Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
  • PRO

Галина

Товарознавець, складський логіст, оператор 1С, адміністратор складу, 30 000 грн

Рассматривает должности:
Товарознавець, складський логіст, оператор 1С, адміністратор складу, Завідувач складом
Вид занятости:
полная
Возраст:
46 лет
Город:
Киев

Контактная информация

Соискатель указал телефон , эл. почту и адрес.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Опыт работы

Адміністратор складу

с 05.2022 по 03.2025 (2 года 10 месяцев)
ТОВ АКБ ЦЕНТР, Київ (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

- введення складського документообороту;

- корегування документів при виявленні розбіжностей по факту переміщення товару (недовкладення, перевкладенння, пересорт, брак);

- проведення вибіркових і комплексної інвентаризацій;

- переведення товару у статус "уцінка";

- друк супроводжуючих документів на перевезення товару;

- адміністрування і контроль складу Рекламація;

- ведення документообігу по складу Гарантія;

- забезпечення життєдіяльності складу ( гос. потреби, пакувальні матеріали);

Адміністратор інтернет-магазину

с 08.2021 по 02.2022 (6 месяцев)
ФОП Prime Stock, Київ (Роздрібна торгівля)

- опрацювання замовлень в 1С, збір, контроль відвантаження;

- робота з НП (формування ТТН, відправлення з відділень Нової Пошти, контроль відправлень, повернень);

- комунікації з клієнтами: ведення чатів, консультування, вирішення різноманітних ситуацій, пов'язаних з супроводженням продажу;

- створення і заповнення картки товару;

- оприбуткування товару в 1С;

Товарознавець

с 02.2021 по 07.2021 (5 месяцев)
SPV Company Ltd, Київ (Торгівля)

Посадові обов'язки:

- проведення інвентаризацій, аналітика результатів проведеної інвентаризації, подання на затвердження керівництву пакету інв. документів та проведення в 1С після підписання членами комісії;

- оприбуткування товару: створення в 1С 8.2 прихідної накладної на основі замовлення та оригінальних документів від постачальника (як імпортних, так і вітчизняних), а також оприбуткування по факту приймання і перерахунку складом;

- робота з документами внутрішнього переміщення, списання, присвоєння/коректування характеристик та серій;

- робота з первинною документацією: перевірка дотримання правил оформлення документів, відтермінування та відмічання в 1С; контроль та зворотній зв'язок з контрагентами з приводу наявності оригіналу документа;

- контроль складу ОЗ;

- забезпечення життєдіяльності офісу (замовлення продуктів харчування; канцтоварів)

Фахівець 1-ї кат. управління обліку та забезпечення продажів

с 09.2008 по 05.2020 (11 лет 8 месяцев)
ТОВ "Укравтозапчастина", Київ (Оптово-роздрібна торгівля автокомпонентами та СГТ)

Що входило до службових обов’язків:

• Опрацювання заявок від філій на переміщення ТМЦ.
• Інформування співробітників філій про наявність та надходження товару на центральний склад.
• Пошук/організація/контроль відправки товару, відсутнього на центральному складі.
• Взаємодія з відділами, що займаються закупівлею товару (замовлення ТМЦ згідно заявок філій, узгодження термінів поставки, варіанти можливих аналогів товару).
• Формування завдань для комплектації ТМЦ на складі.
• Прорахунок масогабаритних даних обсягу вантажу, згідно заявок на поставку від філій Взаємодія з відділом транспортної логістики (планування оптимального маршруту, з урахуванням обсягу
замовленого товару та термінів поставки).
• Інформаційне супроводження відвантажень на філії (обсяги замовленого вантажу, формат
поставленого на завантаження транспорту, час подачі транспорту під завантаження, наявність вільного місця в автотранспорті після завантаження).
• Контроль завантаження автомобіля.
• Оформлення/друк супроводжуючих вантаж документів.
• Участь у проведенні поточних і комплексних інвентаризацій.
• Опрацювання і аналіз актів претензій по кількості/якості від філій.
• Оформлення та опрацювання актів претензій по кількості/якості згідно повернення товару з філій.
•Перевірка відповідності фактичної адреси зберігання ТМЦ до електронної, а також контроль наявності бірки для ідентифікації товару.
• Проведення в обліковій базі 1С 7.7 документів на переміщення ТМЦ
• Звірка і аналіз виявлених розбіжностей в проведенні документів в складській та бухгалтерській БД.
•Виявлення невідповідностей даних облікового складу в інформаційній системі і фактичних товарних залишків.

Досягнення та ключові навички:

• Вмію аналізувати статистику та прогнозувати потреби. Завдяки чому вдалося оптимізувати складські запаси, та вдвічі зменшити кількість термінових заявок від філій.
• Впорядкувала на своїй ділянці облікову базу (виправлення помилок та пересорту товарів). Досягла максимальної відповідності реальних запасів ТМЦ з електронною
системою.
• Знаю на високому рівні 1С 7.7 – розумію принципи й стандарти складського обліку, тому
за потреби легко перейду на іншу версію облікової програми.
• Вмію швидко аналізувати ситуацію, приймати самостійні рішення.
• Відповідальна, прагну до чіткості, простоти та впорядкованості в усіх робочих процесах.

Образование

Черкаський комерційний технікум

Організація обслуговування в готелях і туристичних комплексах, Черкассы
Среднее специальное, с 2003 по 2006 (2 года 5 месяцев)

Диплом з відзнакою

Дополнительная информация

Проживаю в Бортничах (Дарницький р-н). Шукаю роботу максимально наближену до місця проживання.

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты

Кандидаты по городам


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: