Serhiy
Country Representative, Branch Manager, Chief of Department, BDM, COO, CEO
- Занятость:
- Полная занятость, неполная занятость.
- Возраст:
- 44 года
- Город:
- Другие страны
Контактная информация
Соискатель указал телефон , эл. почту, адрес и LinkedIn.
Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.
Получить контакты этого кандидата можно на странице https://www.work.ua/resumes/6402654
Опыт работы
Chief Operating Officer
с 02.2023 по наст. время
(1 год 3 месяца)
Auris Facility Management, Poland (Послуги для населення та бізнесу)
- general legal issues
- cooperation with the accounting office
- search and selection of personnel
- purchasing and sales (including preparation and calculation of offers)
- budgeting (P&L)
- representative functions
- work with clients (including search for new contracts)
- organisation of the launch of services at the facilities in accordance with the signed contracts
- control and optimisation of service providing
Managing Director / Director of the representative office
с 07.2021 по 10.2022
(1 год 3 месяца)
DASK CENTER LLC (Tarnow, Poland), Інші країни (Будівельна промисловість, деревообробка)
Negotiations on the acquisition of an enterprise (operating business) in Poland by a Ukrainian company. Legal support of the transaction at all stages. Development of algorithm, organization and implementation of the transfer process.
Daily management of the acquired company in all aspects of its functioning:
Legal:
- general legal issues
- formal support of transactions (Agreements)
Accounting:
- preparation of primary documents for the accounting office
- payments
Financial:
- control of current liabilities (accounts payable and receivable)
- optimization of costs
- maintenance of financial condition
Personnel:
- recruitment and reintegration of staff
- setting goals and objectives, training, coordination, control, motivation
- HR primary documentation (employment contracts, vacations, sick leave, medical examinations, occupational safety, etc.)
Purchasing and Sales:
- planning and ensuring the implementation of procurement and sales plans
- building long-term relationships with key customers and suppliers of the company
- maintaining and developing existing as well as seeking alternative sales and procurement channels
Production:
- control of the production process
- implementation of production standards and control over their implementation
- quality control
Reporting to the parent company:
- timely and scrupulous preparation of management reports
- analysis of financial statements from the accounting office (Bilans, RZiS, taxes)
Representative:
- representation of the company in all external trade and non-trade contacts.
Chief Operating Officer/Sales Director
с 04.2019 по 06.2021
(2 года 2 месяца)
Eve&Rest Sp. z o. o., Krakow, Poland (Хімічна промисловість, фармацевтика)
Import Export Manager
с 03.2017 по 03.2019
(2 года)
Chemart International Trader, Krakow, Poland (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)
Subsidiary Director (CEO)
с 09.2014 по 02.2017
(2 года 5 месяцев)
Golden Tile Polska, Krakow, Poland (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)
Head of Import Department
с 11.2013 по 08.2014
(9 месяцев)
Golden Tile, Kyiv, Ukraine (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)
Branch Manager
с 10.2012 по 06.2013
(8 месяцев)
Golden Tile Vostok, St. Petersburg, Russia (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)
Branch Manager
с 02.2006 по 09.2012
(6 лет 7 месяцев)
Golden Tile, Lviv, Ukraine (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)
Regional Sales Manager (Western Ukraine)
с 02.2004 по 02.2006
(2 года)
Lesaffre Ukraine S.A., Kyiv, Ukraine (Харчова промисловість)
Образование
Ivan Franko National University of Lviv
MD in Science, Economics and Information Systems Management, Львів
Высшее, с 1996 по 2001 (4 года 9 месяцев)
Знания и навыки
Знание языков
- Украинский — свободно
- Русский — свободно
- Польский — продвинутый
- Английский — средний
- Словацкий — начинающий
Дополнительная информация
Hard Skills:
Confident, articulate and professional speaking abilities. Excellent presentation and negotiation skills.
Strong problem-solving, results-oriented and analytical skills. Planning, budgeting, goal setting and scheduling skills.
Supervising people or processes.
Able to handle challenges, with proven history of increased productivity.
Hard Skills:
Thrive in a team environment and work well with others. Strong interpersonal skills and positive work ethic.
Empathic listener and persuasive speaker.
Transferable Skills:
Experienced in successful management of diverse groups of people. Proven adaptability to different cultural and business environments. Enjoy working as a team member as well as independently.
Able to coordinate several tasks simultaneously. Remains calm in stressful situations.
Другие резюме этого кандидата
Другие страны
Высшее образование · Полная занятость
Образование: 09.1996 - 06.2001: Економічний факультет, Інформаційні системи в менеджменті, інженер-магістр (Львівський національний університет імені Івана Франка, Львів)....
Другие страны, Удаленно
Высшее образование · Полная занятость, неполная занятость
- Управляющий Директор / Директор представительства, DASK CENTER SP. Z O.O., 2 года 10 месяцев
- Операционный Директор / Директор по продажам, Eve&Rest Sp. z o. o., 2 года 2 месяца
Похожие кандидаты
Директор, управитель, CEO, COO
Другие страны, Киев
,
еще 2 города
CEO, CCO, Head of sales, export, FEA, BDM, директор
150000 грн, Другие страны, Днепр
,
еще 7 городов
Директор, заступник директора підприємства
Другие страны, Киев
,
еще 2 города
Директор, керівник відділу продажів, Head of Sales
Другие страны, Удаленно
Керівник філії, торговельний представник, логіст, директор сервісної служби
40000 грн, Другие страны, Ивано-Франковск
,
еще 4 города
Директор школи, освітнього проєкту, керівник відділу, заступник директора
Другие страны, Киев