Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
Резюме от 13 апреля 2020

Сергей

Начальник, инспектор отдела кадров, менеджер по персоналу, 15 000 грн

Занятость:
Полная занятость.
Возраст:
60 лет
Город:
Каменское

Контактная информация

Соискатель указал телефон и эл. почту.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Дополнительная информация

Ярошевський Сергій Олександрович

Сфера діяльності: відділ кадрів, кадровий менеджмент, адміністрування
Мета: посада начальника (інспектора) відділу кадрів, менеджера з персоналу, адміністратора.
Контакт: телефон [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)
e-mail [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация») [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)

Очікуваний рівень заробітної плати – від 15000,0 грн.
Умови працевлаштування:
-повна зайнятість, оформлення згідно з КЗпП України;
-своєчасна та повністю офіційна заробітна плата.

Освіта вища:
2005 р. – Дніпропетровський національний університет, спеціальність «Психологія», кваліфікація «Психолог-практик», спеціалізація «Управління персоналом».
1987 р. – Дніпродзержинський індустріальний інститут, спеціальність «Промислова теплоенергетика», кваліфікація «Інженер-промтеплоенергетик».
Впевнені професійні та кваліфікаційні навики у відповідності до посади:
1. Відділ кадрів: ведення всього комплексу кадрового обліку і документації у відповідності до нормативно-правової бази України та номенклатури справ підприємства
2. Розробка кадрових і внутрішніх регламентуючих документів:
- Положень: про оплату праці; про встановлення надбавок і доплат; про преміювання;
- Положень про структурні підрозділи підприємства;
- Правил внутрішнього трудового розпорядку;
- Положення про відпустки та складання графіків відпусток;
- Положення про відрядження та оформлення необхідної документації по відрядженнях;
- посадових та робочих інструкцій;
- розробка пакету документів з питань охорони праці.
3. Кадровий менеджмент:
- пошук персоналу за допомогою спеціальних сайтів та преси;
- організація і проведення співбесід здобувачів з керівниками відповідних підрозділів, вивчення документів, ділових, професійних та особистісно-психологічних якостей;
- створення зовнішнього та внутрішнього кадрового резерву;
- проведення комплексу адаптаційних заходів: ознайомлення новоприйнятого співробітника з умовами праці, внутрішніми регламентуючими документами, нормативами з охорони праці,
посадовими обов’язками, корпоративними нормами і правилами, організація і проведення навчання;
- організація і проведення атестацій;
- розробка і застосування системи мотивації;
- аналіз плинності кадрів, виявлення причин та впровадження заходів з їх подолання;
- вивчення рівня соціально-психологічного клімату в колективі, розробка рекомендацій з його оптимізації.

4. Професійна діяльність:
2019 – 2020 ТОВ «ЕКСПЕРТ ГРУПП М»: кур’єр, виконував обов’язки начальника відділу кадрів, проводив всі процедури з кадрового обліку, розробки і оформлення документації.
2018 – 2019 ТОВ «Лукро Плюс»: менеджер з персоналу. Основні обов’язки – пошук персоналу, організація навчання і ведення документації відділу кадрів;
2014 – 2018 індивідуальна практика: виконання замовлень з пошуку, навчанню персоналу, надання послуг з психологічного консультування і психокорекції.
2013–2014 ТОВ «Дніпроспецбудінвест»; адміністратор, менеджер з персоналу. Забезпечення безперебійної роботи розважального центру, робота з клієнтами, забезпечення комфортного відпочинку; пошук персоналу, проведення співбесід, відбір відповідно до вимог вакансії, проведення тренінгів з підвищення кваліфікації персоналу;
2011 – 2013 робота над дисертацією; приватна практика з надання психологічних послуг.
2007 – 2011 Київський національний педагогічний університет ім. М.П.Драгоманова;навчання в аспірантурі.
Дніпродзержинський державний технічний університет:
2006 – 2007 старший викладач кафедри соціології. Проведення лекційних та практичних занять, розробка методичних матеріалів та навчальних програм.
2004 -2006 проректор з адміністративно-господарчої роботи. Адміністративне управління процесом застосування праці персоналу, планування і організація проведення ремонтних робіт, рішення з кадрових та адміністративних питань.
2002 – 2004 Компанія «Ельдорадо», директор магазину побутової техніки. Забезпечення умов для безперебійної роботи магазину, контроль торгівельного процесу та роботи персоналу.

5. Ділові та особистісні якості.
- добре розвинуті організаторські та комунікативні здібності;
- лідерські якості: здатність приймати відповідальні рішення, визначати пріоритети в роботі, контролювати виконання завдань та доручень, доводити почату справу до кінця;
- педантизм, точність і відповідальність в роботі;
- толерантність, гнучкість мислення, відкритість, цивілізованість в взаємовідносинах;
- вміння працювати з великим масивом інформації;
- готовність до саморозвитку.

З повагою, С. Ярошевський

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты

Кандидаты в категории

Кандидаты по городам


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: