Галина
Керівник, організатор, адміністратор, 10 000 грн
- Занятость:
- Полная занятость, неполная занятость.
- Возраст:
- 45 лет
- Город проживания:
- Трускавец
- Готов работать:
- Трускавец, Удаленно
Контактная информация
Соискатель указал эл. почту и адрес.
Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.
Получить контакты этого кандидата можно на странице https://www.work.ua/resumes/5686911
Знания и навыки
Дополнительная информация
Носова Галина Михайлівна
(Galina M. Nosova)
Дата народження: 03.11.1978
Місто: Трускавець
Моб. телефон: [
E-mail: [
Ціль: Змінити профіль діяльності, отримати нові навички.
Освіта:
вересень 1996 р. – червень 2002 р., Львівський Національний університет ім. І. Франка. м. Львів, факультет «Журналістика», спеціальність «Журналістика», диплом спеціаліста (денна форма навчання).
Досвід роботи:
Журналіст
Вересень 2004 р. – серпень 2006р. Новопсковська студія телерадіомовлення, смт. Новопсков, посада - кореспондент, завідуюча відділом.
Функціональні обов’язки:
— аналіз, збір інформації;
— складання планів випуску газети;
— організація роботи відділу;
— написання публікацій для районної газети;
— робота з рекламним матеріалом;
— підготовка номеру до випуску;
— організація редакційних відряджень;
Редактор об’єднаної редакції
Листопад 2006 р. – до сьогодні. Дирекція ПрАТ «Трускавецькурорт», м. Трускавець.
Функціональні обов’язки:
— організація роботи редакції;
— складання планів випуску газети, підготовка чергового номеру до випуску;
— взаємодія з державними органами;
— аналіз, збір інформації;
— робота з рекламою та рекламодавцями;
—підготовка до випуску науково-популярного щоквартального видання «Медична гідрологія та реабілітація»;
—адміністрування корпоративного та редакційного сайтів;
—організація зустрічей, прес конференцій, громадських слухань тощо;
—активна популяризація підприємства у соцмережах;
—підготовка та випуск поліграфічної продукції;
—брала участь у розробці стратегічно важливих документів (стратегія міста, бізнес план підприємства тощо).
Професійні навички:
— володію комп’ютером на рівні активного користувача;
— знання облікових та бухгалтерських програм на початковому рівні;
— навички організації та проведення конференцій, зборів, круглих столів;
— уміння проводити переговори, аргументувати та переконувати;
— навички ведення планової діяльності організації;
— навички спілкування та комунікації;
— досвід організації роботи невеликого колективу (3-4 особи);
— досвід представлення інтересів організації в різних інстанціях;
— навички складання звернень, меморандумів, відкритих листів, службової документації;
— Знання мов: українська — рідна; російська – вільно володію; англійська – початковий рівень.
Діяльність без офіційного стажу: ведення сайтів, організація художніх виставок, написання віршованих рекламних текстів, участь у різнопланових тренінгах та семінарах, участь та співорганізація благодійних заходів, написання сценаріїв заходів тощо.
Особисті якості:
Чесність, відповідальність, витривалість, дисциплінованість, комунікабельність, креативність, здатність знаходити вихід з будь якої кризової ситуації, бажання вчитися і отримувати новий досвід, генерування цікавих ідей.
Додаткова інформація:
Сімейний стан: одружена (виховую 3-х дітей).
Водійське посвідчення: ні.
Власне авто: ні.
Можливість відряджень: так.
Хобі: багато читаю, подорожую, займаюся вирощуванням квітів.
Другие резюме этого кандидата
Дрогобыч, Трускавец, Удаленно
Высшее образование · Полная занятость, неполная занятость
- Фахівець з реклами і маркетингу, Фірма Плеяда, 6 месяцев
- Редактор, ПрАТ "Трускавецькурорт", 13 лет 10 месяцев
Похожие кандидаты
Начальник виробництва, керівник управління, адміністратор, заступник керуючого магазином, логіст
Удаленно, Киев, Васильков
Управляющий, арт-директор, организатор, PR-менеджер, маркетолог, администратор
20000 грн, Удаленно, Днепр
Викладач, директор, заступник директора, начальник відділу
Удаленно, Киев
Коммерческий директор, руководитель отдела продаж, директор филиала
55000 грн, Удаленно, Днепр
Руководитель отдела продаж, коммерческий директор, head manager
45000 грн, Удаленно
Системный администратор, руководитель IT-отдела, Head of support department
45000 грн, Удаленно, Звягель