Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
Резюме от 11 апреля 2023

Світлана

Инспектор отдела кадров, бухгалтер по первичке

Занятость:
Полная занятость.
Возраст:
44 года
Город:
Киев

Контактная информация

Соискатель указал телефон , эл. почту и адрес.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Опыт работы

Керівник відділу кадрів

с 02.2020 по 09.2022 (2 года 7 месяцев)
тов БК-ВР, Київ (Будівництво, архітектура, дизайн інтер'єру)

Ведення кадрової документації в повному обсязі, нарахування зарплати в ЗУП та Exel, штатний розклад, графіки відпусток, прийом, звільнення та переведення,подача звітності в Медок( ЄСВ), подача повідомлень про прийом працівників, статистична звітність та звіти по інвалідах. Відрахування по аліментах та подача звітів по ним.Масовий підбір персоналу як лінійний так і офісні посади. Договора ЦПХ. Та багато іншого.

Начальник отдела кадров

с 03.2017 по наст. время (7 лет 3 месяца)
ООО Строительное объединение ГЕРЦ, Київ (Будівництво, архітектура, дизайн інтер'єру)

Досвід роботи:
2018-2019 по теперішній час начальник відділу кадрів ТОВ «Будівельне об’єднання «ГЕРЦ» ( будівельна компанія, штат більше 200 чоловік)
2017-2018- начальник відділу кадрів ТОВ «СОЛ-Інвестгруп» (будівельна компанія, штат більше 100 чоловік)
2016-2016 - бухгалтер ОСББ «Восток»
2012-2012 – головний бухгалтер в ТОВ «Центр Колумб» (ресторанний комплекс)
2011-2012 - бухгалтер в ТОВ «Єврохата-Мастер» (громадське харчування)
2009-2011 - заступник головного бухгалтера ТОВ «Маяк-Інвест» ( гральний бізнес, громадське харчування)
2003-2009 - бухгалтер в ТОВ «Маяк-Інвест»
Освіта:
Торговий економічний університет економіки та права за спеціальністю «облік та аудит».
Професійні навички:
Робота на підприємствах різних форм власності, а також СПД.
Торгівля, общепит, будівництво, послуги.
Ведення первинної документації, нарахування заробітної плати, ведення каси, банку, відрядні, розрахунки з дебіторами та кредиторами.
Знання програм:
1С (7.7, 8.2), Клієнт-банк, MS Office,Outlook.Internet – впевнений користувач.
Володіння мовами:
Рівноцінне володіння українською та російською мовами.
Особисті якості:
Активна життєва позиція, оперативність прийняття рішень, відповідальність, порядність, вміння працювати з колективом, уважність в роботі, пунктуальність, бажання постійного підвищення професійного рівня, здатність до швидкого навчання.

Образование

Торговий економічний університет економіки та права за спеціальністю «облік та аудит».

Облік та аудит, бухгалтер, Київ
Высшее, с 2007 по 2010 (2 года 6 месяцев)

Знания и навыки

MS Office Користувач Internet Клієнт-Банк MS Outlook 1С ЗУП MS Excel M.E.Doc 1С:Бухгалтерія BAS Бухгалтерія 1С УТП Багатозадачність Кадровий облік

Другие резюме этого кандидата

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: