Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
Резюме от 10 декабря 2019

Личные данные скрыты

Этот соискатель решил скрыть свои личные данные и контакты, но ему можно отправить сообщение или предложить вакансию.

Этот соискатель решил скрыть свои личные данные и контакты. Вы можете связаться с ним со страницы https://www.work.ua/resumes/5560754

Економіст, фінансист, 15 000 грн

Занятость:
Полная занятость.
Город:
Киев

Контактная информация

Соискатель скрыл свои личные данные, но вы сможете отправить ему сообщение или предложить вакансию, если откроете контакты.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Опыт работы

Заступник директора

с 06.2018 по 07.2019 (1 год 1 месяц)
ТОВ «Соціальна програма «Чесним курсом», Київ (сфера послуг)

Функціональні обов'язки:
•Вміння працювати з запереченнями, навички управління мотивацією клієнта;
•Відмінне володіння навичками активних продажів;
•Навички ведення ділових переговорів з клієнтами;
•Робота з клієнтською базою та підтримка її в актуальному стані;
•Складання комерційних пропозицій та укладання договорів;
•Ведення документообігу в повному обсязі;
•Аналіз фінансової діяльності компанії;
•Складання звітів за результатами роботи;
° Проведення аукціонів для клієнтів з купівлі майна, прав вимог та у сфері малої приватизації.
°. Консультування клієнтів по питанню лотів, які їх зацікавили та підбір варіантів.

Начальник відділу по роботі з клієнтами

с 12.2017 по 06.2018 (6 месяцев)
ТОВ «Фінансова компанія «ІНТЕГРІТІ», Київ (сфера послуг)

Функціональні обов'язки:
•Вміння працювати з запереченнями, навички управління мотивацією клієнта;
•Відмінне володіння навичками активних продажів;
•Навички ведення ділових переговорів з клієнтами;
•Робота з клієнтською базою та підтримка її в актуальному стані;
•Складання комерційних пропозицій та укладання договорів;
•Ведення документообігу в повному обсязі;
•Складання звітів за результатами роботи.

Заступник начальник відділу по роботі з операційними касами у м. Київ

с 02.2016 по 12.2017 (1 год 10 месяцев)
ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО «УКРАЇНСЬКА ФІНАНСОВА ГРУПА», Київ (сфера послуг)

Функціональні обов'язки:
•Здійснення підготовки установчих та інших документів для відкриття операційних кас і подальше їх узгодження у відповідних Державних органах;
•Проведення організаційної роботи з підприємствами та установами, які надають послуги щодо діяльності нових або вже існуючих операційних кас;
•Проводити обробку документів від орендодавців (підписання та узгодження договорів оренди їх супроводження та закриття);
•Здійснювати заходи по підбору та підготовці кадрів;
•Контроль за роботою операційних кас та касирів;
•Здійснювати заходи по реєстрації подальшому супроводженні та знятті з обліку реєстру розрахункових операцій в Державній податковій інспекції;
•підготовка пакету документів для подання повідомлення до Районної державної адміністрації про відкриття, закриття, зміни місцезнаходження філій.

Заступник начальник відділу розвитку мережі управляння розвитку мережі та контролю за діяльністю відділень департаменту роздрібного бізнесу

с 11.2011 по 09.2015 (3 года 10 месяцев)
ПУБЛІЧНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО «КОМЕРЦІЙНИЙ БАНК «ГЛОБУС» (м. Київ), Київ (Фінанси, банки, страхування)

Функціональні обов'язки:
•проведення заходів по відкриттю відділень (погодження приміщення, бізнес-плану і бюджету на відкриття і розвиток відділення);
•здійснення контролю та моніторингу роботи відділень;
•впорядкування кадрових питань відділень;
•підготовка пакету документів для подання повідомлення до Національного банку України про відкриття, закриття, зміни місця знаходження відділень;
•здійснення контролю за прийманням, розглядом та передачею на виконання рахунків, актів виконаних робіт та накладних щодо господарських операцій Банку;
•контроль дебіторської заборгованості банку;
•ведення бази договорів, здійснення контролю за терміном дії договорів по господарським операціям Банку;
•ведення первинного бухгалтерського документообігу;
•взаємодія з контрагентами і суміжними підрозділами;
•розробка внутрішньобанківських положень‚ приказів, протоколів, посадових інструкцій.

Образование

Національний університет харчових технологій

Фінанси, Київ
Высшее, с 2006 по 2011 (4 года 9 месяцев)

Дополнительное образование и сертификаты

Комп'ютерні курси

2005, 1 рік

Знания и навыки

MS Office Користувач ПК MS Excel MS Word Пользователь Internet MS PowerPoint Email Робота з оргтехнікою Windows MS Outlook Робота зі сканером Робота з факсом ЛІГА:ЗАКОН АБС Б2 Поштовий клієнт CRM Міні-АТС Управлінські навички Робота з клієнтами АБС Діловий етикет АТС

Знание языков

Английский — начинающий

Дополнительная информация

Мета: Отримати стабільну, цікаву, динамічну роботу з можливістю самореалізації та з перспективою кар'єрного росту.

Особисті дані:
Комунікабельна, оптимістична, активна. Маю достатній самоконтроль, широке коло інтересів, аналітичні здібності. Вимоглива до себе та оточуючих. Відповідальна, наполеглива, пунктуальна. Прагнення до кар’єрного росту. Вміння працювати в колективі та на результат.
Гарантую високу самовіддачу, а також акуратність, точність і грамотність виконання запропонованої Вами роботи.
Хоббі: Музика, література, туризм, вишивання.

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: