Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
Резюме от 11 марта 2021 PRO

Раїса

Менеджер з адміністративної діяльності, 15 000 грн

Занятость:
Полная занятость.
Возраст:
51 год
Город:
Киев

Контактная информация

Соискатель указал эл. почту.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Опыт работы

Старший спеціаліст адміністративно-господарського департаменту дирекції підтримки бізнесу

с 10.2020 по наст. время (3 года 7 месяцев)
ПАТ Укртелеком, Киев (Телекомунікації, зв'язок)

Взємодія на договірній основі з конрагентами по обслуговуванню будівель та прилеглим територіям (загальна площа понад 25000 м2 ) за такими напрямками, як: клінінг, флористика, вивіз сміття, макулатура, ПЕТ, б/п килими і т.п.
Безпосередня участь у розробці і впровадженні тендерної документації (за такими видами послуг: вантажники, клінінг, перевезення) по всім макрорегіонам, проведення кваліфікаційного аналізу.
Опрацювання всіх нормативних і бухгалтерських документів в CRM, здача звітності по закінченню періоду.
Розрорбка, узгодження і підписання договорів.
Виконання прямих функціональних обов’язків.

Менеджер-адміністратор

с 06.2018 по 03.2020 (1 год 9 месяцев)
Інтернет-магазин (сувенірна продукція, більше 5000 найменувань), Киев (Канцелярські товари)

⦁ Прийом і обробка замовлень по телефону і на сайті;
⦁ Консультування з асортименту та наявності товару;
⦁ Оформлення замовлення та узгодження часу і місця доставки;
⦁ Підготовка звітів
⦁ Обробка замовлень в CRM, ведення складського обліку
⦁ Робота з постачальниками
⦁ Оформлення відправки в кабінеті НП і Укрпошта

Менеджер по адміністративно-господарській роботі (клінінг та тех.сервіс)

с 09.2010 по 06.2018 (7 лет 9 месяцев)
Апарт-агентство, Киев (Подобова оренда)

⦁ Планування, організація, спрямування і координація адміністративної діяльності підприємства;
⦁ Керівництво підбором, підготовкою і розстановкою персоналу; табелювання.
⦁ Постановка завдань і контроль їх виконання
⦁ Замовлення і облік витратних матеріалів (проф.хімія і т.п.)
⦁ Контроль графіка комунальних платежів.
⦁ Комунікації з технічним персоналом (сантехнік, електрик і т.д)
⦁ Інвентаризація.

Образование

Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана

Автоматизовані системи управління, інженер-економіст, Київ
Высшее, с 1990 по 1995 (5 лет)

Дополнительное образование и сертификаты

Інструменти коучингу в роботі керівника «Golden Staff, Центр Бізнес-навчання»

2019, 1 місяць

ЄШКО, Дистанційний курс "Практична психологія"

2018

Знания и навыки

Користувач ПК Знання офісних програм Адміністрування "з нуля"

Знание языков

  • Французский — выше среднего
  • Русский — свободно
  • Украинский — свободно
  • Английский — средний
  • Латынь — средний

Дополнительная информация

Досвід адміністративної діяльності більше 15 років. Готельний бізнес, банківська сфера, інтернет- магазин, медична сфера діяльності.

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: