Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
Резюме от 8 декабря 2022

Ліка

Адміністратор офісу

Занятость:
Полная занятость.
Возраст:
40 лет
Город:
Гайсин

Контактная информация

Соискатель указал телефон , эл. почту и адрес.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Опыт работы

Бухгалтер

с 08.2020 по наст. время (3 года 9 месяцев)
ТОВ "УКРАЇНСЬКА ЕЛЕВАТОРНА КОМПАНІЯ", с.Зяткіці (Складське господарство)

Дополнительная информация

Пономарьова Ліка

Дата народження: 2 березня 1984
Місто: Гайсин
Телефон: [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)
Ел. пошта: [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)
Досвід роботи
Адміністратор
з 04.2018 по 03.2019р.
ФОП Олійник І.М. кабінет спіральної комп’ютерної томографії «НЕО СКАН»
- прийом, консультація і реєстрація пацієнтів;
- прийом оплати від пацієнтів за надані послуги;
- контроль поточної діяльності кабінету СКТ;
- вирішення організаційних питань;
- виконання доручень керівника.
Старший бухгалтер
з 12.2015 по 26.09.2016
ТОВ «ПК «Зоря Поділля» (відділення «Цукровий завод»)
- Облік наданих контрагентами послуг;
- Проведення звірок з контрагентами по взаєморозрахунках;
- Облік страхування всіх об’єктів страхування підприємства;
- Нарахування компенсації витрат на оплату житла іногороднім працівникам підприємства
- Приймання первинної документації по прийманню цукрового буряка та формування звітності в 1С.
Офіс-менеджер
з 10.2013 по 07.2014 (9 місяців)
ТОВ Дюс-трейд м.Донецьк (оптова торгівля опалення та водопровід)
- Оформлення замовлень по вхідних і вихідних дзвінках в 1С;
- Створення маршрутних листів для логістів в 1С;
- Допомога торговим агентам на закріпленій території;
- Документальне забезпечення за маршрутними листами (товарні накладні, поворотні накладні, безготівкові рахунки, каталоги, прайси)
- Проведення звірок з клієнтами.

Мл.економіст
з 01.2008 по 06.2012 (4 роки 5 місяців)
ТОВ "Альба Регія" (імпорт меблів, освітлення, предметів інтер'єру, будматеріалів)
- Проведення касових операцій
- Робота з готівкою, з документацією, касовим обладнанням
- Прийом і видача грошових коштів
- Здійснення платежів
- Здійснення розрахунків з організаціями
- Ведення та оплата комунальних платежів
- Проведення та відображення всіх касових операцій
- Видача та контроль підзвітних коштів
- Внутрішні бухгалтерські проводки
- Робота в системі "клієнт-банк", формування і відправка платежів, рознесення виписок
- Робота в програмах 1С, Акцент, MS Office
- Ведення бух. обліку СПД: реєстрація, складання і здача звітності в ДПІ та фонди, оплата податків, облік найманих робітників, переоформлення свідоцтв за єдиним податком, зміни КВЕД, ліквідація.
Освіта
Вища
с 09.2004 по 06.2007
Вінницький державний аграрний університет. Спеціальність « Менеджмент організацій», кваліфікація менеджера-економіста. Вінниця.
Середня спеціальна
з 09.2001 по 06.2004
Іллінецький аграрний технікум ВДАУ. Спеціальність «Організація виробництва», кваліфікація організатора виробництва. Іллінці.

Другие резюме этого кандидата

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: