Світлана
Инспектор отдела кадров, бухгалтер по первичке
- Занятость:
- Полная занятость.
- Возраст:
- 44 года
- Город:
- Киев
Контактная информация
Соискатель указал телефон , эл. почту и адрес.
Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.
Получить контакты этого кандидата можно на странице https://www.work.ua/resumes/5873116
Опыт работы
Керівник відділу кадрів
с 02.2020 по 09.2022
(2 года 7 месяцев)
тов БК-ВР, Київ (Будівництво, архітектура, дизайн інтер'єру)
Ведення кадрової документації в повному обсязі, нарахування зарплати в ЗУП та Exel, штатний розклад, графіки відпусток, прийом, звільнення та переведення,подача звітності в Медок( ЄСВ), подача повідомлень про прийом працівників, статистична звітність та звіти по інвалідах. Відрахування по аліментах та подача звітів по ним.Масовий підбір персоналу як лінійний так і офісні посади. Договора ЦПХ. Та багато іншого.
Начальник отдела кадров
с 03.2017 по наст. время
(7 лет 3 месяца)
ООО Строительное объединение ГЕРЦ, Київ (Будівництво, архітектура, дизайн інтер'єру)
Досвід роботи:
2018-2019 по теперішній час начальник відділу кадрів ТОВ «Будівельне об’єднання «ГЕРЦ» ( будівельна компанія, штат більше 200 чоловік)
2017-2018- начальник відділу кадрів ТОВ «СОЛ-Інвестгруп» (будівельна компанія, штат більше 100 чоловік)
2016-2016 - бухгалтер ОСББ «Восток»
2012-2012 – головний бухгалтер в ТОВ «Центр Колумб» (ресторанний комплекс)
2011-2012 - бухгалтер в ТОВ «Єврохата-Мастер» (громадське харчування)
2009-2011 - заступник головного бухгалтера ТОВ «Маяк-Інвест» ( гральний бізнес, громадське харчування)
2003-2009 - бухгалтер в ТОВ «Маяк-Інвест»
Освіта:
Торговий економічний університет економіки та права за спеціальністю «облік та аудит».
Професійні навички:
Робота на підприємствах різних форм власності, а також СПД.
Торгівля, общепит, будівництво, послуги.
Ведення первинної документації, нарахування заробітної плати, ведення каси, банку, відрядні, розрахунки з дебіторами та кредиторами.
Знання програм:
1С (7.7, 8.2), Клієнт-банк, MS Office,Outlook.Internet – впевнений користувач.
Володіння мовами:
Рівноцінне володіння українською та російською мовами.
Особисті якості:
Активна життєва позиція, оперативність прийняття рішень, відповідальність, порядність, вміння працювати з колективом, уважність в роботі, пунктуальність, бажання постійного підвищення професійного рівня, здатність до швидкого навчання.
Образование
Торговий економічний університет економіки та права за спеціальністю «облік та аудит».
Облік та аудит, бухгалтер, Київ
Высшее, с 2007 по 2010 (2 года 6 месяцев)
Знания и навыки
Другие резюме этого кандидата
Киев
Высшее образование · Полная занятость, неполная занятость
- Менеджер з персоналу, ТОВ СЛАВІАН, 1 год 2 месяца
- Менеджер з персоналу та ведення зарплати, ТОВ БК-ВР, ТОВ "ГЕРЦ",ТОВ "СОЛ-Інвест", 5 лет 6 месяцев
Похожие кандидаты
HR manager, Recruitment Lead, менеджер з персоналу, інспектор відділу кадрів
Киев, Удаленно
Помічник керівника, інспектор відділу кадрів, HR-менеджер, фахівець із соц. роботи, бухгалтер
15000 грн, Киев, Малин, Удаленно
Менеджер з персоналу, рекрутер, керівник відділу кадрів (HR)
Киев, Удаленно
HR-менеджер, рекрутер, фахівець з підбору персоналу, інспектор з кадрів
Киев, Житомир, Коростень
Начальник відділу кадрів, директор з персоналу, HR-керівник
Киев, Борисполь
Менеджер з персоналу, рекрутер, інспектор з кадрів
35000 грн, Киев