Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
Резюме от 4 октября 2020 PRO

Світлана

Администратор, офис-менеджер

Занятость:
Полная занятость.
Возраст:
36 лет
Город:
Киев

Контактная информация

Соискатель указал телефон и эл. почту.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Опыт работы

Менеджер Інтернет магазину

с 01.2020 по наст. время (4 года 4 месяца)
ФОП Мельничук І.А, Київ (Торгівля)

- Організація і супровід замовлень; - Розміщенні товарів на торгових сторінках; - Опис товарів; - Підтримка Інтернет магазину; - Оформлення замовлень, контроль відправки товарів, повернення, обмін - Консультація по наявності товарів і послуг; - Контрольно оплати; - Ведення звітності.

Адміністратор

с 11.2016 по 01.2020 (3 года 2 месяца)
УНЛ центр, Київ (Послуги для населення та бізнесу)

- зустріч гостей, презентація послуг закладу;
- консультація з правил та питань ставок;
- робота з фінансами та касою;
- звітність;
- контроль роботи закладу та організація роботи персоналу.

Менеджер з підбору персоналу(hr), старший адміністатор

с 07.2014 по 09.2016 (2 года 2 месяца)
ПП«КА Парі», Київ (Пошук персоналу, HR)

-пошук і підбір персоналу;
- активний пошук, розміщення реклами в ЗМІ та Інтернеті;
- моніторинг реклами;
- проведення телефонних інтерв'ю, співбесід;
- організація і управління частковим навчанням і розвитком персоналу;
- оцінка ефективності навчання;
- розробка програм матеріального і нематеріального стимулювання персоналу;
- взаємодія с структурними підрозділами компанії;
- організація безперебійної роботи офісу, закупка канцтоварів і т.п.
-звітність.

Менеджер з регіонального розвитку, регіональний керівник.

с 06.2010 по 07.2014 (4 года 1 месяц)
Торгово-фінансова компанія Бізнес.Авто.Нерухомість.Комерція.» (сфера кредитування), Київ (Фінанси, банки, страхування)

-планування регіонального розвитку діяльності компанії;
- формування, управління, контроль за діяльністю консультаційно-інформаційних центрів позики;
- підбір, навчання і надання консультацій персоналу центра кредитування,професійний розвиток персоналу;
- проведення переговорів, консультацій, надання клієнтам інформації стосовновсього спектру послуг компанії та оформлення договірних відносин з клієнтами. Ідентифікація клієнтів;
- аналіз та контроль за виконанням показників та планівроботи кредитних центрів;
- часті відрядження в межах України;
- пошук приміщень та оформлення договірних відносин з питань оренди приміщень консультаційно-інформаційних центрів.

Адміністратор

с 03.2009 по 12.2009 (9 месяцев)
Салон краси Невада, Луцьк (Краса та медицина)

- зустрiч та організіція гостей;
- робота з документами та касовою дисципліною;
-ведення обліку записів гостей;
- контроль роботи персоналу.
- зустрiч та організіція гостей;
- робота з документами та касовою дисципліною;
-ведення обліку записів гостей;
- контроль роботи персоналу;
- замовлення, закупки для роботи салону.

Образование

ЛІРоЛ ВМУ Украиїна

Юридичний, Луцьк
Высшее, с 2005 по 2011 (6 лет 3 месяца)

Магістр юрист-правознавець.
Мої досягнення в роки навчання: написання та опублікування 4-ох наукових статей в методичні посібники університету та ЗМІ.

Знание языков

  • Украинский — свободно
  • Русский — свободно
  • Английский — начинающий

Дополнительная информация

Мета:
Отримання посади фахівцяв стабільній та розвиваючій компанії. Бажання отримати нові практичні знання, достойної заробітної плати, роботи в професійному та дружньому колективі.

ВакансіЇ які розглядаю : , менеджер інтернет магазину, адміністратор, помічник керівника, офіс менеджер , менеджер по персоналу, верифікатор , кредитний спеціаліст , менеджер з підбору персоналу (hr) , а також с радістю розгляну нові пропозиції

Прямі продажі з холодною базою прошу не турбувати

Рівень бажаної заробітної плати: ставка +%.від 15000грн

Другие резюме этого кандидата

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: