Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
Резюме от 24 января 2023

Олена

Заступник керівника, оператор 1С, адміністратор, 15 000 грн

Занятость:
Полная занятость.
Возраст:
33 года
Город:
Хмельницкий

Контактная информация

Соискатель указал телефон и эл. почту.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Опыт работы

Заступник керуючого магазину

с 11.2019 по наст. время (4 года 6 месяцев)
мережа супермаркетів, Хмельницький (Роздрібна торгівля)

Робота в 1С:приймання товару, обліку товару, уцінка, інвентаризація, списання.
Виконання вказівок керівництва.
Забезпечення якісного та безперебійного надання послуг нашим відвідувачам

Образование

Хмельницький національний університет

Менеджмент підприємницької діяльності та адміністрування, Хмельницький
Высшее, с 2008 по 2013 (4 года 9 месяцев)

навчалась на денній формі навчання, закінчила зі ступенем спеціаліста

Знания и навыки

MS Excel MS Word Користувач ПК Користувач Internet Windows

Дополнительная информация

Повна зайнятість
Вік: 32 років
Місто: Хмельницький Контактна інформація:
тел. [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)
e-mail: [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)
Мета: знайти роботу відповідно до своїх знань та вмінь.
Досвід роботи
2019р і до сьогодні
Заступник керуючого магазину.
Обов'язки: приймання, облік, інвентаризація та списання товару в 1С. Замовлення товару. Управлінням персоналу.
Відповідальність за якісне обслуговування наших відвідувачів.
Участь в інвентаризації товару.
Виконання вказівок керівництва.
Помічник керівника з підбору персоналу "З`ївбиСам" (декретна відпустка)
Обов`язки: пошук, подача оголошень, проведення співбесід та стажування працівників. Оформлення персоналу та контроль проходження медичних книг.
Адміністратор
з 2014 до декретної відпустки працювала адміністратором в закладі швидкого харчування "З`ївбиСам" Обов`язки: забезпечення нормального функціонування закладу, управління персоналом, контролювання, замовлення та прийом товару, ведення розрахунків з постачальниками, ведення накладних, нарахування та видача з/п
з 2014(січень) по 2014(травень) працювала касиром в "Райфайзен банк Аваль".
Обов`язки: обслуговування клієнтів відповідно до касової дисципліни та вимог банку
Освіта:
з 2008р по 2013р навчалась у Хмельницькому національному університеті за спеціальістю менеджмент і адміністрування
Знання ПК: Windows, Microsoft word, Excel, інтернет - на рівні користувача
Додаткова інформація:
Сімейний стан – одружена, є син
Хобі: спорт, книги, подорожі

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: