Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
Резюме от 13 ноября 2023 PRO

Андрій

Директор, заступник директора, керівник відділу

Занятость:
Полная занятость, неполная занятость.
Возраст:
54 года
Город проживания:
Киев
Готов работать:
Вишневое (Киевская обл.), Киев, Удаленно

Контактная информация

Соискатель указал телефон и эл. почту.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Опыт работы

Мобілізований

с 05.2022 по наст. время (2 года)
НГУ, Київ (Охорона, безпека, оборона)

На даний час шукаю віддалену роботу, не обов'язково по спеціальності, різнобічно розвинений. Потрібен додатковий заробіток.

Директор

с 08.2018 по 10.2019 (1 год 2 месяца)
ТОВ «БРІОРСОН МОТОРС», Киев (Виробництво спеціалізованої техніки)

Організація проекту з нуля.
Управління та адміністрування підприємством.
Організація офісного та складських приміщень, структуризація, складання технологічної карти бізнес процесів.
Підбір персоналу та навчання.
Організація імпорту комплектуючих для складання автотранспорту спеціального призначення.
Розробка Технічних умов, конструкторської документації, запуск виробництва з нуля. Випробування продукціі, сертифікація продукціі.
Ведення та розширення клієнтської бази.
Консультування та надання клієнтам інформації про умови продажу і асортимент продукції компанії.
Робота на виставках, презентація продукції.
Первинна бухгалтерія.
Контроль оформлення документів.
Ведення архіву документів.
Контроль відвантаження та доставки товару.
Впевнене володіння ПК.
Розробка і впровадження системи складського обліку.
Створення регіональних складів і регіональної логістики.
Оптимізація всього логістичного ланцюжка.
Оптимізація складського обліку і документообігу на складі.
Ведення переговорів і укладення договорів з постачальниками.
Досвід роботи по автоматизації і моделювання рішень засобами IT.
Побудова інтегрованої системи звітності підрозділів.
Бюджетне планування та оптимізація витрат.

Заступник директора

с 03.2018 по 06.2018 (3 месяца)
ТОВ «БРІОРСОН», Київ (Виробництво автомобілів спеціального призначення)

Управління та адміністрування підприємством.
Організація офісного та складських приміщень, структуризація, складання технологічної карти бізнес процесів.
Підбір персоналу та навчання.
Організація імпорту комплектуючих для складання автотранспорту спеціального призначення.
Розробка Технічних умов, конструкторської документації, запуск виробництва з нуля. Випробування продукціі, сертифікація продукціі.
Ведення та розширення клієнтської бази.
Консультування та надання клієнтам інформації про умови продажу і асортимент продукції компанії.
Робота на виставках, презентація продукції.
Первинна бухгалтерія.
Контроль оформлення документів.
Ведення архіву документів.
Контроль відвантаження та доставки товару.
Впевнене володіння ПК.
Розробка і впровадження системи складського обліку.
Створення регіональних складів і регіональної логістики.
Оптимізація всього логістичного ланцюжка.
Оптимізація складського обліку і документообігу на складі.
Ведення переговорів і укладення договорів з постачальниками.
Досвід роботи по автоматизації і моделювання рішень засобами IT.
Побудова інтегрованої системи звітності підрозділів.
Бюджетне планування та оптимізація витрат.

Менеджер відділу закупівель

с 12.2017 по 05.2018 (5 месяцев)
ТОВ «Коларес-Брокерс», Київ (Тендерні закупівлі)

Послуги з сертифікації.
Знання техніки продажу.
Вміння вести переговори.
Ведення та розширення клієнтської бази.
Консультування та надання клієнтам інформації про умови продажу і асортименту продукції компанії.
Телефонні переговори, прийом і обробка замовлень.
Складання та укладання договорів.
Первинна бухгалтерія.
Контроль оформлення документів.
Ведення архіву документів.
Контроль відвантаження та доставки товару.
Впевнене володіння ПК.
Досвід роботи по автоматизації і моделювання рішень засобами IT.
Побудова інтегрованої системи звітності підрозділів.
Холодні дзвінки, ведення бази клієнтів, відстеження торгів в системі прозоро.

Менеджер відділу закупівель

с 02.2017 по 11.2017 (9 месяцев)
ТОВ «Нако-Електрик», Київ (Тендерні закупівлі)

Послуги з сертифікації.
Знання техніки продажу.
Вміння вести переговори.
Ведення та розширення клієнтської бази.
Консультування та надання клієнтам інформації про умови продажу і асортименту продукції компанії.
Телефонні переговори, прийом і обробка замовлень.
Складання та укладання договорів.
Первинна бухгалтерія.
Контроль оформлення документів.
Ведення архіву документів.
Контроль відвантаження та доставки товару.
Впевнене володіння ПК.
Досвід роботи по автоматизації і моделювання рішень засобами IT.
Побудова інтегрованої системи звітності підрозділів.
Холодні дзвінки, ведення бази клієнтів, відстеження торгів в системі прозоро.

Директор

с 02.2013 по 09.2014 (1 год 7 месяцев)
ТОВ «Коларес-Брокерс», Київ (Митно-брокерські та юридичні послуги)

Управління підприємством.
Автоперевезення міжнародного напрямку.
Консультування та надання клієнтам інформації про умови продажу і асортименту продукції компанії.
Телефонні переговори, прийом і обробка замовлень.
Складання та укладання договорів.
Первинна бухгалтерія.
Контроль оформлення документів.
Ведення архіву документів.
Оптимізація всієї логістичного ланцюжка.
Ведення переговорів і укладення договорів з постачальниками логістичних послуг.
Досвід роботи по автоматизації і моделювання рішень засобами IT.
Побудова інтегрованої системи звітності підрозділів.
Бюджетне планування та оптимізація витрат. Холодні дзвінки, ведення бази клієнтів, організація надання послуг із зовнішньоекономічних питань, таким як: імпорт, експорт, тимчасове ввезення / вивезення та транзит товарів широкого профілю при оптимізації сплати податків і мит, визначення митної вартості, автоперевезення міжнародного напрямку, послуги з сертифікації, організація ведення документообігу, прийом клієнтів, оформлення та укладання договорів і т.д.

Керівник монтажного відділу

с 03.2012 по 03.2013 (1 год)
ТОВ "Клімат Системс", Київ (Роздрібна торгівля обладнанням для кондиціонування і вентиляції, монтаж, пуско-наладка, сервісне обслуговування)

Контроль за ходом монтажу обладнання, за забезпеченням технічною документацією, інструментом, матеріалами, транспортом, вантажно-розвантажувальними засобами тощо, складання календарних графіків;
Участь в розробці графіків виконання робіт і ПКД;
Контроль за дотриманням термінів монтажних робіт і вимог нормативних документів;
Вхідний контроль за якістю застосовуваних матеріалів;
Перевірка наявності документів, що засвідчують якість використовуваних на будівництві конструкцій, виробів і матеріалів (технічних паспортів, сертифікатів, результатів лаб. Випробувань та ін.);
Контроль за відповідністю обсягів та якості виконаних робіт проектно-кошторисної документації і нормативів;
Контроль наявності і правильності ведення виконавчої документації;
Контроль за своєчасним усуненням дефектів і недоробок;
Здача виконаних робіт клієнту;
Обробка рекламацій і підготовка відповідей на претензії клієнтів по виконаним монтажних робіт;
Підготовка документів по результату роботи відділу за звітний період;
Підбір і ротація по об'єктах монтажних бригад, виконробів;
Досвід управління персоналом і організація бізнес-процесів.

Директор

с 10.2004 по 01.2012 (7 лет 3 месяца)
ТОВ «Клімат Майстер», Київ (імпорт та оптова торгівля обладнанням для кондиціонування і вентиляції)

Управління підприємством (25 осіб в підпорядкуванні).
Створення підприємства з нуля (реєстрація підприємства, організація офісного та складських приміщень, структуризація, складання бізнес-процесів).
Підбір персоналу та навчання.
Організація надання послуг із зовнішньоекономічних питань, таким як: імпорт товарів широкого профілю при оптимізації сплати податків і мит.
Автоперевезення міжнародного напрямку.
Послуги з сертифікації.
Знання техніки продажу.
Вміння вести переговори.
Ведення та розширення клієнтської бази.
Консультування та надання клієнтам інформації про умови продажу і асортименті продукції компанії.
Робота на виставках, презентація продукції.
Телефонні переговори, прийом і обробка замовлень.
Складання та укладання договорів.
Первинна бухгалтерія.
Контроль оформлення документів.
Ведення архіву документів.
Контроль відвантаження та доставки товару.
Впевнене володіння ПК.
Розробка і впровадження системи складського обліку.
Створення регіональних складів і регіональної логістики.
Оптимізація всієї логістичного ланцюжка.
Оптимізація складського обліку і документообігу на складі.
Ведення переговорів і укладення договорів з постачальниками логістичних послуг.
Досвід роботи по автоматизації і моделювання рішень засобами IT.
Побудова інтегрованої системи звітності підрозділів.
Бюджетне планування та оптимізація витрат.

Образование

Житомирський інститут МАУП

Менеджмент організацій, менеджер бізнесу, Житомир
Высшее, с 2010 по 2011 (1 год 6 месяцев)

Українська академія бізнесу та підприємництва

Менеджмент, бакалавр з менеджменту, Київ
Высшее, с 2005 по 2010 (4 года 5 месяцев)

Знания и навыки

Користувач ПК 1С:Підприємство Клієнт-Банк HTML Бест-Звіт

Знание языков

  • Украинский — свободно
  • Русский — свободно
  • Английский — начинающий

Дополнительная информация

Маю права категорії "В"
Автомобіль Citroen Grand C4 Picasso (мінівен)
РОБОТА В МЕЖАХ ОДНОЇ ГРУПИ КОМПАНІЙ з лютого 2013 року по листопад 2019 року.
Особисті якості
• Аналітичний склад розуму, комунікабельність, наполегливість, дипломатичний підхід у веденні переговорів і вирішенні питань, відповідальність, стресостійкість, не конфліктність.

Другие резюме этого кандидата

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: