Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
Резюме от 16 ноября 2019

Дмитро

Сомельє, управляючий виномаркетом, 17 000 грн

Занятость:
Полная занятость.
Возраст:
35 лет
Город:
Киев

Контактная информация

Соискатель указал телефон и эл. почту.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Опыт работы

Сомельє, управляючий виномаркета

с 06.2017 по наст. время (6 лет 11 месяцев)
ТОВ « PRO Вино», Київ (Роздрібна торгівля)

- зустріч гостей, робота в торговому залі з покупцями;
- організація і проведення дегустацій;
- індивідуальний підхід до кожного покупця, максимальна допомога у виборі продукції;
- підвищення ефективності роботи компанії, збільшення товарообігу, робота з базою клієнтів, позиціонуваня власного імпорту, робота з клієнтами у додатку «Viber»;
- управління і контроль роботи магазину, складання графіків роботи персоналу, проведення лекцій для гостей та персоналу;
- допомога у виборі асортименту вин та інших алкогольних напоїв;
- замовлення поставок, здійснення та контроль викладення товару;
- рекомендація сирів та різних видів делікатесів;
- контроль за термінами придатності і температурним режимом у вітрині і в холодильнику;
- контроль за чистотою і порядком торгового залу;
- робота з програмою 1С, ведення касової книги та журналу Куро;
- проведення співбесід з потенційними працівниками;
- навчання та мотивація персоналу всієї мережі виномаркетів

Продавець-консультант, сомельє

с 06.2016 по 04.2017 (10 месяцев)
ТОВ «Країна вин», Житомир (Роздрібна торгівля)

- зустріч і консультування покупців;
- робота в торговому залі, консультація клієнтів, презентація алкогольних і безалкогольних напоїв;
- організація і проведення дегустацій;
- здійснення та контроль викладення товару;
- контроль сроків бакалейних та вагових товарів;
- рекомендації сирів та різних видів делікатесів, формуваня гастрономічних сетів;
-робота з програмою 1с, ведення касової книги та журналу Куро;
-робота по програмі Хорека, розробка винних карт для кафе та ресторанів

Менеджер по роботі з персоналом

с 07.2015 по 10.2015 (3 месяца)
Ресторан «Корчма», Житомир (сфера обслуговування)

- проведення тренінгів для персоналу;
- підбір персоналу, проведення співбесід, навчання персоналу;
- розробка проектної документації (анкета прийому на роботу, посадові інструкції, корпоративні правила, систему штрафів та мотивацій і т.д.)

Адміністратор ресторану

с 01.2015 по 01.2017 (2 года)
ресторан «Корчма» (04.2015-10.2015 рр.), м'ясний паб «Бир Бифф» (10.2015-12.2015 рр.) лаунж-ресторан «Барбарис» (01.01.2016-04.0, Житомир (сфера обслуговування)

- контроль роботи офіціантів, барменів, кухарів, прибиральниці та охоронців;
- зустріч і розміщення гостей;
- прийом замовлень бенкетів;
- розрахунок гостей;
- виконання завдань з приводу мотивації, планування та організації роботи персоналу з орієнтацією на результат та на приємну атмосферу в закладі;
- організаторські, лідерські здібності;
- досвід вирішення конфліктних ситуацій.
організація кейтерингового обслуговування , та дипломатичних прийомів на рівні високопосадовців державного апарату правління.
Виконував обов'язки менеджера по роботі з персоналом в ресторані української кухні «Корчма».
Посадові обов'язки:
- проведення тренінгів для персоналу;
- підбір персоналу, проведення співбесід, навчання персоналу;
- розробка проектної документації (анкета прийому на роботу, посадові інструкції, корпоративні правила, систему штрафів та мотивацій і т.д.).

Офіціант

с 01.2010 по 01.2015 (5 лет)
ресторан «Корчма» (2010-2011 рр.), ресторан Мировой карты «12 стільців» (2011-2012 рр.), лаунж-ресторан «Барбарис» (2012-2015, Житомир (сфера обслуговування)

- підготовка залу до прийому гостей;
- сервіровка столів відповідно до встановлених стандартів;
- підготовка всього необхідного інвентарю для роботи;
- підтримання чистоти в залі;
- досконале володіння меню та коктейльною, барною, винною картами;
- виконання функцій хостеса;
- оформлення залу і сервіровка столів для різних заходів;
- консультування гостей закладу про особливості страв і напоїв;
- контроль за своєчасністю приготування і товарним виглядом страв перед подачею гостям;
- робота з електронним терміналом та програмою R-keeper.

Образование

Житомирська філія Полтавського університету економіки і торгівлі

Менеджмент прийняття управлінських рішень, Житомир
Высшее, с 2017 по 2018 (1 год 1 месяц)

Знания и навыки

MS Excel MS Word MS Office MS PowerPoint

Знание языков

  • Украинский — свободно
  • Русский — свободно

Дополнительная информация

комунікабельність; висока працездатність; вимогливість; цілеспрямованість; пунктуальність; уважність; впевненість; відповідальність; вмію працювати на результат; швидко освоюю нову інформацію; маю бажання вчитися новому розвиватися і отримувати досвід

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: