Олег
Менеджер з продажу, закупівель, адміністратор, керуючий готелем, рестораном
- Занятость:
- Полная занятость.
- Возраст:
- 56 лет
- Город проживания:
- Киев
- Готов работать:
- Киев, Удаленно
Контактная информация
Соискатель указал телефон, эл. почту и адрес.
Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.
Получить контакты этого кандидата можно на странице https://www.work.ua/resumes/5387586
Опыт работы
Комлектовщик
с 01.2020 по 02.2021
(1 год 1 месяц)
ТОВ Авиакомпания Sky Up, Борисполь (Авиация)
Менеджер з продажу/менеджер тендерного відділу
с 08.2016 по 07.2018
(1 год 11 месяцев)
Контракт Пол, Київ (імпортер підлогових покриттів і будівельної хімії)
Посадові обов'язки:
- пошук нових дистриб'юторів та роздрібних клієнтів, на визначених ринках збуту,згідно зі стратегією розвитку підприємства;
- підтримка та розвиток існуючих дистрібьюторів та роздрібних клієнтів;
- вивчення та аналіз кон'юнктури;
-виставлення рахунків для клієнтів;
- підготовка договорів, формування комерційних пропозицій.
- узгодження з клієнтами доставки товару (термін, необхідність вантажників,час доставки і т.д.)
- постановка завдань на відділ логістики по доставці товару клієнту.
- постановка завдань на бухгалтерію (підготувати довіреність, РН, НН і т.д.)
- подача звітності про Виконання робіт;
- контроль дебіторської заборгованості.
Менеджер тендерного відділу
- організація роботи з проведення торгів на закупівлю товарів і послуг відповідно до профілю підприємства;
- робота з державними замовниками та корпоративними клієнтами;
- моніторинг державних і комерційних тендерів, аналіз ринку аналогічних товарів і послуг, складання комерційних пропозицій;
- підготовка повного пакету документації, супровід договорів;
- прорахунок цін на рентабельність участі в тендерах;
- підтримання довготривалих відносин з клієнтом;
- пошук нових постачальників;
- інші поточні завдання в рамках роботи відділу.
Менеджер з оптового сбуту
с 08.2004 по 08.2016
(12 лет)
ТОВ Готель«Лайн», Київ (Імпортер всіх видів підлогових покриттів і будівельної хімії, а також постачання та інсталяція даної продукції)
Посадові обов'язки:
- пошук об'єктів в забудові (готелі, ресторани,розважальні комплекси, та офісні центри)
- створення активної бази клієнтів (забудовники, виконроби, архітектори і т.д.)
- Надання технічних консультацій Клієнтам;
- контроль дебіторської заборгованості та документообігу;
- розробка ціни та цінової політики;
- ведення переговорів з потенційними клієнтами та партнерами.
- аналіз всіх сайтів;
- Тижнева та місячна звітніcть.
- активне просування продуктів наявних на складі і, супровід об'єкта після забудови.
Керуючий готелем
с 11.2003 по 07.2004
(8 месяцев)
Ресторан Готель «Фараон», Київ (Готельно-ресторанний бізнес)
Посадові обов'язки:
- організація та контроль діяльності готельно-ресторанного комплексу;
- підбір і навчання персоналу: дотримання стандартів якості побудови бізнесу компанії, якості роботи і безпосередньо обслуговування клієнтів;
- складання і контроль виконання бюджетів ресторану;
- контроль закупівель, контроль цін;
- проведення інвентаризацій;
- складання договорів з постачальниками, складання заявок на закупівлю продуктів;
- врегулювання конфліктних ситуацій;
- аналіз діяльності готельно-ресторанного комплексу;
- керівництво персоналом (графіки виходів, нарахування зарплати);
- контроль якості обслуговування;
- дотримання фінансової дисципліни співробітниками ресторану;
- спілкування з контролюючими державними органами
Менеджер по збуту
с 03.2000 по 10.2003
(3 года 7 месяцев)
ТОВ «Каскад – Текстиль», Київ (власне виробництво вовняної та напіввовняної нитки, постачання цієї продукции по Україні)
Посадові обов'язки:
- активний пошук нових клієнтів, супровід існуючих;
- управління поставками продукції;
- уміння працювати з організаціями із завищеними вимогами;
- контроль дебіторської заборгованості;
- планування, організація,та контроль угод , на всіх етапах;
- виконання планових показників з продажу за існуючою клієнтською базою + виконання планових показників по залученню нових клієнтів;
- аналіз конкурентної і цінової ситуації в регіоні;
- ведення регулярної звітності.
