Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
Резюме от 13 июня 2024 PRO

Анатолій

Директор з операційної діяльності

Занятость:
Полная занятость.
Возраст:
51 год
Город:
Киев

Контактная информация

Соискатель указал телефон и эл. почту.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Опыт работы

Операційний директор

с 11.2020 по 04.2024 (3 года 5 месяцев)
INWITE, Київ (Послуги для населення та бізнесу)

Обовʼязки: розвиток мережі, контроль операційної діяльності філій, комунікація із замовниками, робота з кошторисами (створення,погодження,впровадження), оптимізація бізнес-процесів, контроль бюджету, формування та реалізація стратегічного плану розвитку, створення та розвиток команд менеджерів різного рівня, виконання запланованих бізнес завдань. Досягнення: створення філій та формування команд у містах Львів, Одеса,Вінниця; оптимізація бізнес- процесів, розширення мережі обʼєктів обслуговування, запуск масштабних проєктів, створення ефективної моделі комунікації в команді для оперативного вирішення робочих питань, підвищення рентабельності проєктів.

Куратор групи магазинів, Заступник операційного директора

с 12.2016 по 09.2020 (3 года 9 месяцев)
Фора, Киев (Роздрібна торгівля)

Обов'язки:
•Організація та впровадження операційних процесів, супровід кураторів групи магазинів
•Взаємодія з відділом HR (плинність персоналу, комплектування штату, кадровий резерв)
•Розвиток сервісу в магазинах, Сервісна трансформація компанії, робота над NPS
•Розвиток, мотивація та контроль результативності кураторів, коучинг
•Робота з відділом маркетингу (збільшення використання карт лояльності)
•Участь в оцінці кандидатів для розвитку через асесмент
•Відкриття та супровід нових магазинів та магазинів після ребрендингу

•Досягнення:
•Покращення NPS компанії з 20% до 51%
•Збільшення використання карт лояльності в мережі з 24% до 48%
•Досягнення цільових показників KPI кризових об'єктів
•Покращення показника плинності на 24% (с 6,98% до 5,30%)
•Досягнення 96% комплектації штату магазинів (покращення на 18%)
•Супровід відкриття 14 навчальних центрів для персоналу
•100% виконання плану по підготовці кадрового резерву

Регіональний керуючий

с 08.2007 по 11.2016 (9 лет 3 месяца)
ООО «Альянс Холдинг» ( Shell Retail Ukraine), Київ (Автобізнес та автосервіс)

Посада: Керуючий регіоном (в підпорядкування 6
територіальних менеджерів мережі АЗС Шелл в Україні та
безпосереднє керівництво 14 АЗС в Києві)
Обов'язки:
•стратегічне та адміністративне управління мережею АЗС
•бюджетування та бізнес-планування
•розробка та впровадження нових стандартів обслуговування
•запуск та впровадження нових проектів та ініціатив щодо
покращення операційної діяльності АЗС
•розробка та впровадження методів оптимізації операційних
процесів на АЗС;
•підвищення прибутковості мережі АЗС (аналіз звітів P&L,зменшення
витрат, оптимізація обліку, покращення продажів)
•розробка та впровадження концепції продажів супутніх
товарів
•рекрутинг та коучинг керуючих територією та начальників АЗС
•участь у створенні концепції торгової зали, кафе, переобладнання
АЗС
•залучення нових клієнтів B2B, B2C

Досягнення:
• зниження витрат на сервісне обслуговування на 25%
• отримання сертифікату Green Belt за оптимізацію операційних процесів на АЗС
• зниження втрат по супутнім товарами вдвічі та по паливу на 30%
• створення кадрового резерву начальників та територіальних керуючих
• покращення прибутковості АЗС за рахунок збільшення продажів високо маржинальних продуктів, преміальних видів палива та
зниження суми на додаткові витрати
• разом із командою став переможцем у всесвітньому змаганні в компанії Шелл із приросту продажів преміальних видів палива

Оператор, начальник зміни, начальник АЗС

с 03.2002 по 08.2007 (5 лет 5 месяцев)
«Золотий Гепард", Київ (Автобізнес та автосервіс)

Обов'язки:
• контроль операційної діяльності АЗС
• підбір та розвиток персоналу лінійної та середньої ланки
• взаємодія із державними органами різного рівня
• впровадження нової програми лояльності та стандартів обслуговування
• бюджетування та контроль витрат
• дотримання вимог у галузі охорони праці, пожежної та
екологічної безпеки, податкового законодавства України
Досягнення:
• сформував кадровий резерв (виховав із касирів 5 начальників АЗС)
• запуск першої в мережі мийки самообслуговування на АЗС
• впровадження нової концепції кафе при АЗС
• утримання витрат у рамках бюджету зі збільшенням продажу палива та супутніх товарів

Образование

Вінницький фінансово-економічний університет (заочно)

Спеціальність: Менеджмент організацій та адміністрування, Вінниця
Высшее, с 2011 по 2013 (2 года)

Вінницький Державний педагогічний інститут

Спеціальність: Вчитель фізичної культури та методист спортивно-масової роботи, Вінниця
Высшее, с 1990 по 1995 (5 лет)

Дополнительное образование и сертификаты

Тренінг «Ситуаційне лідерство», Тренінг «Інструменти керівника» ,Тренінг по проведенню оцінки кандидатів по методу асесмент

2017-2020

«Anti-bribery and Corruption», «Global Antitrust Virtual Training», «Anti-bribery principles», «Code of Conduct"

2007-2016

«Керівництво людьми» , «Управління організацією обслуговування», «Управління часом» компанії «КРОК Бізнес Консалтинг»

2002-2007

Знания и навыки

MS Excel MS Word MS Office Комунікабельність Стратегічне планування Управління командою

Знание языков

  • Украинский — свободно
  • Русский — свободно
  • Английский — начинающий

Другие резюме этого кандидата

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: