Julia
Заступник фінансового директора, фінансист
- Занятость:
- Полная занятость.
- Возраст:
- 38 лет
- Город:
- Киев
Контактная информация
Соискатель указал телефон, эл. почту и адрес.
Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.
Получить контакты этого кандидата можно на странице https://www.work.ua/resumes/5349052
Опыт работы
Фінансист
с 03.2019 по наст. время
(5 лет 2 месяца)
Меблева фабрика Мірт, Київ (Роздрібна торгівля)
-контроль та погодження витрат на пред-ві в Києві
- облік витрат керівника
- робота з головним бухгалтером
-контроль оплат ( готівка/безгот) з представництв в Україну
- складання платіжного календаря по пред-ву в Києві
- підготовка різних звітів для керівництва компанії: залишки коштів по всій компанії в розрізі представництв; план надходжень грошових коштів від клієнтів в розрізі представництв, фактичні надходження за місяць, доходи/витрати представництв за місяць, фінансовий звіт компанії за пів року та рік касовим методом
- нарахування і виплата заробітної плати (ставка, KPIs) / премій / перевірка правильності нарахування % менеджерам за ведення проектів і погодження їх з керівництвом
- перевірка правильності відображення фінансової частини проектів в СРМ системі
- робота з готівкою(отримання / видача), відповідальність за касу, обмін валюти
- написання ТЗ для ІТ-директора з ціллю покращення роботи СРМ в розрізі модуля фінанси
-перевірка безготівкових платежів представництв і внесення їх в 1С.
- участь в розробці та впровадженні управлінського обліку на підприємстві
-контроль затрат на представництвах в рамках бюджетів
Заступник фінансового директора, фінансист не резидента
с 11.2007 по 08.2018
(10 лет 9 месяцев)
Представництво компанії «Агрофертранс ЛТД» Великобританія в Україні, Київ (Міжнародна торгівля)
-складання щомісячного зведеного управлінського звіту про повний фінансовий стан підприємства (BS&PL);
-аналіз та контроль всіх витрат по контракту, в т.ч. собівартості продукції, згідно кошторису та вияснення причин їх відхилення (порівняння план і факт);
-контроль/аудит правильності ведення обліку з усіма контрагентами компанії;
-контроль правильності формування собівартості продукції та податкових зобов'язань;
-контроль банківських витрат;
-управління та планування грошовими потоками;
-організація платіжного процесу (від планування платежів до успішного виконання в т.ч. вирішення проблем з проблемними оплатами)
-підготовка інвойсів на оплату, необхідних документів (для фінансування) та відправлення їх на контрагентів;
-контроль своєчасного отримання платежів від контрагентів;
-контроль, перевірка та погодження з керівництвом витрат агентів/представників компанії, які проживають в інших країнах.
робота з банками (європейські): отримання фінансування в рамках існуючих кредитних ліній, отримання фінансування по окремим контрактам за межами кредитних ліній, дисконтування акредитивів, погодження витрат по акредитивам та фінансуванні, купівля та продаж валюти;
-пошук альтернативних джерел фінансування (страхові компанії Coface, Garant, факторинг);
-попередній розрахунок банківських витрат/витрат інших фінансових установ в залежності від способу оплати покупця;
-участь в погодженні способу оплати з покупцем;
-ведення обліку відвантаженої продукції на покупців;
участь в запуску та налагодженні 1С.
Більшість спілкування було за допомогою листування та велося на англійській мові. Співпрацювала з європейськими банками (швейцарські, литовські, латвійські). Облік вівся в програмі Microsoft Excel та 1С.
Менеджер з обліку в відділі розповсюдження
с 10.2006 по 11.2007
(1 год 1 месяц)
ТОВ «Фрі Медіа Україна», Київ (Видавництво, газета БЛИК)
-ведення обліку відвантаженої та повернутої продукції (газета) в розрізі номерів випуску;
-оформлення накладних на відпуск продукції на кожного покупця (1С);
-контроль отримання накладних та документів на повернення продукції, внесення до програми 1С;
-підготовка звіту про обсяг проданої продукції керівництву та аналітику.
Бухгалтер, помічник аудитора
с 02.2006 по 09.2006
(7 месяцев)
ТОВ « МКС-Аудит», Київ (Консалтинг, бухгалтерія, аудит)
-ведення бухгалтерського обліку одного з підприємств: облік грошових коштів, облік розрахунків з покупцями та постачальниками, звірка з контрагентами, збір всіх документів;
-підготовка та подання на перевірку головному бухгалтеру бухгалтерської та статистичної звітності;
-участь в проведенні аудиту представництва компанії «Балтика» в Україні: перевірка касової книги, перевірка правильності ведення обліку підзвітних осіб.
Образование
Університет економіки і права «КРОК», м. Київ
Факультет: «Економіка підприємництва» Спеціальність: «Облік та аудит», Київ
Высшее, с 2003 по 2007 (4 года)
Магістр
Знания и навыки
Знание языков
Английский — продвинутый
Дополнительная информация
Гончаренко Юлія Володимирівна
Київ, вул. Доброхотова 7.
Тел. [
е-mail: [
Дата народження:14.01.1986 (35 років)
Сімейний стан: заміжня, син (6 років)
Водійське посвідчення, категорія В.
Похожие кандидаты
Фінансовий директор, CFO, заступник фінансового директора, начальник фінансово-економічного відділу
Киев, Николаев
,
еще 3 города
Заступник фінансового директора, фінансовий директор
70000 грн, Киев
Фінансовий директор, заступник директора з фінансових питань
Киев
Заступник фінансового директора, спеціаліст з фін. питань, financial analyst
Киев
Фінансовий менеджер, контролер, фінансист, помічник фінансового директора
20000 грн, Киев
Фінансовий директор, заступник фінансового директора
Киев, Одесса