Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
Резюме от 22 апреля 2021

Виктория

Бухгалтер, офис-менеджер, секретарь, деловод, специалист по тендерным закупкам

Занятость:
Полная занятость, неполная занятость.
Возраст:
39 лет
Город проживания:
Мелитополь
Готов работать:
Мелитополь, Удаленно

Контактная информация

Соискатель указал телефон и эл. почту.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Знания и навыки

MS Excel MS Word Користувач ПК MS Office 1С:Підприємство Бухгалтерський облік Нарахування зарплати Приват24 Афіна Досвід у допорогових Досвід у тендерних закупівлях

Дополнительная информация

Гусєва Вікторія Валеріївна
Дата народження: 16 лютого 1985 г.
Телефон: [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)
Ел. пошта: [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)Сімейний стан:
незаміжня, син

Освіта
2005-2011р.р. Таврійський державний агротехнологічний університет
Спеціальність «Бухгалтерський облік та аудит»
Досвід роботи
02.2015р. Посада: провідний бухгалтер
— Оформлення первинної документації
— Оформлення та супроводження договорів
— Тендрені процедури
— Перевірка коректності складання наданих контрагентами первинних документів (актів, рахунків)
— Формування в базі Афіна документів по надходженню товарів, послуг,
— Ведення ОЗ, НМА, ПММ, розрахунки з підзвітними особами
— Ведення додаткової аналітики
— Спілкування з постачальниками з питань наданих документації
— Архівування документів
— Формування звітів в базі програми
— Формування звітів в базі Майно
— Робота з порталом E-Data

09.2013-10.2014 р.р.ДЗ Вузлова лікарня
Посада: економіст
— Формування звітів
— Нормування праці
— Ведення аналітики в спеціалізованих програмах
— Ведення касових розрахунків, заповнення касової книги


05.2012-04.2013р.р. ТОВ Техностройінвест
Посада: бухгалтер
— Оформлення первинної документації
— Формування в базі 1С документів по надходженню товарів, послуг, рознесення платежів
— Ведення додаткової аналітики
— Перевірка коректності складання наданих контрагентами первинних документів (актів, рахунків)
— Спілкування з постачальниками з питань наданих документів
— Архівування документів
— Формування звітів в базі програми

Професійні навички та знання
•Знання та досвід у допорогових та тендерних закупівлях
•Знання бухгалтерського обліку, проводок
•Користувач ПК: MS Office: Word, Excel, «Афіна: Підприємство», «Афіна: Заробітна плата», «1С: Підприємство», АС «Юридичні особи» та інші

Інше
•Комунікабельність, активна життєва позиція
•Спрямованість на результат
•Прагнення до розвитку і професійного росту

Другие резюме этого кандидата

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: