Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
Наскільки ваша компанія готова брати на роботу ветеранів? Пройдіть опитування
Резюме от 10 декабря 2019

Анастасія

Бухгалтер, администратор 1С, 20 000 грн

Занятость:
Полная занятость.
Возраст:
33 года
Город:
Киев

Контактная информация

Соискатель указал телефон и эл. почту.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Опыт работы

Бухгалтер кафе

с 12.2014 по наст. время (9 лет 4 месяца)
ТОВ "Епицентр К", Киев (Готельно-ресторанний бізнес)

Образование

Київський Національний Торговельно-Економічний Університет

Обліково-Фінансовий Факультет за спеціальністю Облік і Аудит в підприємництві - Магістр, Киев
Высшее, с 2007 по 2012 (4 года 8 месяцев)

Дополнительное образование и сертификаты

Учбовий центр "Успіх" курси Програміст в 1С:Підприємстві 8.3 (програмування та адміністрування в 1с)

3 міс

Дополнительная информация

Досвід та вміння
Робота з персоналом підприємства (створення графіків робочого часу персоналу , нарахування заробітної плати згідно штатного розкладу)
Організація заходів (в тому числі проведення кейтренгу)
Введення для підприємства SMM та створення позитивного іміджу компанії
Робота з первинними документами
Проведення інвентаризацій ТМЦ
Облік матеріалів підприємства
Проведення взаєморозрахунку с контрагентами
Проведення Актів звірок з контрагентами
Ведення обліку товарно- матеріальних цінностей підприємства (оприбуткування,списання, переміщення та ін)
Створення та проведення повного документообороту по виробництву
Ведення бухгалтерського та управлінського обліку виробничого підприємства
Приймала участь в організації роботи операційної діяльності підприємства та обліку з
«нуля» (вибір направлення розвитку та розробка концепції; організація технологічних процесів; підбір персоналу; вибір програмного забезпечення; ведення до 1с контрагентів, номенклатури, калькуляційних карт та іншої необхідної інформації; створення фінансового планування для підприємства та ін)
Навички роботи з створенням технологічних карт та розрахунок собівартості
Формування та розрахунок сировини для виробництва необхідного для діяльності підприємства
Контроль якості сировини при надходженні на виробництво
Контроль за ціноутворенням, собівартістю та націнкою, контроль за вхідними цінами
Складання внутрішніх звітів для керівництва (аналіз продажів в розрізі номенклатурних груп,аналіз асортиментного переліку, ABC аналіз, прорахунок виробітки по процесах та інші за вимогою)
Аналіз ринку, трендів та тепденцій в громадському харчуванні
Навчання нових користувачів в роботі в програмі 1с8.3


Відповідальність, стресостійкість, робота з великими обсягами, робота на досягнення результату, чесність, порядність, бажання розвиватися далі, комунікабельність, вміння працювати в колективі.
Все на світі не знаю та не вмію, але готова навчатися отримувати нові знання та новий досвід.

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: