Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
Резюме от 21 октября 2023

Вікторія

Администратор на ресепшн

Занятость:
Полная занятость.
Возраст:
39 лет
Город:
Киев

Контактная информация

Соискатель указал телефон и эл. почту.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Образование

Мауп

Клінічна психологія, психологія кризових ситуацій, практична психологія, Київ
Высшее, с 2020 по 2024 (4 года)

Дополнительное образование и сертификаты

Сертифікат по сімейній терапії, дитячо-родинні відносини

22.05.2015-20.03.2016

Дополнительная информация

ПІБ
Вишнівська Вікторія Леонідівна
Адреса
м. Винница, ул. Потьомкіна, 11 (прописка)
М. Київ, ул. Північна, 2а кв.7
Телефон
[открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)
E-mail
[открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)
Дата рождения
24 августа 1984 года
Сімейний стан
Цивільний шлюб
Освіта

З 2001 до 2003 р.
«Вінницький технолого – економічний технікум КНТЕУ»
Факультет, спеціальність
«Товарознавство та комерційна діяльність»
З 14.08.2001 по 23.08.2001р.
Курси "Оператор ЕОМ" у «Вінницькому технолого – економічному технікумі».
Додаткова освіта
"Оператор ЕОМ"
З 2011 до 2015 р.
«Міжрегіональний інститут гештальт – терапії та мистецтв» (МІГІС)
«Практикуючий психотерапевт гештальт – терапії» (практичні заняття з професійними психологами, групова терапія, індивідуальна терапія, супервізоркі роботи у групі).
З 22.05.15 по 20.03.16 р. - успішно закінчила довготривалу програму професійного тренінгу «Системна сімейна терапія», після закінчення тренінгу отримала сертифікат з
«Системної сімейної терапії» від Міжрегіонального інституту гештальт-терапії та мистецтв.

З 01.09.2020 до н. в. навчаюсь у "Міжнародній Академії Управління Персоналом", на факультеті: Психологія Кризових Ситуацій, Клінічна психологія.
Робота понаднормово:
Не проблема
Володіння мовами
Українська, російська, англійська мова - початкова.
Досвід роботи:
З 11.10.2005 до 21.10.2009р.
Зам. Зав. Вінницької філії ПЗ «Ломбард Україна»
До моїх обов'язків входила оцінка дорогоцінних металів (золото, срібло, платина), а також оцінка аудіо-побутової техніки.
Перебуваючи на посаді Зам. Зав. Він. Філією займалася бухгалтерською звітністю філії та відправкою цінних пакетів, а також формуванням робочого графіка персоналу. Проводила щомісячно контрольні застави, для вивчення та аналізу у роботі заставних структур.

З 15.12.2009 до 12.04.2011р.
ПЗ «Міський Ломбард».
Касир-оцінювач ювелірних виробів із золота та столового срібла, а також техніки.
Консультування клієнтів про умови приймання дорогоцінних металів, а також аудіо - відео побутової техніки.
Безпосередньо проводжу оцінку та перевірку ювелірних виробів.
З 18.04.2011 до 18.05.2012р.
ТОВ «Експрес – гроші»
Касир-експерт (оцінка дорогоцінних металів та техніки) За сумісництвом - помічник директора: (щоденне складання звітів за день, відкриття нових відділень ломбарду, навчання стажорів).
ПО « Ломбард » П - Елемент »
З 21.05.2012 р. по 14.08.2013 р. касир-експерт побутової техніки та дорогоцінних металів.
З 27.08.2013р. Керівник центрального відділення та за сумісництвом касир-експерт.
У мої обов'язки входить: оцінка драг. металів та техніки; складання методики роботи касира-експерта; навчання та тестування стажистів; складання графіка роботи персоналу; моніторинг ломбардів; робота із касовими документами.
З 06.05.2017 по 03.07.2017р.
ПО « Ломбард » Гроші напрокат »
Оцінювач-експерт ювелірних виробів із золота та столового срібла, а також ауді-відео побутової техніки.
Безпосередньо проводила оцінку та перевірку ювелірних виробів, а також складання щоденних касових звітів. З 04.07.2017 по 04.10.2017 р. переведено на посаду спеціаліста служби внутрішнього контролю та аудиту. До моїх посадових обов'язків входило: проведення аудиторських перевірок, складання звітів та висновків за їх результатами. оцінка ефективності та систем внутрішнього контролю фінансово-господарської діяльності. Розробка рекомендацій щодо покращення бізнес-процесів. контроль витрат підприємства у регіонах, контроль ефективності роботи відокремлених підрозділів мережі «Ломбарда «Гроші напрокат».
З грудня 2017 р. до грудня 2020 р.- адміністратор на рецепшені в ТОВ Клініка «Медгарант»
З 2020 по т.ч. Медичний реєстратор в Клініці "Доктор Філін":
Обов'язки:
Зустріч та спілкування з відвідувачами, інформування про запропоновані компанією послуги та їхню вартість, підготовка пацієнтів до дослідження. Відповіді на запитання клієнтів.
Прийом телефонних дзвінків та з'єднання з потрібним фахівцем.
Залагодження конфліктів, організація роботи офісу та заповнення журналу касира-операціоніста.
Оформлення видатково-прибуткових касових ордерів, запровадження КОРО.

Передача коштів інкасаторам.
Додатково:
Маю навички роботи на комп'ютері: вмію працювати з такими програмами, як MS Word, MS Excel, MS Power Point, Pawn Expert, ЕМСіМЕД, 1С вмію працювати в інтернеті.
Про себе:
Маю якості лідера, аналітичне мислення, креативна, ініціативна, чесна, порядна, комунікабельна, вміння працювати у команді, легко навчаюсь, легко йду на компроміс.

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: