Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
Наскільки ваша компанія готова брати на роботу ветеранів? Пройдіть опитування
Резюме от 15 ноября 2023 PRO

Андрій

Технічний директор, начальник департаменту, відділу логістики

Занятость:
Полная занятость.
Возраст:
42 года
Город проживания:
Харьков
Готов работать:
Киев, Харьков

Контактная информация

Соискатель указал телефон и эл. почту.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Опыт работы

Fleet&Logistic Officer

с 01.2023 по наст. время (1 год 3 месяца)
HEKS/EPER (Swiss Church Aid)., Харків (Неприбуткові, благодійні та громадські організації)

Transportation Management:
•Забезпечення своєчасних та індивідуальних послуг з транспортування матеріалів з/до складів/постачальників, до проектних місць/програм HEKS-EPER та команд логістики;
•Дотримання інструкцій з безпеки та правил щодо транспортування матеріалів;
•Моніторинг водіїв транспортних засобів для ефективного вибору маршруту (за допомогою GPS або бортових журналів);
•Надання інформації про терміни виконання, стан вантажу, правила доставки водіям і постачальникам транспортних послуг, інформує про місце завантаження та розвантаження вантажу;
•Управління планом транспортувань у співпраці з персоналом програми та складу;
•Взаємодія з постачальниками транспортних послуг, управління договорами про надання послуг, забезпечення оплати рахунків та всіх супутніх супровідних документів, таких як дорожні листи, накладні на доставку товарів тощо;
•Забезпечення наявності всієї необхідної документації у водіїв транспортних засобів, підтримка регулярного зв'язоку з водіями на їхньому маршруті та супроводження транспортних засобів та погодження з відділом безпеки.
Procurement process&IT support:
•Забезпечення всіх потреб для операційної програми обробки та діяльності офісів: оренда автомобілів, ремонт автомобілів, миючі засоби, IT обладнання, канцелярські товари, потреби та обладнання для складу та ін.;
•Участь у тендерних комітетах для всіх програмних заходів: продуктові набори, shelter activities (гігієнічні набори чи обладнання). Визначення найкращого постачальника за критеріями: ціна, якість, швидкість чи ін.
•Забезпечення якісного ІТ-процесу в організації. Програмне забезпечення, обладнання, витратні матеріали. Заготівля, ремонт, обслуговування.
Stock Management:
•Забезпечення обробки запасів відповідно до вказівок HEKS/EPER щодо управління запасами та вказівок щодо складування, включаючи нагляд за контролем якості;
•Нагляд за належною схемою зберігання та організацією товарів на складах, їх ідентифікацією та безпечним зберіганням на складах HEKS/EPER;
•Підтримання складських приміщень у відповідності до стандартів охорони праці;
•Координація щоденного планування діяльності відповідно (розвантаження/завантаження/зберігання) відповідно до інформації логістики/проектів;
•Участь у щомісячних інвентаризаціях запасів;
•Нагляд та моніторинг завантаження та розвантаження матеріалу та перевірка комплектності;
Fleet Management:
•Організація пасажирських перевезень, планування пересування;
•Забезпечення ефективного планування автопарку та пошуку джерел;
•Забезпечення справності, безпеки та придатністі транспортних засобів до дорожнього руху;
•Проведення навчання водіїв у співпраці з департаментом безпеки;
•Контроль витрат і продуктивності транспортних засобів;
•Адміністрування договорів оренди приміщень та ІТ;
•Виконання інших обов'язків за дорученням

Головний механік (начальник департаменту транспорту і логістики)

с 04.2018 по 01.2023 (4 года 9 месяцев)
ООО "Вікойл ЛТД", Київ (Гірнича промисловість)

Сервісна геофізична компанія, що працює на світовому ринку геологорозвідувальних послуг. Лідер у галузі пошуку та розвідки нафтогазових родовищ. Парк автомобілів, спецтехніки та установок понад 80 од.

•Управління службою автотранспорту та спецтехніки для забезпечення всіх виробничих завдань підрозділів компанії з мінімальними витратами та бюджетами з урахуванням специфіки роботи, вахтового методу роботи, персоналу, логістичної важкодоступності місць виконання робіт.
•Організація логістики (транспорт, склад, постачання). Підвищення ефективності використання транспорту та спецтехніки, зниження витрат на експлуатацію, зниження витрат на доставку та постачання.
•Організація поточних, середніх, капітальних ремонтів автомобільної техніки а також усіх систем та агрегатів, спецобладнання своїми та сторонніми потужностями за критеріями якості, ціни, технологічності та термінів. Вибір оптимальних варіантів.
•Організація технічного обслуговування відповідно до регламентів, його технології, мастильних та витратних матеріалів, спецрідин, комплектуючих, що застосовуються.
• Розрахунок необхідної номенклатури та проведення тендерів із запасних частин, ПММ, ТМЦ. Логістика доставки з урахуванням термінів витрат. Рекламаційна робота.
•Ведення переговорів із контрагентами на будь-яких рівнях. Контроль ведення фінансової, бухгалтерської звітності щодо транспорту та логістики (витрати на ПММ, запасні частини, фонд заробітної плати, доставка, інше)
•(Пере)реєстрація техніки, організація безпеки дорожнього руху (у тому числі перевезення небезпечних вантажів), охорони праці. Звітність та взаємодія з наглядовими органами.
•Робота з колективом, пошук та відбір кваліфікованого персоналу. Пробація, тренінг та адаптація водіїв, машиністів, спеціалістів ремонтної зони, інженерно-технічних працівників.

Головний механік (Технічний директор)

с 04.2013 по 05.2015 (2 года 1 месяц)
ООО «Белгороддорстрой», РФ, Белгород (Будівництво, архітектура, дизайн інтер'єру)

Найбільший у регіоні комплекс з будівництва, ремонту, обслуговування автошляхів та благоустрою територій. Парк АТТ та ДСТ понад 160 од.: МАЗ, КАМАЗ, ГАЗ, MAN, Vogele, Bomag, Wirtgen, CAT, Bobcat, JCB, Hitachi, Dressta, John Deere МТЗ, Т-170)

Основні обов'язки:
•Управління та координація всієї структури ОГМ для виконання виробничого плану (лінійний та виробничі диспетчери, РММ та його ділянки (зварювальний, токарний, агрегатний), склад ПММ та МТС, лінія (по 9-12 виробничих дільниць))
•Формування, коригування, заміна штатного завдання на наступну зміну з урахуванням ремонту автомобільної та спецтехніки, її наявності, наявності необхідного кваліфікованого персоналу та синхронізація ОГМ під потреби виробництва по ділянках (до 12 виробничих ділянок, два асфальто-бетонних заводи, бетонно-розчинний вузол, ж.д тупик, відокремлених 2 філії)
•Розробка плану ТО, капітальних та середніх ремонтів техніки та обладнання. Організація закупівлі з/частин, комплектуючих, ПММ. Техніко-економічний розрахунок придбання нової техніки та обладнання, його модернізації. Знаходження вигідних за ціною постачальників та виконавців робіт (за неможливості власними силами). Розробка техзавдання та впровадження програми обліку ПММ, дорожніх листів та результатів транспортної роботи, обліку робочого часу, своєчасного регламенту ТО, у км або м/год.
•Робота із державними органами. Поліція, Ростехнагляд, Росавтодор. Організація перевезення негабаритних та великовагових вантажів. Організація перевезення небезпечних грузов. Робота зі страховими компаніями, претензійна робота (разом з юристом)
•Оперативний контроль виробничої діяльності. Перевитрата ПММ, рух з/частин, моніторинг супутникової навігації, виробнича дисципліна.
•Кадрова робота щодо підбору кваліфікованого персоналу. Стажування та навчання машиністів. Адміністрування персоналу. Охорона праці.

Начальник відділу транспорту та логістики FMCG

с 04.2008 по 02.2012 (3 года 10 месяцев)
ТОВ Фірма «Посад», Харьков (Харчова промисловість)

Велика мережа роздрібних продуктових супермаркетів, понад 100 торгових точок

Основні обов'язки:
•Повний цикл функціонування транспорту та складу для вивезення та завезення продукції по роздрібній торговельній мережі. Рухомий склад – 45 од. (ГАЗ, ЗІЛ, ГАЗель, ТАТА, МАЗ, Renault, Lanos, ІЖ)
• Організація та контроль роботи відділу доставки: розрахунок витрат на перевезення, логістика маршрутів перевезення, обсяги завантажень транспорту, заміна автомобіля у разі поломки, графіки роботи водіїв. Організація та контроль передрейсового медосомотру водіїв медиками
•Організація та контроль ремонту автомобілів (свій рембокс та рембригада, механік). Пошук оптимальних постачальників запчастин та підрядників ремробіт (за неможливості своїми потужностями) за критерієм ціна – якість. Зниження та контроль витрат на ремонти
•Контроль витрат палива та мастильних матеріалів за автомобілями. Організація та контроль щоденного таксування дорожніх листів для моніторингу витрат палива та їздок по торгових точках
•Робота з постачальниками пального (Укравтогаз (метан), Marshal, Каліна, УкрТатНафта, ХАДО, ОККО, Експогаз). Переговори щодо знижок згідно з обсягами, договірна робота. Робота з купівлі автомобілів та вибір оптимальних моделей під вантажопотік (АІС, Спецтехніка, ТДЦ Авто, Автек, Вантажавтосервіс, Конс)
•Звітна робота відділу бухгалтерії. Дорожні листи, склепіння витрат палива (за видами та автомобілями), мастильних матеріалів, звіти для статистики. Документообіг бухобліку (податкові, видаткові, відомості, рахунки)
•Робота з органами виконавчої влади та нагляду (ДАІ, МРЕВ, РВК). Постановка – знімання автомобілів з обліку, техогляди, ДТП. Робота зі страховими компаніями
•Кадрова робота: підбір водіїв, ремонтних робітників, диспетчерів, медпрацівників, логістів

Начальник відділу експлуатації управління механізації

с 10.2004 по 04.2008 (3 года 6 месяцев)
ООО «СеверГазМонтаж», ООО «СибТрансСтрой», Харків - Уренгой - Надим (Будівництво, архітектура, дизайн інтер'єру)

Будівництво доріг, мостів, шляхопроводів а також переізоляція та відсипання магістральних газопроводів в умовах Крайньої Півночі

Основні обов'язки:
•Організація та контроль роботи автомобільної та дорожньо-будівельної техніки на лінії (начальники дільниць, диспетчерська служба).
•Організація обліку результатів роботи та витрати ПММ автомобільною та дорожньо-будівельною технікою (тех. завдання 1-С, GPS, реєстратори витрат палива).
•Розрахунок, замовлення, логістика всіх ПММ (паливо, всі види масел, спецрідиди і т.і)
•Укладання договорів на надання послуг із замовниками, розрахунок показників планово-розрахункових цін використання техніки згідно з кошторисами
•Контроль норм вироблення автосамоскидів та ДСТ на лінії
•Організація перевезення великогабаритних та (або) великовагових вантажів (перекидання тралами), небезпечних вантажів (ПММ, кисень)
•Кадрова робота з набору спеціалістів відділу

Образование

Харківський Національний автомобільно-дорожній технічний університет

Управління та бізнесу, Харків
Высшее, с 1998 по 2004 (6 лет)

Спеціальність: організація перевезень та керування на транспорті.
Кваліфікація: інженер – транспортник.
Диплом про вищу освіту з відзнакою.

Дополнительное образование и сертификаты

Cвідоцтво МВС уповноваженого з перевезення небезпечних вантажів ADR

2019

Знания и навыки

MS Office Пользователь Internet Logistic, technical and staff management, finances, engineering Логистика, инжиниринг, технический и кадровый менеджмент

Знание языков

Английский — продвинутый

Дополнительная информация

Работа в эффективной компании применяя свой мультивекторный опыт и навыки с получением соответствующего вознаграждения

Другие резюме этого кандидата

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: