Наталія
Секретар-діловод, офіс-менеджер, помічник депутата, 20 000 грн
- Занятость:
- Полная занятость.
- Возраст:
- 52 года
- Город:
- Киев
Контактная информация
Соискатель указал телефон, эл. почту и адрес.
Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.
Получить контакты этого кандидата можно на странице https://www.work.ua/resumes/6368310
Опыт работы
Головний спецiaлicт
с 02.2007 по 09.2015
(8 лет 7 месяцев)
Голосiïвська районна в м.Киïв державна адмiнiстрацiя, Киев (Державні організації)
2007-2010рр.провідний спеціаліст-член адміністративної комісії ГРДА.
Забезпечувала оформлення вихідної та вхідної кореспонденції відповідно до інструкції по діловодству і номенклатури справ. Приймала участь в проведенні нарад при заступникові голови та оформляла протокол доручень.
Приймала участь у забезпеченні обліку, формування справ, оперативний пошук документів, їх збереження і передачу в архів.
Неодноразово підвищувався професійний рівень згідно з чинним законодавством
Вела по справах, що розглядаються комісією, протоколи засідань комісії;
разом з головою комісії підписувала протокол і постанову комісії по справі про адміністративні правопорушення,тощо.
2010-2015рр головний спеціаліст ГРДА
Помiчник народного депутата
с 04.1999 по 06.2002
(3 года 2 месяца)
Верховна Рада Украïни, Киев (Державні організації)
Обов'язки згiдно до "ПОСТАНОВА Верховної Ради України Про затвердження Положення про помічника-консультанта народного депутата України"
- написання депутатських листів, запитів та звернень, контроль за їх виконанням;
-аналіз законодавчої та нормативно-правової бази;
-складання аналітичних документів з різних політичних і правових питань, підготовка та публікація юридичних висновків;
Згідно завдання депутата -організація вивчення громадської думки, потреби територіальної громади, місцевих громад
Образование
НУБiП
Правознавство/юрист, Киев
Высшее, с 2010 по 2012 (2 года 1 месяц)
Знания и навыки
Знание языков
- Украинский — свободно
- Английский — начинающий
Дополнительная информация
Досвiд роботи в державнiй службi та не державних установах. доброзичливa, серед чеснот:
пунктуальність охайнiсть, до
акуратність та уважність до деталей, вільне спілкування українською та російською мовами маю досвід організації і ведення системи обліку документообігу в компанії (АСКОД).
Маю досвід роботи у колл-центрах, CRM++
Впевнений користувач ПК (MS Office, Internet, електронна пошта)
Маю знання основ ділового спілкування та листування, властива здатність швидко навчатися, аналізувати та структурувати інформацію, вміння працювати в режимі багатозадачностi Основні функціональні обов’язки:
Прийом телефонних дзвінків та відвідувачів.
Прийом, розподіл та відправлення кореспонденції, її реєстрація у журналах вхідної та вихідної кореспонденції, робота з кур'єрською/поштовою службами.
Оформлення та реєстрація довіреностей.
Робота із службами таксі.
Допомога в організації службових відряджень співробітників (замовлення залізничних/ авіа- квитків та бронювання готелів). Забезпечення безперебiйного функцioнування офiсу в аспектi господарницько-клiнiнгових вимог.
тел. [
Другие резюме этого кандидата
15 000 грн
Киев
Высшее образование · Полная занятость
- Оператор колл-центра, Кредит Каса, ТОВ «УКР КРЕДИТ ФИНАНС, 3 месяца
- Оператор поштового вiддiлення, ТОВ JUSTIN, FOZZI GROUP, 11 месяцев
Похожие кандидаты
Офіс-менеджер, адміністратор офісу, помічник, асистент директора
12000 грн, Киев
Адміністратор офісу, офіс-менеджер, асистент, помічник
35000 грн, Киев, Львов
Адміністратор, офіс-менеджер, секретар, помічник директора
30000 грн, Киев
Помічник керівника, адміністратор офісу, офіс-менеджер
Киев
Офіс-менеджер, помічник керівника, психолог, секретар, діловод
20000 грн, Киев, Васильков
Адміністратор рецепції, офіс-менеджер
25000 грн, Киев