Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
Резюме от 27 декабря 2023

Світлана

Специалист по закупкам, бухгалтер

Занятость:
Полная занятость, неполная занятость.
Возраст:
52 года
Город проживания:
Запорожье
Готов работать:
Запорожье, Удаленно

Контактная информация

Соискатель указал телефон , эл. почту и адрес.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Знания и навыки

MS Office Бухгалтерський облік Клієнт-Банк M.E.Doc Планування Prozorro Законодавство України Бюджетування Багатозадачність Бухгалтерское сопровождение физических лиц- предпринимателей на

Дополнительная информация

Згоннік Світлана Володимирівна

Адреса: Україна, Запорізька обл. Василівка.
Телефон: [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)
Сімейний стан: Заміжня, сини 30 років і 23 року
Освіта:
• 1988-1994 Дніпропетровський державний аграрний університет
Факультет «Економіка і управління в галузях АПК»
Спеціальність «Економіст-організатор»
Додаткова освіта:
1997р. Запорізький державний університет
Курси підвищення кваліфікації за фахом «Контроль і ревізія»
2010,2018 Запорізька торгово-промислова палата
Курс лекцій про проведення тендерів в Україні
2015р. Центр сертифікованого навчання ТОВ «ПРОКОМ»
Курс «Використання прикладного рішення« 1: С Бухгалтерія 8 для України »
2017 ТОВ «Навчально-консалтинговий центр« Закупівлі Досвід роботи
З 2004 року бухгалтерський супровід фізичних осіб-підприємців на загальній системі та єдиному податку. Складання та здача звітності ФОП.

КУ «Василівська ЦРЛ» ВРР ЗО
Посада: Спеціаліст з публічних закупівель в Prozorro
• складання та затвердження річного плану закупівель;
• здійснення вибору процедури закупівлі
• організація проведення процедури закупівель;
• складання, затвердження. зберігання відповідних документів з питань державних закупівель, визначених Законом;
• оприлюднення інформації та звіту про державні закупівлі відповідно до вимог Закону;
• представлення інтересів замовника з питань, пов'язаних із здійсненням закупівель, зокрема під час перевірок та контрольних заходів, розгляду скарг і судових справ;
• аналіз виконання договорів, укладених відповідно до закону;

Маю досвід роботи в Prozorro в якості Учасника

Моніторинг ринку товарів і послуг: пошук постачальників товарів і послуг, орієнтуючись на якість, ціну, терміни поставок, узгодження максимально вигідних умов для співробітництва;
• Підготовка документації для участі в державних закупівлях;
• Пошук і відстеження тендерів на задану тематику на інтернет ресурсах;
• Внесення пропозицій щодо участі в тендері
• Формування пакету тендерної документації;
• Участь в аукціонах.

ТОВ "Аутсорсинг"
посада: адміністратор торгового залу (товарознавець)
• облік, оприбуткування та списання ТМЦ;
• аналіз продажів
• проведення інвентаризацій, контроль товарних запасів;
• Робота в програмі «1-С Бухгалтерія 8.2»

ПАТ «Запоріжгаз»,
посада: майстер Служби обліку розрахунків за газ
• Облік розрахунків за газ з підприємствами та організаціями;
• Оформлення первинної документації, складання актів прийому - передачі та технічних актів;
• Робота в програмі «1-С Бухгалтерія 8.2»;
• Перевірка режиму використання природного газу підприємств і установ.

ТОВ «Вікл Ко ЛТД»,
посада: бухгалтер - економіст
• Ведення касових операцій та розрахунків з підзвітними особами, формленія первинної документації. Робота в програмі «1С: Бухгалтерія (Торгівля-Склад)», КаБаРе, R-keeper;
• Розрахунки з постачальниками;
• Проведення інвентаризацій, контроль товарних запасів;
• Підготовка бухгалтерської і податкової звітності в ДПІ, ФСС і Пенсійний фонд
• Ведення кадрового діловодства;
• Складання калькуляційних та технологічних карт страв;
• Виконання обов'язків заступника керуючого, адміністратора.



Контрольно-ревізійний відділ в Василівському районі
посада: старший контролер - ревізор, головний контролер - ревізор.
• Ревізії цільового використання бюджетних коштів;
• Проведення ревізій фінансово-господарської діяльності підприємств і організацій
за завданням контролюючих органів;

Професійні навички і знання
• Досвідчений користувач ПК: MS Office: Word, Excel, «1С: Бухгалтерія», програми Банк-Клієнт,
M.E.doc.Маю досвід роботи на закупівельних майданчиках та в системі Prozorro.

Знання мов
• Українська, російська - вільно, англійська - базовий

Ділові якості і особиста характеристика

• Старанність, пунктуальність, посидючість, цілеспрямованість, ініциативність;
• Комунікабельність, доброзичливість, вміння працювати з людьми;
• Маю досвід роботи з конфіденційною інформацією;
• Легко навчаюсь, акуратна, працелюбна;
• Шкідливих звичок не маю.

Другие резюме этого кандидата

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: