Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
Резюме от 28 января 2024

Дмитро

Начальник охорони, відділу інкасації

Занятость:
Полная занятость, неполная занятость.
Возраст:
51 год
Город:
Киев

Контактная информация

Соискатель указал телефон и эл. почту.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Знания и навыки

Неконфліктність

Дополнительная информация

Сіренко Дмитро Васильович 12.05.1973

Контактна
інформація:
Телефон [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)
Е-mail: [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)

Місце проживання:
м. Київ

Категорія:
Банки/Фінанси/Безпека/Ком. структури

Вид зайнятості:
Повний робочій день.

Мета: пошук роботи пов’язаною з інкасацією, охороною, безпекою, контролем, ревізіями.

ДОСВІД РОБОТИ:
1992р. – 1996р. — АБ «INKO» (Київ)
Посада: Касир обмінного пункту (перші обміни валют в Україні).
Виконуванні обов’язки:
розрахунково-касові операції з обміну валют;
ведення супровідної документації;
обслуговування клієнтів.

1996р. – 1999р. — КБ «ФІНАНСИ ТА КРЕДИТ» (Київ)
Посада: експедитор відділу перевезення грошових коштів .
Виконуванні обов’язки:
Охорона та супроводження валютних цінностей.

1999р. – 2006р. — КБ «ФІНАНСИ ТА КРЕДИТ» (Київ)
Посада: Старший інкасатор відділу інкасації.
Виконуванні обов’язки:
охорона та супроводження валютних цінностей.

2006р. – 2016р. — АТ «ФІНАНСИ ТА КРЕДИТ» (Київ)
Посада: Начальник відділу інкасації.
Виконуванні обов’язки:
управління і організація роботи Відділу - розподіл обов'язків і постановка завдань;
безперервний контроль дотримання персоналом відділу внутрішнього розпорядку, робочого графіка і виконання функціональних обов'язків;
проведення службових перевірок за всіма видами інцидентів;
визначення пріоритетних напрямків роботи щодо забезпечення збереження цінностей;
ведення звітності і надання керівництву даних про основні напрямки діяльності підрозділу і отриманих результатах;
підбір та навчання персоналу відділу.

2016р. – 2018р. — АТ «ФІНАНСИ ТА КРЕДИТ» (Київ)
Посада: Заступник начальника управління касових операцій.
Виконуванні обов’язки:
організація ефективної, своєчасної, якісної роботи управління касових операцій;
взаємодії із сумісними підрозділами банку;
відкриття, закриття грошового сховища;
обслуговування банкоматів;
ведення усіх касових книг;
продаж банківських металів;
досвід роботи з великими об’ємами готівки;
довідників стосовно організації касової роботи з подальшим винесення на розгляд та затвердження керівництва банку;

03.2019р. – 06.2019р. (скорочення) — АТ «ТАСКОМБАНК» (Київ)
Посада: Начальник відділу інкасації.
Виконуванні обов’язки:
організація роботи служби інкасації;
робота по залученню клієнтів на послуги інкасації;
ведення документації відділу інкасації;
ведення договорів з інкасації та контроль оплати за наданні послуги інкасації;
практичний досвід з інкасації клієнтів банку, відділень, міжбанківських та міжобласних перевезень цінностей.

09.2019р. – ТОВ «АГЕНЦІЯ БЕЗПЕКИ «ГРАНІТ» (Київ)
Посада: Начальник охорони об'єкту.
Виконуванні обов’язки:
забезпечення безпеки будівельного об'єкту;
підбір, навчання, інструктаж та управління персоналом охорони, контроль дисципліни;
забезпечення виконання охоронниками своїх посадових обов'язків, складання посадових інструкцій, положення про охорону праці;
складання графіків роботи та табелів робочого часу;
ведення робочої документації, складання звітів про виконану роботу;
проведення службових розслідувань за фактами розкрадання, або посягання на майно компанії, псування майна та ін.

06.2020р. - КФ «Торговий Дім Поляков» (Київ)
Посада: Ревізор служби безпеки. (По сьогоднішій день)

ОСВІТА: вища економічна
1990р. - 1993р. Київський технікум радіоелектроніки.
Спеціалізація: наземне обладнання.
2005р. - 2009р. Відкритий міжнародний університет розвитку людини "Україна" Спеціалізація: фінанси та кредит.

Професійні навички і знання
вміння виконувати безліч різноманітних завдань в короткі термін;
вміння працювати з великими обсягами інформації;
вміння спостерігати і помічати причинно-наслідкові зв'язки;
уміння знаходити нестандартні рішення;
уміння грамотно і захопливо розповісти про свою роботу, про продукти або послуги
вміння налагодити контакт з різними людьми і підтримувати рівні стосунки, а також залагоджувати розбіжності і конфлікти;
уміння ставити цілі і досягати їх.

Особисті якості: Вміння працювати в команді, аналітичні та організаторські здібності, прагнення до професійного росту, здатність швидко навчатися. Веду здоровий спосіб життя.

Водійські права: Категорія B(більше 25 років).
Сімейний стан: Одружений.

Другие резюме этого кандидата

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: