формування команди персоналу
-первинне навчання персоналу
-укладання договорів з постачальниками (продукти харчування, алкогольні та безалкогольні напої)
-домовленості для подальшого налаштування і встановлення мобільного зв'язку, інтернету, охоронної та пожежної сигналізації
-складання плану первинної реклами з командою маркетологів (СMМ, Google Business, Trip Advisor)
-проведення переговорів з блогерами та видавцями для майбутньої співпраці
-участь у розробці та дизайні форми для персоналу
-розробка меню
-створення прогнозованого бюджету на перші 3 місяці роботи
-створення прогнозованого фонду заробітної плати на перший місяць роботи

Директор

с 05.2020 по 11.2021 (1 год 6 месяцев)
Ресторан «Самогонка Траторія», Львів (Готельно-ресторанний бізнес)

Відкриття нового ресторану. Участь у всіх сферах підготовки до відкриття:
-створення меню
-формування команди персоналу, навчання персоналу
-укладання договорів з постачальниками (продукти харчування, алкогольні та безалкогольні напої, господарські товари, товари першої необхідності)
-підготовка приміщень ресторану до відкриття, закупівля необхідного обаднання та посуду
-первинна реклама перед відкриттям, стратегія зацікавлення потенційних гостей
-розробка енергогомічних планувальних рішень
- розробка та опрацювання трафіків відвідувачів та персоналу ресторану
-пошив форми персогалу
-підготовка необхідної документації до відкриття

Робота на посаді директора, яка включає:
-оплату постачальників (готівка, перерахунок)
-оплата та контроль комунальних платежів
-бюджетування, прогноз та досягнення поставлених цілей
-касова звітність: готівка, безготівка
-ведення касової дисципліни
-контроль персоналу, зацікавленість у роботі, мотивація
-розрахунок і нарахування заробітної плати
-оптимізація витрат:продукти, барний товар, господарські товари
-прийняття участі в рекламі на просуванні ресторану, організації тематичних івентів
-підбір персоналу, аналіз роботи
-кадрова дисципліна (ведення документації)
-пожежна безпека (ведення документації)
-охорона праці (ведення документації)
-максимальне охоплення всіх сфер роботи ресторану для ефективної та злагодженої роботи, яка приноситиме плідні результати.

Помічник бухгалтера; економіст

с 03.2019 по 04.2020 (1 год 1 месяц)
ТзОВ «Технології розваг» ресторан «Ferenc», Львів (Готельно-ресторанний бізнес)

Робота з прихідною документацією в 1с: внесення прихідних накладних, списань по барному товару та господарських товарах
Співпраця з постачальниками
Контроль господарських витрат
Прийняття участі у бюджетуванні
Ведення, інвентаризація міні барів; аналіз міні барів: підрахунок приходів та продаж, розрахунок кінцевої собівартості

Адміністратор

с 02.2019 по 05.2020 (1 год 3 месяца)
Hotel&restaurant Ferenc, Львов (Готельно-ресторанний бізнес)

Робота з персоналом, яка включає:
-організація збалансованої роботи ресторану для виконання поставлених цілей та завдань; -навчання персоналу (тренінги, тематичні ігри, перегляд фільмів та роликів);
-контроль за виконанням поставлених завдань;
-контроль та планування робочого часу персоналу, збалансування робочого графіку;
-мотивування за допомогою премій та заохочень в роботі (наприклад безкоштовні гастро і винні тренінги з відомими шефами та сомельє);
-делегування повноважень, які не несуть за собою матеріальної відповідальності та відповідають по функціоналу займаній посаді;
-аналіз роботи кожної ланки персоналу, при потребі допомога у труднощах, які виникають під час роботи;
- фітбеки по роботі окремо кожного працівника особисто (надання порад для покращення якості роботи);
- допомога у всьому, що стосується роботи на ресторані, зокрема обслуговування гостей, прибирання, заміщення будь-якого працівника залу, за потреби;
-планування цілей та завдань, які персонал має виконати на протязі певного періоду (виконання поставленого плану по ресторану, збільшення продаж, збільшення кількості гостей, покращення якості обслуговування);
- регулювання роботи персоналу задля уникнення дизбалансу у функціонуванні ресторану.
Контроль роботи персоналу, допомога у вирішенні критичних питань та ситуацій
Робота з документацією
Проведення співбесід
Розробка меню, алкогольних та винних карт
Проведення інвентаризацій, їх аналіз
Заміщення офіціанта/бармена при потребі
Аналіз робочого часу працівників

Адміністратор (в 2015 році починала роботу в компанії як офіціант)

с 07.2015 по 11.2018 (3 года 4 месяца)
Холдинг Емоцій Фест (Криївка), Львів (Готельно-ресторанний бізнес)

Користування програмою 1С на середньому рівні.

Робота з накладними.

Інвентаризація: обрахунок та аналіз.

Робота з персоналом.

Образование

Національний Університет "Львівська Політехніка"

Бакалавр з туризму; магістр економіка довкілля і природних ресурсів, Львів
Высшее, с 2012 по 2017 (5 лет 3 месяца)

Знания и навыки

MS Office Користувач ПК Помічник бухгалтера

Знание языков

  • Английский — средний
  • Немецкий — начинающий

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: