Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
Резюме от 19 апреля 2024 PRO

Олена

Асистент керівника, помічник економіста, фінансиста, 20 000 грн

Занятость:
Полная занятость.
Возраст:
31 год
Город:
Киев

Контактная информация

Соискатель указал телефон и эл. почту.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Опыт работы

Ассистент директора

с 07.2023 по 09.2023 (2 месяца)
ТОВ Екопюр, Київ (Хімічна промисловість, фармацевтика)

Секретар керівника

с 09.2020 по наст. время (3 года 7 месяцев)
ТОВ «ХФК «Біокон», Київська область (Логістичний комлекс)

― прийом і перевірка правильності оформлення підготовлених документів, переданих керівникові на підпис, їхнє редагування;
― прийняття вхідної кореспонденції, її передавання на розгляд керівника й подальша передача відповідно до прийнятого рішення в структурні підрозділи чи конкретним виконавцям для використання в процесі роботи та/або підготовки відповідей;
― складання листів, запитів й інших документів, звітів тощо, необхідних для роботи керівника;
― оперативне зберігання документів, формування справ відповідно до затвердженої номенклатури, забезпечення їх схоронності й у встановлений термін здача в архів;
― контроль виконання працівниками підприємства виданих наказів і розпоряджень, а також дотримання строків виконання вказівок і доручень керівника підприємства, взятих на контроль;
― ведення контрольно-реєстраційної картотеки.
― прийом і передача повідомлень зручними каналами зв’язку (факс, електронна пошта тощо);
― створення «телефонного іміджу» підприємства й керівника, самостійне прийняття рішень щодо переадресації або завершення телефонних дзвінків;
― забезпечення робочого місця керівника та підприємства необхідними засобами організаційної техніки, канцелярськими засобами, створення умов, що сприяють ефективній роботі;
― організація й координація зустрічей керівника, розробка найбільш раціонального розпорядку його роботи;
― підготовка засідань і нарад, які проводитиме керівник (збір необхідних матеріалів, оповіщення учасників про час і місце проведення);
― організація прийому відвідувачів, сприяння оперативному розгляду прохань і пропозицій працівників;
― виконання особистих доручень.
Займалася адміністративно-господарським забезпеченням життєдіяльності офісу, координацією роботи кур’єрів/водіїв/менеджерів.

Помічник керівника

с 08.2019 по 02.2020 (6 месяцев)
рекламне агентсво ТОВ Плей Компани, Київ (Маркетинг, реклама, PR)

― прийом і передача повідомлень зручними каналами зв’язку (телефон, електронна пошта тощо);
-аналіз ніші і постановка завдання;
-розробка макету і виконання завдання;
-оцінювання результатів;
-контроль виконання виданих наказів і розпоряджень, а також дотримання строків виконання вказівок і доручень керівника підприємства, взятих на контроль;
― виконання особистих доручень.

Касир,бариста,офіціант

с 10.2015 по 07.2019 (3 года 9 месяцев)
кондитерська Маша Кейк, Київ (діяльності ресторану)

-Замовлення та облік кави.
-Введення приходу продуктів та їх списання.
-Проведення інвентаризації.
-Формування робочих графіків для барист.
-Контроль якості кави.
-Навчання та контроль персоналу.
-Ведення переписку з гостями у соціальних мережах.
-Вирішення технічних питань.
-Розважування, пакування кави для покупців
-Прибирання та дезінфекція робочих поверхонь, очищення обладнання
-Робота з касовим апаратом
-Заповнення касової книжки
-Замовлення та одержання продуктів

Образование

Національний Університет Харчових Технологій

Фінанси і кредит, Київ
Высшее, с 2011 по 2014 (2 года 9 месяцев)

Випускниця факультету "Фінанси та кредит" Національного Університету Харчових Технологій.Здобула кваліфікацію (магістра) у 2014 році.На протязі навчання було прохожденно практику в "Родовід банк"

Київський Енергетичний Колледж

Фінанси і кредит, Київ
Среднее специальное, с 2008 по 2011 (2 года 9 месяцев)

здобула кваліфікацію молодшого спеціаліста з фінансів

Дополнительное образование и сертификаты

Банк Русский Стандарт,. Оріентація на клієнта

2012,1 місяць

Знания и навыки

MS Excel MS Word MS Office Робота з оргтехнікою

Знание языков

  • Английский — начинающий
  • Украинский — средний
  • Русский — выше среднего
  • Немецкий — начинающий

Дополнительная информация

Навички:
здатності до міжособистісного ділового спілкування;
організація і планування робочого часу;
уважність до дрібниць;
здатність до навчання і сприйняття інформації;
аналізаторскі здатності, необхідні для знаходження;
прояв тактовності й толерантності;
творчий підхід.
Завжди закінчую те,за що беруся.Поважаю чужу думку,йду на компроміси,але вмію відстоювати й власне бачення.Люблю цифри та все,що з ними пов'язано.До роботи ставлюся з максимальною віддачею.Хочу працювати в дружньому колективі,де усі поважають один одного.

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: