Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
Резюме от 16 декабря 2020

Личные данные скрыты

Этот соискатель решил скрыть свои личные данные и контакты, но ему можно отправить сообщение или предложить вакансию.

Этот соискатель решил скрыть свои личные данные и контакты. Вы можете связаться с ним со страницы https://www.work.ua/resumes/5600065

Економіст, менеджер, спеціаліст, 17 000 грн

Занятость:
Полная занятость.
Город:
Киев

Контактная информация

Соискатель скрыл свои личные данные, но вы сможете отправить ему сообщение или предложить вакансию, если откроете контакты.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Дополнительная информация

м. Київ
вул. Зодчих 50
Телефон моб.:[открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)
Email: [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)

Іваненко Наталія
Дані про себе
-Рік та місце нарождення: 13.05.1979г., Житомирська обл.
-Національність: українка
-Сімейний стан: заміжня, донька 2001 р/н
Освіта1996р.-2001р. – Білоцерківський Державний аграрний університет, м.Біла Церква, спеціальність «Менеджмент організацій» за кваліфікацією економіст по бухгалтерському обліку та аудиту. Диплом серия №КХ №12020875; КХ №16358748.

Професійний досвід
-Квітень 2017р по теперішній час ТОВ «БЕНІШ ДЖІ ПІ ЕС»
Займана посада:
Менеджер абонентського відділу.
•Укладання договорів з надання інформаційних послуг (отримання документів, створення облікових даних, передача даних до відповідного підрозділу для опрацювання).
•Заведення облікової картки клієнта в 1С.
•Виставлення рахунків на оплату інформаційних послуг (абонентська плата; послуги роумінгу; ремонтні послуги; обладнання).
•Контроль оплат згідно виставленим рахункам.
•Виставлення щомісячних актів за надані інформаційні послуги (формування, друк, підпис актів за надані інформаційні послуги).
•Виставлення рахунків, актів виконаних робіт та актів звірок корпоративним клієнтам на запит менеджерів.
•Надання консультацій щодо інформаційних послуг за запитом клієнтів (тарифи; види послуг; акції; нові послуги; тощо).
•Проведення звірок з клієнтами щодо правильності нарахувань за інформаційні послуги та кількості об’єктів.
•Оформлення заявок на отримання додаткових послуг (роумінг; мобільний додаток).
•Відстеження рівня заборгованості по фізичним та юридичним особам (формування та аналіз заборгованості).
•Проведення індивідуальної роботи з абонентами-боржниками (формування списків боржників; підготовка інформації для надсилання смс-повідомлень; відстеження надходження оплат; обмеження/поновлення надання інформаційних послуг; розірвання договорів).
•Опрацювання письмових звернень клієнтів та скарг.
•Переоформлення договорів (зміна власника; зміна транспортного засобу; зміна вартості послуг).
•Внесення змін до бази даних, наданих клієнтом (адреса; номер обладнання; контактні дані клієнта; додаткові відомості).
•Контроль кількості діючих клієнтів (звіряння довідкової інформації відділу з іншими підрозділами).

-Грудень 2016 по березень 2017р. АТ «СК АХА-Страхування»
Займана посада:
Спеціаліст відділу врегулювання збитків Контакт Центра.

-Травень 2016р. по жовтень 2016р. ПАТ "Таскомбанк" м. Київ
Займана посада:
Провідний спеціаліст Управління кредитного адміністрування.

-Червень 2014р. по квітень 2015р. ПАТ "КБ "Надра" м. Київ
Займана посада:
Провідний економіст відділу адміністрування кредитних операцій роздрібного бізнесу Управління кредитного адміністрування Департаменту ризик-менеджмента.

-Жовтень 2013 – Червень 2014 ПрАТ "СК "Провідна" м. Київ.
Займана посада:
менеджер партнерських продаж
Шевченківського центру продаж та обслуговування клієнтів Київської філії

- Червень 2004г. – Вересень 2013г. Філія «Центрального РУ» АТ Банк «Фінанси та Кредит» м.Київ.
Займана посада:
Начальник сектору, головний економіст, провідний економіст, економіст кредитної адміністрації:
•контроль та виконання процедур при видачі кредитів;
•нарахування відсотків при повному достроковому погашені кредитів;
•перевірка укомплектованості кредитної справи після видачі кредиту;
•моніторинг заставного майна, перевірка і проведення огляду заставного майна;
•контроль за виконанням всіх процедур при перестрахуванні заставного майна;
•підготовка договорів та додаткових угод;
•контроль за своєчасним виконанням зобов’язань позичальників по кредитним договорам;
•работа с проблемною заборованістю;
•підготовка листів про зняття заборони в органи нотаріата і МРЕО;
•підготовка звітності для головного офісу.

-Квітень 2001р. – Червень 2004г. – СВПК “Новинка”, економист-бухгалтер.
Знання мовВільна українська, російська.
ЦільРобота, котра дає можливість себе реалізовувати ,використовувати власні навики придбані раніше, забезпечувати себе та свою родину.
Спеціальні навикиЗнання пакетів: MS Office (Word, Excel); Internet- досвідчений користувач, SR_BANK, BARS, 1С:Предприятие 8.3
Особисті якостіПорядність, відповідальність, пунктуальність та велике бажання любити свою роботу.

Другие резюме этого кандидата

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: