Юлія
Бухгалтер, 5 000 грн
- Занятость:
- Полная занятость.
- Возраст:
- 31 год
- Город:
- Овруч
Контактная информация
Соискатель указал телефон и эл. почту.
Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.
Получить контакты этого кандидата можно на странице https://www.work.ua/resumes/5225844
Знания и навыки
Дополнительная информация
Полева Юлія Михайлівна
Резюме
Дата народження: 16.08.1992
Місто: Овруч
Моб. Телефон: [
E-mail: [
Ціль: Заміщення вакантної посади бухгалтера
Освіта:
вересень 2010 р. – грудень 2014 р., Київський інститут бізнесу та технологій, факультет «Економіка та підприємництво», спеціальність «Фінанси і кредит», диплом бакалавра (заочна форма навчання).
лютий 2015 р. – квітень 2016 р., Київський інститут бізнесу та технологій, факультет «Економіки та менеджменту», спеціальність «Облік і аудит», диплом спеціаліста (заочна форма навчання).
Досвід роботи:
2017 р. - по теперішній час
ТОВ «Смарт Фінанс»
Посада: фахівець з надання посередницьких послуг Центарльного регіону з питань кредитування
Посадові обов’язки: консультація клієнтів з питань кредитування, ведення клієнтської бази, складання і подання кредитних договорів на банки.
2016 — 2017 рр.
ТОВ «ВП Полісся» в с. Невгоди
Посада: обліковець
Посадові обов’язки: облік руху молока, аналіз молока, ведення первинних документів по відправці молока, ведення та подача головному бухгалтеру первинних документів по нарахуванню заробітної плати дояркам
2014 — 2016 рр.
СТ «Заріччя» в смт. Іванків, Київської області
Посада: продавець продовольчих товарів
Посадові обов’язки: прийом та реалізація продовольчих товарів, ведення первинних документів, якісне обслуговування клієнтів
Професійні навички:
— володію комп’ютером (Знання MS Office, 1С: Бухгалтерія, Медок.);
— володіння оргтехнікою: факс, принтер, сканер, копіювальне обладнання, офісна АТС;
— досвід ведення бухгалтерського та податкового обліку від первинної документації до формування та здачі звітності до контролюючих органів;
— уміння працювати в системах «Банк-Клієнт», «Інтернет-банк»;
— досвід формування платіжних доручень і вимог;
— досвід підготовки та підписання контрактів;
— знання податкового законодавства;
— досвід ведення переговорів;
— уміння працювати в команді;
— навички ведення податкової звітності;
— грамотна письмова і усна мова;
— знання мов: українська — рідна; російська – вільно володію; англійська – середній рівень.
Особисті якості:
Відповідальність, комунікабельність, уважність до деталей, дисциплінованість, психологічна та фізична стійкість, уміння виконувати декілька задач одночасно, слухати співрозмовника.
Додаткова інформація:
Сімейний стан: не заміжня.
Діти: немає.
Можливість відряджень: так.
Хобі: читання, в’язання, теніс, волейбол.
Другие резюме этого кандидата
7 500 грн
Овруч
Высшее образование · Полная занятость
- Фахівець з відділу надання посередницьких послух з питань кредитування, ТОВ "Смарт Фінанс", 6 лет 4 месяца
- Обліковець, СФГ "Зоря", 3 месяца
Похожие кандидаты
Бухгалтер (ФОП), помічник бухгалтера, секретар, діловод
Овруч, Удаленно
Бухгалтер
Овруч