Світлана
HR-менеджер з персоналу, бухгалтер
- Занятость:
- Полная занятость, неполная занятость.
- Возраст:
- 44 года
- Город:
- Киев
Контактная информация
Соискатель указал телефон , эл. почту и адрес.
Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.
Получить контакты этого кандидата можно на странице https://www.work.ua/resumes/9439103
Опыт работы
Менеджер з персоналу
с 04.2023 по наст. время
(1 год 2 месяца)
ТОВ СЛАВІАН, Київ (Послуги для населення та бізнесу)
Відновлення кадрової роботи за останні 10 років, пошук персоналу
Менеджер з персоналу та ведення зарплати
с 03.2017 по 09.2022
(5 лет 6 месяцев)
ТОВ БК-ВР, ТОВ "ГЕРЦ",ТОВ "СОЛ-Інвест", Київ (Будівництво, архітектура, дизайн інтер'єру)
Ведення кадрової документації, прийом, звільнення, переведення, посадові інструкції, графік відпусток, нарахування заробітної плати як в ЗУП так і в EXEL. Подача повідомлень до виконавчих органів МЕДОК. Здача звітності в МЕДОК по заробітній платі. Постійний підбір працівників. Співпраця з виконавчими органами (в разі виникнення будь яких питань, що стосується кадрів). Підготовка документів для тендерного відділу (все що стосувалось кадрової документації та охорони праці). Ведення первинної документації в 1С 8,3 (довіреність, отримані накладні, акти. тощо.)
Робота на підприємствах різних форм власності, а також СПД.
Торгівля, общепит, будівництво, послуги.
Ведення первинної документації, нарахування заробітної плати, ведення каси, банку, відрядні, розрахунки з дебіторами та кредиторами.
Знання програм:
1С (7.7, 8.2,8.3, ЗУП), Клієнт-банк, MS Office,Outlook. Internet – впевнений користувач.
Головний бухгалтер
с 01.2012 по 12.2012
(11 месяцев)
ТОВ "Центр Колумб", Київ (Готельно-ресторанний бізнес)
Повний цикл роботи у готельно-ресторанному бізнесі.
Заступник головного бухгалтера
с 01.2003 по 12.2011
(8 лет 11 месяцев)
ТОВ"Маяк-Інвест", Київ (Готельно-ресторанний бізнес)
Здача звітності в МЕДОК по заробітній платі.Ведення первинної документації, нарахування заробітної плати, ведення каси, банку, відрядні, розрахунки з дебіторами та кредиторами. Ведення кадрової документації, прийом, звільнення, переведення, посадові інструкції, графік відпусток, нарахування заробітної плати.Співпраця з виконавчими органами (в разі виникнення будь яких питань. Ведення каси.
Образование
КНЕУ імені Вадима Гетьмана
«Облік і аудит»., Київ
Высшее, с 2003 по 2007 (4 года)
Знания и навыки
Знание языков
- Украинский — свободно
- Русский — свободно
Дополнительная информация
Активна життєва позиція, займаюсь спортом, оперативність прийняття рішень, відповідальність, порядність, вміння працювати з колективом, уважність в роботі, пунктуальність, бажання постійного підвищення професійного рівня, здатність до швидкого навчання. Права категорії В.
Другие резюме этого кандидата
Киев
Высшее образование · Полная занятость
- Керівник відділу кадрів, тов БК-ВР, 2 года 7 месяцев
- Начальник отдела кадров, ООО Строительное объединение ГЕРЦ, 7 лет 3 месяца
Похожие кандидаты
HR manager, Recruitment Lead, менеджер з персоналу, інспектор відділу кадрів
Киев, Удаленно
Менеджер по роботі з персоналом, рекрутер, спеціаліст з кадрів (HR)
Киев
Менеджер з персоналу, рекрутер, керівник відділу кадрів (HR)
Киев, Удаленно
Менеджер з персоналу (HR, рекрутер, спеціаліст з кадрів
Киев, Другие страны
HR-менеджер, асистент HR-менеджера, HR-адміністратор
Киев, Удаленно
Спеціаліст з найму та розвитку персоналу, HR-менеджер, HR-консультант
Киев, Удаленно