Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
  • PRO

Оксана

Економіст-аналітик, обліковець, менеджер ресторану, кафе

Занятость:
Полная занятость, неполная занятость.
Возраст:
38 лет
Город проживания:
Львов
Готов работать:
Львов, Удаленно

Контактная информация

Соискатель указал телефон и эл. почту.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Опыт работы

Економіст

с 10.2019 по 07.2020 (9 месяцев)
Бістро "Нектарин", Львів (Готельно-ресторанний бізнес)

1.Зведення каси щодня
2.Інкасація готівки в кінці кожної робочої зміни (щодня)
3.Проведення інвентаризацій по 2-х закладах
4.Внесення результатів інветаризації в 1С
5.Розрахунки з постачальниками
6.Прийом товару
7.Щомісячні звіти про фін-госп.діяльність закладу, P&L звіти
8.Щоденний звіт, звіти на вимогу керівництва
9.Пошук товарів-аналогів чи нових постачальників
10.Нарахування і видача зарплати працівникам
11.Табелювання працівників
12.Створення калькуляційних карт по 2-х закладах
13.Бюджетування
14.Акти списання
15.Внесення прихідних накладних

Економіст

с 04.2019 по 05.2019 (1 месяц)
tikitai familia, Львів (Готельно-ресторанний бізнес)

1. Робота в програмі iiko.

2. Робота з рухом грошових коштів (банківські виписки, каса директора, касові зміни)

3. Робота з товарообміном (прихідні накладні, розхідні накладні, акти списання, внутрішні переміщення товарів).

4. Технологічні карти

5. Проведення інвентаризацій.

Економіст-аналітик, адміністратор

с 12.2013 по 03.2019 (5 лет 3 месяца)
Піцерія Челентано, Львів (Готельно-ресторанний бізнес)

1.щоденний контроль руху товару з використанням автоматизованої системи контролю;
2.щоденний контроль цін закупки всіх продуктів та сировини;
3.щоденний контроль руху готівкових грошей;
4.щотижневий контроль якості готової продукції, дотримання персоналом стандартів поведінки і обслуговування відвідувачів на підприємстві;
5.зведення щомісячного звіту про фінансово-господарську діяльність підприємства;
6.ведення статистики попиту на продукцію основних асортиментних напрямків підприємства;
7.складання калькуляційних карт на основі технологічних карт;
8.аналіз попиту на головну продукцію та пошук шляхів його зростання;
9.аналіз та регулювання співвідношення між цінами закупівлі і реалізації;
10.співпраця з постачальниками
11.контроль роботи штатного закупівельщика та виїзд раз на тиждень з ним за товаром;
12.аналіз продаж та формування замовлень.

Економіст

с 07.2011 по 11.2013 (2 года 4 месяца)
ТКС Менеджмент, Львів (Будівництво, архітектура, дизайн інтер'єру)

1.Занесення рахунків на оплату, здійснення платежів, контроль за їх здійсненням.
2.Формування звітів по доходам/витратам компанії (щоденний, щомісячний, щоквартальний, річний).
3.Визначення розмірів доходів і витрат, надходжень і відрахувань коштів, кредитних взаємовідносин.
4.Складання балансів доходів і витрат, касових планів і кредитних заявок.
5.Контроль за виконанням бюджету проекту.

Обліковець з реєстрації бухгалтерських даних

с 09.2008 по 07.2011 (2 года 10 месяцев)
ТКС Менеджмент, Львів (Будівництво, архітектура, дизайн інтер'єру)

1.Контроль правильності внесення платіжних доручень.
2.Введення платіжних доручень в управлінський облік.
3.Своєчасне імпортування платіжних доручень в Клієнт-Банк.
4.Експортування банківських виписок з Клієнт-Банку та віднесення платежів на статті бухгалтерського обліку.
5.Контроль за залишками коштів на рахунках.
6.Виявлення відхилень сум залишків на рахунку в Клієнт-Банку та системі КУБиК 1С 8.1

Офіціант

с 06.2007 по 11.2007 (5 месяцев)
Кафе-кондитерська "Цукерня", Львів (Готельно-ресторанний бізнес)

Образование

Національний університет "Львівська політехніка" (Львів)

Інститут економіки та менеджменту, спеціальність - Фінанси, Львів
Высшее, с 2003 по 2008 (4 года 9 месяцев)

Дополнительная информация

Досвід робота в iiko та profit.
•Маю лідерські та організаторські здібності.
•Швидко навчаюсь та адаптуюсь. Досконало володію MS Windows, основними складовими пакету MS Office, пошуковими та іншими web-ресурсами. Рівень досвідченого користувача.
•Досвід у організації різнопланових заходів - конференцій, презентацій, виступів, доброчинних заходів, конкурсів краси.
•Диплом магістра з відзнакою.
•Ряд статей та публікацій у наукових збірниках та журналах України.
Особисті якості
Стресостійка, відповідальна, швидко навчаюсь, комунікабельна, цілеспрямована, креативна, пунктуальна, вмію працювати в команді.

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: