- PRO
Галина
Товарознавець, складський логіст, оператор 1С, адміністратор складу, 30 000 грн
- Рассматривает должности:
- Товарознавець, складський логіст, оператор 1С, адміністратор складу, Завідувач складом
- Вид занятости:
- полная
- Возраст:
- 46 лет
- Город:
- Киев
Контактная информация
Соискатель указал телефон , эл. почту и адрес.
Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.
Получить контакты этого кандидата можно на странице https://www.work.ua/resumes/6190669/
Опыт работы
Адміністратор складу
с 05.2022 по 03.2025
(2 года 10 месяцев)
ТОВ АКБ ЦЕНТР, Київ (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)
- введення складського документообороту;
- корегування документів при виявленні розбіжностей по факту переміщення товару (недовкладення, перевкладенння, пересорт, брак);
- проведення вибіркових і комплексної інвентаризацій;
- переведення товару у статус "уцінка";
- друк супроводжуючих документів на перевезення товару;
- адміністрування і контроль складу Рекламація;
- ведення документообігу по складу Гарантія;
- забезпечення життєдіяльності складу ( гос. потреби, пакувальні матеріали);
Адміністратор інтернет-магазину
с 08.2021 по 02.2022
(6 месяцев)
ФОП Prime Stock, Київ (Роздрібна торгівля)
- опрацювання замовлень в 1С, збір, контроль відвантаження;
- робота з НП (формування ТТН, відправлення з відділень Нової Пошти, контроль відправлень, повернень);
- комунікації з клієнтами: ведення чатів, консультування, вирішення різноманітних ситуацій, пов'язаних з супроводженням продажу;
- створення і заповнення картки товару;
- оприбуткування товару в 1С;
Товарознавець
с 02.2021 по 07.2021
(5 месяцев)
SPV Company Ltd, Київ (Торгівля)
Посадові обов'язки:
- проведення інвентаризацій, аналітика результатів проведеної інвентаризації, подання на затвердження керівництву пакету інв. документів та проведення в 1С після підписання членами комісії;
- оприбуткування товару: створення в 1С 8.2 прихідної накладної на основі замовлення та оригінальних документів від постачальника (як імпортних, так і вітчизняних), а також оприбуткування по факту приймання і перерахунку складом;
- робота з документами внутрішнього переміщення, списання, присвоєння/коректування характеристик та серій;
- робота з первинною документацією: перевірка дотримання правил оформлення документів, відтермінування та відмічання в 1С; контроль та зворотній зв'язок з контрагентами з приводу наявності оригіналу документа;
- контроль складу ОЗ;
- забезпечення життєдіяльності офісу (замовлення продуктів харчування; канцтоварів)
Фахівець 1-ї кат. управління обліку та забезпечення продажів
с 09.2008 по 05.2020
(11 лет 8 месяцев)
ТОВ "Укравтозапчастина", Київ (Оптово-роздрібна торгівля автокомпонентами та СГТ)
Що входило до службових обов’язків:
• Опрацювання заявок від філій на переміщення ТМЦ.
• Інформування співробітників філій про наявність та надходження товару на центральний склад.
• Пошук/організація/контроль відправки товару, відсутнього на центральному складі.
• Взаємодія з відділами, що займаються закупівлею товару (замовлення ТМЦ згідно заявок філій, узгодження термінів поставки, варіанти можливих аналогів товару).
• Формування завдань для комплектації ТМЦ на складі.
• Прорахунок масогабаритних даних обсягу вантажу, згідно заявок на поставку від філій Взаємодія з відділом транспортної логістики (планування оптимального маршруту, з урахуванням обсягу
замовленого товару та термінів поставки).
• Інформаційне супроводження відвантажень на філії (обсяги замовленого вантажу, формат
поставленого на завантаження транспорту, час подачі транспорту під завантаження, наявність вільного місця в автотранспорті після завантаження).
• Контроль завантаження автомобіля.
• Оформлення/друк супроводжуючих вантаж документів.
• Участь у проведенні поточних і комплексних інвентаризацій.
• Опрацювання і аналіз актів претензій по кількості/якості від філій.
• Оформлення та опрацювання актів претензій по кількості/якості згідно повернення товару з філій.
•Перевірка відповідності фактичної адреси зберігання ТМЦ до електронної, а також контроль наявності бірки для ідентифікації товару.
• Проведення в обліковій базі 1С 7.7 документів на переміщення ТМЦ
• Звірка і аналіз виявлених розбіжностей в проведенні документів в складській та бухгалтерській БД.
•Виявлення невідповідностей даних облікового складу в інформаційній системі і фактичних товарних залишків.
Досягнення та ключові навички:
• Вмію аналізувати статистику та прогнозувати потреби. Завдяки чому вдалося оптимізувати складські запаси, та вдвічі зменшити кількість термінових заявок від філій.
• Впорядкувала на своїй ділянці облікову базу (виправлення помилок та пересорту товарів). Досягла максимальної відповідності реальних запасів ТМЦ з електронною
системою.
• Знаю на високому рівні 1С 7.7 – розумію принципи й стандарти складського обліку, тому
за потреби легко перейду на іншу версію облікової програми.
• Вмію швидко аналізувати ситуацію, приймати самостійні рішення.
• Відповідальна, прагну до чіткості, простоти та впорядкованості в усіх робочих процесах.
Образование
Черкаський комерційний технікум
Організація обслуговування в готелях і туристичних комплексах, Черкассы
Среднее специальное, с 2003 по 2006 (2 года 5 месяцев)
Диплом з відзнакою
Дополнительная информация
Проживаю в Бортничах (Дарницький р-н). Шукаю роботу максимально наближену до місця проживання.
Похожие кандидаты
-
Диспетчер, оператор 1С
Киев -
Бухгалтер з первинної документації, оператор 1С, товарознавець
25000 грн, Киев -
Оператор ПК, спеціаліст з безготівкового розрахунку, логіст
30000 грн, Киев -
Адміністратор, диспетчер-логіст, оператор ПК
Киев -
Адміністратор
Киев