Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
Резюме от 19 апреля 2024

Юлія

Адміністратор, помічник директора, 20 000 грн

Занятость:
Полная занятость, неполная занятость.
Возраст:
42 года
Город:
Киев

Контактная информация

Соискатель указал телефон , эл. почту, Facebook и Instagram.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Дополнительная информация

РЕЗЮМЕ
Титаренко Юлія Геннадіївна
Адреса: Київська обл., м. Обухів
Телефон: [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)
E-mail: [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)

Освіта:
Незакінчена вища.
Молодший спеціаліст.
Вересень 2000 – червень 2005
КТГГ, м. Київ.
Ступінь спеціаліста, технік-організатор.
Липень 1998 – Вересень 1998
Курс перукара-модельєра широкого профілю, м. Біла Церква, салон-перукарня «Каре»
Вересень 1988 – Червень 1998
Загальноосвітня школа № 7, г. Біла Церква

Досвід роботи:

Березень 2023 по теперішній час - помічник директора, керуюча.
Клініка інтегративної та естетичної медицини, Київ.

Обов'язки:
Клініка повинна була відкриватися до початку війни, але прийшлось відкласти.
У січні 2023 року почали займатися запуском клініки.
Що я робила: збір всіх документів для оформлення ліцензії; вирішення юридичних питань; пошук персоналу; проведення співбесід; аналіз ринку, підбір та прорахунок цін на послуги;
підбір та робота з CRM;
оформлення та підписання договорів;
пошук постачальників та заключення договорів з ними;
оформлення робочих місць кожного кандидата;
вирішення всіх супутніх питань директора для запуску клініки.
Контроль та виконання всіх етапів для відкриття та розвитку.

Вересень 2020 - лютий 2022
Дитяча спортивна академія "Prestige", студія Пілатесу "Sunny", Козин/Конча Заспа Київська область.
Адміністратор, керуюча.
Обов'язки: робота с VIP клієнтами, вирішення будь-яких ситуацій та виникаючих обставин, відкриття/закрыття студії, зустріч, консультування клиєнтів, ведення бази даних, продаж послуг, розрахунок клієнтів, складання графіка роботи персоналу, прийом дзвінків, допомога в адаптації нових відвідувачів, організація робочого процесу студії пілатесу та академії. Робота в режимі багатозадачності.
Також організовувала святкові заходи для дітей та дорослих: дні народження, новий рік тощо.
Організувала та відкрила два розвиваючих гуртки для дітей: англійська мова та арт-терапія. Вирішувала всі питання стосовно організації, відкриття, та роботи.

Листопад 2016 – липень 2019
Ресторан "Золотий Фазан", м.Обухів.
Адміністратор.
Обов'язки: відкриття ресторану, контроль чистоти, контроль наявності необхідного інвентарю, продуктів; складання графіків роботи персоналу; замовлення та закупівля всього необхідного, контроль життєдіяльності ресторану;
Контроль роботи кухарів, перевірка якості продуктів, готових блюд; допомога в організації робочих місць офіціантів, адаптація.
Закупка необхідної продукції;
Організація бенкетів, фуршетів, свят, допомога персоналу в обслуговуванні;
Розрахунок відвідувачів;
Підбір і навчання персоналу;
Робота с документацією та касою.

Листопад 2011 – Серпень 2014
Готель «KievinnApartment», м. Киев
Адміністратор, старший адміністратор.
Обов'язки: бронювання номерів у телефонному режимі та через імейл; зустріч гостей, надання всіх послуг готелю; допомога гостям за необхідностю. Заселення/виселення, розрахунок гостей. Документообіг.
Контроль якості прибирання,
наявність інвентарю; контроль роботи персоналу, підбір персоналу. Звітність перед керівництвом. Складання робочих графіків персоналу.
Допомога у відкритті ресторану при готелі.

Липень 2003 - Листопад 2004
Ресторан "Дежавю" (Козирна Карта)
Офіціант, адміністратор.
Обов'язки:
Офіціант: обслуговування гостей;
Обслуговування банкетів;
Розрахунок відвідувачів;
Допомога адміністратору в організації банкетів, контроль наявності продукції; контроль якості готових блюд.
Адміністратор: контроль життєдіяльності ресторана, контроль роботи персоналу, вирішення проблемних ситуацій/питань;
Організація банкетів, фуршетів, різних заходів;
Допомога персоналу;
Замовлення/закупка необхідного інвентарю, продукції для кухні, бару; контроль якості і робочого процесу персоналу;
Розрахунок відвідувачів;
Інвентаризація;
Документообіг.

Грудень 2001 – Січень 2003
Ресторан, більярдний клуб «Elite», м. Київ
Офіціант, адміністратор ресторана.
Обов'язки: обслуговування відвідувачів, банкетів, фуршетів, та ін. заходів.
Контроль якості обслуговування/порядку в закладі; контроль наявності необхідної продукції, замовлення необхідної продукції, прийняти замовлень/розрахунок банкетів, керування обслуговуючим персоналом, контроль життєдіяльності закладу;
Інвентаризація, складання графіків персоналу.


Знання і навички:

Впевнений користувач ПК.
Знання мов: російський, український - вільно, англійська – середній рівень.
Грамотна устна і письмова мова. Вміння вести переговори, вміння вирішувати складні задачі;
навички продажу послуг та товарів;
адміністративні та організаторські здібності та навички.

Додаткова інформація:
самоорганізованність, увага до деталей, порядність, комунікабельність, відповідальність, організованість, старанність, пунктуальність, уважність, висока навченість, аналітичне мислення, здатність вирішувати будь які проблеми, стресостійкість, доброзичливість, гарне почуття гумору)

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: