Юлія
Адміністратор, помічник директора, 20 000 грн
- Занятость:
- Полная занятость, неполная занятость.
- Возраст:
- 42 года
- Город:
- Киев
Контактная информация
Соискатель указал телефон , эл. почту, Facebook и Instagram.
Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.
Получить контакты этого кандидата можно на странице https://www.work.ua/resumes/5277877
Дополнительная информация
РЕЗЮМЕ
Титаренко Юлія Геннадіївна
Адреса: Київська обл., м. Обухів
Телефон: [
E-mail: [
Освіта:
Незакінчена вища.
Молодший спеціаліст.
Вересень 2000 – червень 2005
КТГГ, м. Київ.
Ступінь спеціаліста, технік-організатор.
Липень 1998 – Вересень 1998
Курс перукара-модельєра широкого профілю, м. Біла Церква, салон-перукарня «Каре»
Вересень 1988 – Червень 1998
Загальноосвітня школа № 7, г. Біла Церква
Досвід роботи:
Березень 2023 по теперішній час - помічник директора, керуюча.
Клініка інтегративної та естетичної медицини, Київ.
Обов'язки:
Клініка повинна була відкриватися до початку війни, але прийшлось відкласти.
У січні 2023 року почали займатися запуском клініки.
Що я робила: збір всіх документів для оформлення ліцензії; вирішення юридичних питань; пошук персоналу; проведення співбесід; аналіз ринку, підбір та прорахунок цін на послуги;
підбір та робота з CRM;
оформлення та підписання договорів;
пошук постачальників та заключення договорів з ними;
оформлення робочих місць кожного кандидата;
вирішення всіх супутніх питань директора для запуску клініки.
Контроль та виконання всіх етапів для відкриття та розвитку.
Вересень 2020 - лютий 2022
Дитяча спортивна академія "Prestige", студія Пілатесу "Sunny", Козин/Конча Заспа Київська область.
Адміністратор, керуюча.
Обов'язки: робота с VIP клієнтами, вирішення будь-яких ситуацій та виникаючих обставин, відкриття/закрыття студії, зустріч, консультування клиєнтів, ведення бази даних, продаж послуг, розрахунок клієнтів, складання графіка роботи персоналу, прийом дзвінків, допомога в адаптації нових відвідувачів, організація робочого процесу студії пілатесу та академії. Робота в режимі багатозадачності.
Також організовувала святкові заходи для дітей та дорослих: дні народження, новий рік тощо.
Організувала та відкрила два розвиваючих гуртки для дітей: англійська мова та арт-терапія. Вирішувала всі питання стосовно організації, відкриття, та роботи.
Листопад 2016 – липень 2019
Ресторан "Золотий Фазан", м.Обухів.
Адміністратор.
Обов'язки: відкриття ресторану, контроль чистоти, контроль наявності необхідного інвентарю, продуктів; складання графіків роботи персоналу; замовлення та закупівля всього необхідного, контроль життєдіяльності ресторану;
Контроль роботи кухарів, перевірка якості продуктів, готових блюд; допомога в організації робочих місць офіціантів, адаптація.
Закупка необхідної продукції;
Організація бенкетів, фуршетів, свят, допомога персоналу в обслуговуванні;
Розрахунок відвідувачів;
Підбір і навчання персоналу;
Робота с документацією та касою.
Листопад 2011 – Серпень 2014
Готель «KievinnApartment», м. Киев
Адміністратор, старший адміністратор.
Обов'язки: бронювання номерів у телефонному режимі та через імейл; зустріч гостей, надання всіх послуг готелю; допомога гостям за необхідностю. Заселення/виселення, розрахунок гостей. Документообіг.
Контроль якості прибирання,
наявність інвентарю; контроль роботи персоналу, підбір персоналу. Звітність перед керівництвом. Складання робочих графіків персоналу.
Допомога у відкритті ресторану при готелі.
Липень 2003 - Листопад 2004
Ресторан "Дежавю" (Козирна Карта)
Офіціант, адміністратор.
Обов'язки:
Офіціант: обслуговування гостей;
Обслуговування банкетів;
Розрахунок відвідувачів;
Допомога адміністратору в організації банкетів, контроль наявності продукції; контроль якості готових блюд.
Адміністратор: контроль життєдіяльності ресторана, контроль роботи персоналу, вирішення проблемних ситуацій/питань;
Організація банкетів, фуршетів, різних заходів;
Допомога персоналу;
Замовлення/закупка необхідного інвентарю, продукції для кухні, бару; контроль якості і робочого процесу персоналу;
Розрахунок відвідувачів;
Інвентаризація;
Документообіг.
Грудень 2001 – Січень 2003
Ресторан, більярдний клуб «Elite», м. Київ
Офіціант, адміністратор ресторана.
Обов'язки: обслуговування відвідувачів, банкетів, фуршетів, та ін. заходів.
Контроль якості обслуговування/порядку в закладі; контроль наявності необхідної продукції, замовлення необхідної продукції, прийняти замовлень/розрахунок банкетів, керування обслуговуючим персоналом, контроль життєдіяльності закладу;
Інвентаризація, складання графіків персоналу.
Знання і навички:
Впевнений користувач ПК.
Знання мов: російський, український - вільно, англійська – середній рівень.
Грамотна устна і письмова мова. Вміння вести переговори, вміння вирішувати складні задачі;
навички продажу послуг та товарів;
адміністративні та організаторські здібності та навички.
Додаткова інформація:
самоорганізованність, увага до деталей, порядність, комунікабельність, відповідальність, організованість, старанність, пунктуальність, уважність, висока навченість, аналітичне мислення, здатність вирішувати будь які проблеми, стресостійкість, доброзичливість, гарне почуття гумору)
Похожие кандидаты
Помічник керівника, секретар, офіс-менеджер, адміністратор
Киев
Адміністратор, офіс-менеджер, секретар, помічник директора
30000 грн, Киев
Помічник керівника, секретар, офіс-менеджер, адміністратор
20000 грн, Киев, Васильков
Помічник директора, секретар, офіс-менеджер, адміністратор (лівий берег)
25000 грн, Киев
Помічник керівника, секретар, офіс-менеджер, адміністратор
Киев
Фахівець адміністративного департаменту, асистент директора, помічник керівника
20000 грн, Киев, Борисполь