Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
  • PRO

Наталья

HR-директор, начальник ОК, HRG, HRM, 60 000 грн

Вид занятости:
полная
Возраст:
57 лет
Город:
Харьков

Контактная информация

Соискатель указал телефон и эл. почту.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Опыт работы

Начальник відділу кадрів

с 09.2023 по наст. время (1 год 11 месяцев)
ДП ХНАТОБ/СХIД ОPERA, Харків (Шоу-бізнес, мистецтво, культура)

Організація роботи відділу кадрів, систематизація та регламентація. Постановка військового обліку відповідно до вимог законодавства.

Начальник відділу по роботі з персоналом

с 02.2022 по 09.2023 (1 год 7 месяцев)
Аудиторсько - консалтингова Kорпорація, Харків (Консалтинг, бухгалтерія, аудит)

Робота з клієнтами за зовнішніми замовленнями: ( пошук та підбір персоналу, кадровий аудит, кадровий аутсорсинг, військовий облік,оцінка персоналу),внутрішній підбір персоналу, проведення атестації, підтримка морально - психологічного клімату в колективі, корпоративна культура, кадрове діловодство в повному обсязі, адаптація нових співробітників, розробка внутрішньофірмової документації
( посадові інструкції, положення, регламенти, процедури), робота з розвитку та плануванню, аналітика ринку праці та заробітних плат, освітня робота,навчання співробітників, робота в CRM

Начальник відділу по роботі з персоналом

с 01.2021 по 09.2021 (8 месяцев)
ТОВ "Славена", Харків (Видавництво, поліграфія)

Пошук та підбір персоналу
Кадровий облік в повному обсязі
Адаптаційні заходи
Актуалізация посадових та робочих інструкцій, розробка положень, процедур
Звітність, аналітика ринку праці та заробітних плат
Контроль трудової дисципліни

Заступник директора по роботі з персоналом

с 01.2010 по 08.2020 (10 лет 7 месяцев)
Група компаній "Євромет", Харків (Торгівля і виробництво металопродукції, аренда нерухомого майна)

Побудова відділу персонала з нуля, управління організаційною структурою, чисельністю, ФОТ; кадрове адміністрування в повному обсязі відповідно до вимог КЗпП; рекрутмент персонала, управління системою мотивації та адаптації співробітників; формування корпоративної культури, організація корпоративних свят та заходів; актуалізація посадових інструкцій, розробка положень, регламентів, процедур; оцінка персоналу; звітність; моніторинг ринку праці та заробітних плат; управління морально-психологічним кліматом в колективі, контроль трудової дисципліни

Начальник відділу по роботі з персоналом

с 11.2007 по 11.2009 (2 года)
Акціонерний комерційний Земельний банк, Харків (Фінанси, банки, страхування)

Побудова відділу персонала з нуля, пошук та підбір персоналу, кадрове діловодство, формування кадрового резерву, моніторинг ринка праці, звітність, розробка посадових інструкцій

Начальник відділу кадрів

с 01.2001 по 09.2007 (6 лет 8 месяцев)
Акціонерний банк "Факторіал - Банк", Харків (Фінанси, банки, страхування)

Організація роботи та керівництво відділом з питань: кадрове діловодство, підбір персоналу, звітність, участь в проведенні атестації та формуванні кадрового резерва; організація та контроль кадрової роботи в регіональних філіях банку

Образование

Міжрегіональна Академія управління персоналом

Управління персоналом та економіка праці, менеджер з персоналу, Харків
Высшее, с 2005 по 2007 (2 года)

Харківський державний педагогічний університет ім. Г.С. Сковороди

Українська мова та література, Харків
Высшее, с 1992 по 1996 (4 года)

Дополнительное образование и сертификаты

Курс підвищення кваліфікації осіб, відповідальних за ведення військового обліку на підприємствах, в установах та організаціях.

2 місяці

Знания и навыки

  • MS Excel
  • MS Word
  • Користувач Internet
  • MS Outlook
  • Outlook Express
  • CRM
  • M.E.Doc
  • HCL Notes
  • 1С УВП
  • Кадровий облік
  • ProFIX
  • Express
  • Рекрутмент персонала
  • Формування корпоративної культури
  • Розробка та запровадження системи оплати праці та мотивації

Знание языков

  • Украинский — свободно
  • Английский — начинающий

Дополнительная информация

Комп'ютерні навички: впевнений користувач Word,Excel,Outlook Express, Lotus Nodes, Іnternet, Profix - кадри, 1С 8.1 8.2 8.3 УПП, Medoc, CRM
Особисті якості: ініціативна, відповідальна, цілеспрямована, працьовита, комунікабельна.
Професійні якості: ефективно використовую свої знання та вміння в практичній роботі, здатна працювати з великими масивами інформації та в багатозадачному режимі. Здатна до прийняття самостійних рішень. Здатна працювати в команді.
Продовжую розвиватися в сфері управління людськими ресурсами. Однаково цікаві позиції як автономного спеціаліста, так і керівника. Детальне резюме зможу надати за вимогою.
Велике прохання мережевий маркетинг не пропонувати!

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: