Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
Резюме от 20 мая 2021

Галина

Керівник, організатор, адміністратор, 10 000 грн

Занятость:
Полная занятость, неполная занятость.
Возраст:
45 лет
Город проживания:
Трускавец
Готов работать:
Трускавец, Удаленно

Контактная информация

Соискатель указал эл. почту и адрес.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Знания и навыки

Дополнительная информация

Носова Галина Михайлівна
(Galina M. Nosova)
Дата народження: 03.11.1978
Місто: Трускавець
Моб. телефон: [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»))
E-mail: [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)
Ціль: Змінити профіль діяльності, отримати нові навички.
Освіта:
вересень 1996 р. – червень 2002 р., Львівський Національний університет ім. І. Франка. м. Львів, факультет «Журналістика», спеціальність «Журналістика», диплом спеціаліста (денна форма навчання).

Досвід роботи:
Журналіст
Вересень 2004 р. – серпень 2006р. Новопсковська студія телерадіомовлення, смт. Новопсков, посада - кореспондент, завідуюча відділом.
Функціональні обов’язки:
— аналіз, збір інформації;
— складання планів випуску газети;
— організація роботи відділу;
— написання публікацій для районної газети;
— робота з рекламним матеріалом;
— підготовка номеру до випуску;
— організація редакційних відряджень;
Редактор об’єднаної редакції
Листопад 2006 р. – до сьогодні. Дирекція ПрАТ «Трускавецькурорт», м. Трускавець.
Функціональні обов’язки:
— організація роботи редакції;
— складання планів випуску газети, підготовка чергового номеру до випуску;
— взаємодія з державними органами;
— аналіз, збір інформації;
— робота з рекламою та рекламодавцями;
—підготовка до випуску науково-популярного щоквартального видання «Медична гідрологія та реабілітація»;
—адміністрування корпоративного та редакційного сайтів;
—організація зустрічей, прес конференцій, громадських слухань тощо;
—активна популяризація підприємства у соцмережах;
—підготовка та випуск поліграфічної продукції;
—брала участь у розробці стратегічно важливих документів (стратегія міста, бізнес план підприємства тощо).
Професійні навички:
— володію комп’ютером на рівні активного користувача;
— знання облікових та бухгалтерських програм на початковому рівні;
— навички організації та проведення конференцій, зборів, круглих столів;
— уміння проводити переговори, аргументувати та переконувати;
— навички ведення планової діяльності організації;
— навички спілкування та комунікації;
— досвід організації роботи невеликого колективу (3-4 особи);
— досвід представлення інтересів організації в різних інстанціях;
— навички складання звернень, меморандумів, відкритих листів, службової документації;
— Знання мов: українська — рідна; російська – вільно володію; англійська – початковий рівень.
Діяльність без офіційного стажу: ведення сайтів, організація художніх виставок, написання віршованих рекламних текстів, участь у різнопланових тренінгах та семінарах, участь та співорганізація благодійних заходів, написання сценаріїв заходів тощо.
Особисті якості:
Чесність, відповідальність, витривалість, дисциплінованість, комунікабельність, креативність, здатність знаходити вихід з будь якої кризової ситуації, бажання вчитися і отримувати новий досвід, генерування цікавих ідей.
Додаткова інформація:
Сімейний стан: одружена (виховую 3-х дітей).
Водійське посвідчення: ні.
Власне авто: ні.
Можливість відряджень: так.
Хобі: багато читаю, подорожую, займаюся вирощуванням квітів.

Другие резюме этого кандидата

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: