- PRO
Богдана
Керівник проєктів, COO
- Рассматривает должности:
- Керівник проєктів, COO, Керівник напрямку, Керівник відділу якості, Керівник відділу кадрів, Регіональний керівник, Керівник інтернет-магазину, Керівник школи
- Вид занятости:
- полная
- Возраст:
- 27 лет
- Город проживания:
- Черкассы
- Готов работать:
- Удаленно
Контактная информация
Соискатель указал телефон и эл. почту.
Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.
Получить контакты этого кандидата можно на странице https://www.work.ua/resumes/6010610/
Опыт работы
Заступник операційного директора
с 06.2024 по 04.2025
(10 месяцев)
NDA, Дистанційно (Освіта, наука)
- HR-процеси: розробка та впровадження рекрутингового процесу, проведення 1-to-1 зустрічей, організація щоденних Zoom-нарад для ефективної комунікації команди.
- Аналітика: створення та ведення ключової аналітики для оцінки ефективності бізнес-процесів.
- Маркетинг та стратегія: контроль і перевірка основних аспектів просування, участь у плануванні та розробці стратегій розвитку компанії.
- Операційне управління: координація групових дзвінків, оптимізація внутрішніх процесів, забезпечення ефективної взаємодії між командами.
Операційний директор
с 02.2023 по 05.2024
(1 год 3 месяца)
Школа іноземних мов, Дистанційно (Освіта, наука)
- Контроль та організація роботи школи;
- Управління персоналом до 100 осіб;
- Ведення переговорів із контр-агентами;
- Вирішення проблемних та конфліктних ситуацій;
- Ведення ділової переписки та комунікації із партнерами, персоналом, іншими структурними підрозділами;
- Розробка шляхів збільшення об'єму продажів;
- Ведення таблиць звітів: внутрішньої бухгалтерії, продажів, відвідування клієнтів, графіків персоналу;
- Запровадження єдиної системи звітності;
- Оптимізація внутрішніх процесів (комунікацій, постановки ТЗ, взаємодії, підпорядкування);
- Розвиток корпоративної культури (запровадження традицій, організація заходів, створення комфортних умов для розвитку працівників);
Директор освітнього простору для дошкільнят
с 08.2021 по 12.2022
(1 год 4 месяца)
Академія сучасної освіти А+ (" Too Can"), Київ (Освіта, наука)
- Запуск простору з нуля, налаштування всіх робочих процесів;
- Управління персоналом до 20 осіб;
- Ведення соціальних сторінок, налаштування таргет, створення дописів та сторіс
- Консультації та комунікація із клієнтами, щодо послуг, «гарячі» та «холодні» дзвінки по клієнтській базі;
- Проведення екскурсії по навчальному простору;
- Вирішення проблемних та конфліктних ситуацій;
- Ведення ділової переписки та комунікації із партнерами, персоналом, іншими структурними підрозділами;
- Розробка шляхів збільшення об'єму продажів;
- Ведення таблиць звітів: внутрішньої бухгалтерії, продажів, відвідування клієнтів, графіків персоналу;
- Створення та контроль внутрішнього розкладу проведення занять педагогами та викладачами;
- Проведення співбесід із кандидатами, навчання та адаптація персоналу;
- Моніторинг та контроль за роботою педагогів, та якістю проведення занять;
- Проведення психологічних консультацій для дітей дошкільного віку та групових арт-терапевтичних занять;
- Розробка планів уроків, навчальних планів на місяць, півроку та рік.
Старший державний виконавець
с 09.2020 по 08.2021
(11 месяцев)
Соснівський відділ державної виконавчої служби міста Черкаси ЦМУМЮ (м. Київ), Черкаси (Сфера забезпечення виконання рішень відповідних органів)
- забезпечення здійснення заходів примусового виконання рішень судів та інших органів (посадових осіб), передбачених законом;
- забезпечення ведення Єдиного державного реєстру виконавчих проваджень;
- здійснення прийому та консультації громадян;
- розгляд звернень громадян, юридичних осіб, а також органів та посадових осіб,;
-ведення обліково-статистичної звітності та здійснення аналітичної роботу щодо виконання основних функцій та завдань;
- підготовка пакетів документів для представництва та виступів в ході судових засідань;
- арешт, вилучення, опис, оцінка та реалізація конфіскованого рухомого та нерухомого майна;
-аналіз стану виконання рішень судів та інших органів (посадових осіб);
- співпраця із різними органами державної влади.
Адміністратор відділу продажу
с 08.2019 по 03.2020
(7 месяцев)
Bezdor4x4, Львів (Роздрібна торгівля)
- Організація роботи відділу продажів;
- Обробка замовлень з кошика сайту, PROM, OLX, rozetka, besplatka;
- Ведення листування з клієнтами на різних платформах (PROM,OLX, instagram,facebook, пошта);
- Налаштування роботи та вирішення проблем, пов'язаних із crm-системою, телефонією, мікро-сіп, тощо;
- Ведення аналітики та статистики роботи відділу;
- Розробка регламенту роботи менеджерів;
- Створення інструкцій та рекомендацій по роботі із crm-системою;
- Робота по створенню google doc та google sheets для оптимізації роботи відділу;
- Пошук персоналу та організація проведення співбесід із кандидатами;
- Ведення переговорів із партнерами компанії з питань технічного обслуговування відділу та телефонії;
- Виконання доручень керівника;
- Співпраця із керівником відділу маркетингу, щодо покращення роботи відділу продажу.
Практичний психолог
с 03.2019 по 05.2019
(2 месяца)
Навчально-виховний комплекс "Лідер", асоційована школа ЮНЕСКО, Сміла (Освіта, наука)
Проходила навчально-виробничу практику в Навчально-Виховному комплексі "Лідер" на посаді практичного психолога.
За переіод практики:
- Розробила і провела групові тренінги для середніх і старших класів, на теми "Здоровий спосіб життя", "Попередження стресу", "Небезпеку куріння";
- Провела класні години у старших класах на теми: "Професійна орієнтація", "Міфи про шкідливі звички", "Булінг у повсякденному житті"
- Розробка індивідуальних консультацій та їх проведення учням 10 класу;
- Брала участь у роботі психолога із дітьми молодших класів;
- Досліджувала різницю між різними системами освіти молодшої школи
Помічник секретаря
с 09.2018 по 06.2019
(9 месяцев)
ЧНУ ім. Б. Хмельницького, Черкаси (Освіта, наука)
- Розробка і планування розкладу роботи викладачів та студентів;
- Організації діяльності книжкового клубу на базі університету;
- Організація свят та позанавчальної діяльності для студентів;
- Консультування студентів з навчальних процесів, розкладу, університетських заходів;
- Виконання доручень викладачів та адміністрації.
Образование
НЮУ ім. Ярослава Мудрого
Заочний факультет №1, спеціальність "Право", Харків
Высшее, с 2017 по 2020 (3 года)
ЧНУ ім. Богдана Хмельницького
Психологічний факультет, спеціальність "Практична психологія", Черкассы
Высшее, с 2015 по 2019 (3 года 9 месяцев)
Знания и навыки
- Користувач ПК
- MS Office
- Google Docs
- Ведення CRM
- Уміння аналізувати
- MS Excel
- Asana
- Проведення зустрічей в Zoom
- Miro
- Trello
- Notion
- Jira
Знание языков
- Английский — средний
- Украинский — свободно
- Русский — свободно
Дополнительная информация
Особисті якості та характеристики:
•швидка адаптація;
•бажання навчатися та розвиватися;
•комунікабельність;
•відповідальність;
•стресостійкість;
•пунктуальність
•неконфліктність;
•організаційні здібності.
Другие резюме этого кандидата
- PRO
Удаленно
Высшее образование · Полная занятость
- Заступник операційного директора, NDA, 1 год 2 месяца
- Консультант з продажу, NDA, 5 месяцев
Похожие кандидаты
-
Керівник проєкту
100000 грн, Удаленно, Ивано-Франковск , еще 3 города -
Операційний директор
40000 грн, Удаленно, Киев -
CEO
Удаленно, Днепр , еще 4 города -
Керівник підприємства
Удаленно, Киев, Вишневое (Киевская обл.) -
Операційний директор
50000 грн, Удаленно, Львов -
Операційний директор
120000 грн, Удаленно, Ивано-Франковск , еще 4 города