Комерційний директор (переведений на посаду06.02.2003)
Посадові обов'язки:
-знання торгових мереж, оптовиків і дистриб'юторів на території (Київ та область)
- визначення цілей, розробка стратегій і планів досягнення цілей відділом;
-проведення переговорів з дистриб'юторами ,та ВІП- клієнтами;
-виконання щомісячних планів продажів по регіону;
- контроль і управління дебіторською заборгованістю;
- контроль товарообігу у дистриб'юторів;
- контроль за дотриманням цінової політики;
- контроль динаміки і розвиток рівня покриття і представленості;
-аналіз ринку і систематизація інформації, що надходить з каналів збуту;
- маркетинг, просування на ринок товарів компанії;
-побудова / поліпшення дистриб′юції в регіоні;
-планування, організація і контроль виконання плану продажів;
-проведення, контроль маркетингових і трейд-маркетингових активностей;
-відстеження діяльності конкурентів;
-складання звітів за результатами роботи;
-розвиток комерційної активності, шляхом підтримки взаємин з існуючими клієнтами ,та пошук нових;
-аналіз і прогнозування можливостей для розвитку, і збільшення продажів.
Замісник директора з постачання
с 09.1997 по 03.2000
(2 года 6 месяцев)
ТОВ «РУТА», Київ (імпортер)
Посадові обов'язки:
-організація своєчасної закупівлі товарів у постачальників;
-розширення бази постачальників, які задовольняють вимогам компанії;
-контроль, використання ресурсів та матеріалів;
-ведення електронного документообігу із закупівель в 1С;
-формування рекомендацій щодо розширення / зміни асортименту;
-моніторинг ринку, аналіз конкурентів, трендів, новинок, ринку в цілому;
-контроль і супровід заявки постачальнику до моменту надходження товару на склад;
Менеджер з закупівель
с 08.1988 по 09.1997
(9 лет 1 месяц)
"АДС -Аварійно диспетчерська служба", Київ (аварійне обслуговування магістралей і доріг)
Посадові обов'язки:
- облік і постійний нагляд за використанням витратних матеріалів (паливно - мастильні, запчастини автомобільні, інструменти, уніформа, побутова хімія) облік та ведення актів списання;
- поквартальні закупівлі;
- моніторинг ринку, складський облік.
Образование
Вінницький державний педагогічний інститут
Педагогічний факультет, Вінниця
Высшее, с 1990 по 1995 (4 года 4 месяца)
Дополнительная информация
Навички та вміння:
-навички проведення переговорів, роботи з дебіторською заборгованістю, аналітичні здібності, орієнтація на результат, вміння працювати в команді, ініціативність
-успішний досвід роботи у великих системних компаніях FMCG, B2B
-знання програм MS-Office: 1С-Підприємство, SRM;
- робота в системі ПРОЗОРО
Водійські права, категорія Б – (27 років безаварійного кермування) Наявність авто.
Похожие кандидаты
Директор, руководитель отдела продаж, sales manager, региональный менеджер (B2B)
20000 грн, Киев
Директор з адміністративних питань, старший адміністратор, менеджер з продажів, помічник керівника
Киев
Управляючий, директор (ресторан, кафе, паб, street food, dark kitchen)
Киев, Львов
,
еще 2 города
Управляющий, директор ресторана, кафе, бара
50000 грн, Киев
Управляющий, админ. ресторана, автомойки, менеджер бара, нач. техотдела, завхоз
30000 грн, Киев
Менеджер по продажам, руководитель отдела продаж, администратор
Запорожье, Удаленно