Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
Резюме от 1 мая 2022 PRO

Оксана

Бухгалтер-касир, оператор 1С, адміністратор, 7 000 грн

Занятость:
Полная занятость, неполная занятость.
Возраст:
42 года
Город:
Житомир

Контактная информация

Соискатель указал телефон и эл. почту.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Опыт работы

бухгалтер - оператор

с 11.2011 по 05.2012 (6 месяцев)
ПП "Золушка", Житомир (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

Робота з торговими агентами, виписка документів, складання маршрутних листів, ведення касових документів, звірка з покупцями.

Образование

ЖДТУ

Облік і аудит, Житомир
Высшее, с 2001 по 2005 (3 года 8 месяцев)

Дополнительная информация

Смоляр Оксана Василівна

Дата народження: 04.04.1982 р.
Контактний телефон: [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»).
Мета: здобуття посади бухгалтер – касир, оператор 1С, офіс – менеджер, адміністратор.
Освіта:
1999 - 2001 роки – Житомирський кооперативно економіко-правовий технікум.
Факультет: Бухгалтерський облік.
2001-2005 роки – Житомирський державний технологічний університет.
Факультет: Бухгалтерський облік.
Досвід роботи:
11.2011 – 05.2012 - ПП «Золушка»
Посада: бухгалтер-оператор
Обов'язки:
Робота з торговими агентами, виписка документів, складання маршрутних листів, ведення касових документів, звірка з покупцями.
07.2009 – 06.2011 – ТОВ «Капрі-Альфа»
Посада: касир підприємства
Обов'язки:
Операційно-касове обслуговування юридичних та фізичних осіб, прийом виручки, ведення касової дисципліни (РКО, ПКО, касова книга), касова звітність, робота з підзвітними особами, інкасація.
Професійні навики:
1.Ведення бух. обліку.
2.Ведення касових операцій.
3.Прийом, видача грошових коштів.
4. Інкасація виручки.
5.Розрахунок з підзвітними особами, видача грошових коштів під звіт.
6.Оформлення первинної документації (РКО, ПКО, касова книга).
7.Ведення обліку взаєморозрахунків.
8.Робота з первинною документацією.
9.Оформлення доручення/ податкових накладних/ прибуткових та видаткових накладних.
10. Проведення інвентаризації
11.Знання 1С 7.7
Особисті і ділові якості:
Уважна, відповідальна, активна, стресостійка, комунікабельна, вмію працювати в колективі, ініціативна, охайна, швидко сприймаю нову інформацію.

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: