Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
Резюме от 5 декабря 2021 PRO

Julia

Заступник фінансового директора, фінансист

Занятость:
Полная занятость.
Возраст:
38 лет
Город:
Киев

Контактная информация

Соискатель указал телефон, эл. почту и адрес.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Опыт работы

Фінансист

с 03.2019 по наст. время (5 лет 2 месяца)
Меблева фабрика Мірт, Київ (Роздрібна торгівля)

-контроль та погодження витрат на пред-ві в Києві
- облік витрат керівника
- робота з головним бухгалтером
-контроль оплат ( готівка/безгот) з представництв в Україну
- складання платіжного календаря по пред-ву в Києві
- підготовка різних звітів для керівництва компанії: залишки коштів по всій компанії в розрізі представництв; план надходжень грошових коштів від клієнтів в розрізі представництв, фактичні надходження за місяць, доходи/витрати представництв за місяць, фінансовий звіт компанії за пів року та рік касовим методом
- нарахування і виплата заробітної плати (ставка, KPIs) / премій / перевірка правильності нарахування % менеджерам за ведення проектів і погодження їх з керівництвом
- перевірка правильності відображення фінансової частини проектів в СРМ системі
- робота з готівкою(отримання / видача), відповідальність за касу, обмін валюти
- написання ТЗ для ІТ-директора з ціллю покращення роботи СРМ в розрізі модуля фінанси
-перевірка безготівкових платежів представництв і внесення їх в 1С.
- участь в розробці та впровадженні управлінського обліку на підприємстві
-контроль затрат на представництвах в рамках бюджетів

Заступник фінансового директора, фінансист не резидента

с 11.2007 по 08.2018 (10 лет 9 месяцев)
Представництво компанії «Агрофертранс ЛТД» Великобританія в Україні, Київ (Міжнародна торгівля)

-складання щомісячного зведеного управлінського звіту про повний фінансовий стан підприємства (BS&PL);
-аналіз та контроль всіх витрат по контракту, в т.ч. собівартості продукції, згідно кошторису та вияснення причин їх відхилення (порівняння план і факт);
-контроль/аудит правильності ведення обліку з усіма контрагентами компанії;
-контроль правильності формування собівартості продукції та податкових зобов'язань;
-контроль банківських витрат;
-управління та планування грошовими потоками;
-організація платіжного процесу (від планування платежів до успішного виконання в т.ч. вирішення проблем з проблемними оплатами)
-підготовка інвойсів на оплату, необхідних документів (для фінансування) та відправлення їх на контрагентів;
-контроль своєчасного отримання платежів від контрагентів;
-контроль, перевірка та погодження з керівництвом витрат агентів/представників компанії, які проживають в інших країнах.
робота з банками (європейські): отримання фінансування в рамках існуючих кредитних ліній, отримання фінансування по окремим контрактам за межами кредитних ліній, дисконтування акредитивів, погодження витрат по акредитивам та фінансуванні, купівля та продаж валюти;
-пошук альтернативних джерел фінансування (страхові компанії Coface, Garant, факторинг);
-попередній розрахунок банківських витрат/витрат інших фінансових установ в залежності від способу оплати покупця;
-участь в погодженні способу оплати з покупцем;
-ведення обліку відвантаженої продукції на покупців;
участь в запуску та налагодженні 1С.


Більшість спілкування було за допомогою листування та велося на англійській мові. Співпрацювала з європейськими банками (швейцарські, литовські, латвійські). Облік вівся в програмі Microsoft Excel та 1С.

Менеджер з обліку в відділі розповсюдження

с 10.2006 по 11.2007 (1 год 1 месяц)
ТОВ «Фрі Медіа Україна», Київ (Видавництво, газета БЛИК)

-ведення обліку відвантаженої та повернутої продукції (газета) в розрізі номерів випуску;
-оформлення накладних на відпуск продукції на кожного покупця (1С);
-контроль отримання накладних та документів на повернення продукції, внесення до програми 1С;
-підготовка звіту про обсяг проданої продукції керівництву та аналітику.

Бухгалтер, помічник аудитора

с 02.2006 по 09.2006 (7 месяцев)
ТОВ « МКС-Аудит», Київ (Консалтинг, бухгалтерія, аудит)

-ведення бухгалтерського обліку одного з підприємств: облік грошових коштів, облік розрахунків з покупцями та постачальниками, звірка з контрагентами, збір всіх документів;
-підготовка та подання на перевірку головному бухгалтеру бухгалтерської та статистичної звітності;
-участь в проведенні аудиту представництва компанії «Балтика» в Україні: перевірка касової книги, перевірка правильності ведення обліку підзвітних осіб.

Образование

Університет економіки і права «КРОК», м. Київ

Факультет: «Економіка підприємництва» Спеціальність: «Облік та аудит», Київ
Высшее, с 2003 по 2007 (4 года)

Магістр

Знания и навыки

MS Excel MS Word MS Office MS PowerPoint MS Outlook Windows MS Access 1С:Підприємство Бухгалтерський облік МСФЗ ЗЕД Swift Інкотермс

Знание языков

Английский — продвинутый

Дополнительная информация

Гончаренко Юлія Володимирівна

Київ, вул. Доброхотова 7.
Тел. [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)
е-mail: [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)
Дата народження:14.01.1986 (35 років)
Сімейний стан: заміжня, син (6 років)


Водійське посвідчення, категорія В.

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: