Наталія
Секретар-діловод, офіс-менеджер, помічник депутата, 20 000 грн
- Зайнятість:
- Повна зайнятість.
- Вік:
- 52 роки
- Місто:
- Київ
Контактна інформація
Шукач вказав телефон, ел. пошту та адресу.
Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.
Отримати контакти цього кандидата можна на сторінці https://www.work.ua/resumes/6368310
Досвід роботи
Головний спецiaлicт
з 02.2007 по 09.2015
(8 років 7 місяців)
Голосiïвська районна в м.Киïв державна адмiнiстрацiя, Киев (Державні організації)
2007-2010рр.провідний спеціаліст-член адміністративної комісії ГРДА.
Забезпечувала оформлення вихідної та вхідної кореспонденції відповідно до інструкції по діловодству і номенклатури справ. Приймала участь в проведенні нарад при заступникові голови та оформляла протокол доручень.
Приймала участь у забезпеченні обліку, формування справ, оперативний пошук документів, їх збереження і передачу в архів.
Неодноразово підвищувався професійний рівень згідно з чинним законодавством
Вела по справах, що розглядаються комісією, протоколи засідань комісії;
разом з головою комісії підписувала протокол і постанову комісії по справі про адміністративні правопорушення,тощо.
2010-2015рр головний спеціаліст ГРДА
Помiчник народного депутата
з 04.1999 по 06.2002
(3 роки 2 місяці)
Верховна Рада Украïни, Киев (Державні організації)
Обов'язки згiдно до "ПОСТАНОВА Верховної Ради України Про затвердження Положення про помічника-консультанта народного депутата України"
- написання депутатських листів, запитів та звернень, контроль за їх виконанням;
-аналіз законодавчої та нормативно-правової бази;
-складання аналітичних документів з різних політичних і правових питань, підготовка та публікація юридичних висновків;
Згідно завдання депутата -організація вивчення громадської думки, потреби територіальної громади, місцевих громад
Освіта
НУБiП
Правознавство/юрист, Киев
Вища, з 2010 по 2012 (2 роки 1 місяць)
Знання і навички
Знання мов
- Українська — вільно
- Англійська — початковий
Додаткова інформація
Досвiд роботи в державнiй службi та не державних установах. доброзичливa, серед чеснот:
пунктуальність охайнiсть, до
акуратність та уважність до деталей, вільне спілкування українською та російською мовами маю досвід організації і ведення системи обліку документообігу в компанії (АСКОД).
Маю досвід роботи у колл-центрах, CRM++
Впевнений користувач ПК (MS Office, Internet, електронна пошта)
Маю знання основ ділового спілкування та листування, властива здатність швидко навчатися, аналізувати та структурувати інформацію, вміння працювати в режимі багатозадачностi Основні функціональні обов’язки:
Прийом телефонних дзвінків та відвідувачів.
Прийом, розподіл та відправлення кореспонденції, її реєстрація у журналах вхідної та вихідної кореспонденції, робота з кур'єрською/поштовою службами.
Оформлення та реєстрація довіреностей.
Робота із службами таксі.
Допомога в організації службових відряджень співробітників (замовлення залізничних/ авіа- квитків та бронювання готелів). Забезпечення безперебiйного функцioнування офiсу в аспектi господарницько-клiнiнгових вимог.
тел. [
Інші резюме цього кандидата
15 000 грн
Київ
Вища освіта · Повна зайнятість
- Оператор колл-центра, Кредит Каса, ТОВ «УКР КРЕДИТ ФИНАНС, 3 місяці
- Оператор поштового вiддiлення, ТОВ JUSTIN, FOZZI GROUP, 11 місяців
Схожі кандидати
Офіс-менеджер, адміністратор офісу, помічник, асистент директора
12000 грн, Київ
Администратор, офис-менеджер, помощник руководителя, секретарь
17000 грн, Київ
Адміністратор, офіс-менеджер, секретар, помічник директора
30000 грн, Київ
Адміністратор офісу, офіс-менеджер, асистент, помічник
35000 грн, Київ, Львів
Помощник руководителя, ассистент, офис-менеджер, инспектор по кадрам
25000 грн, Київ