Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
Резюме от 22 мая 2024 PRO

Iryna

Customer support agent, manager, 37 000 грн

Занятость:
Полная занятость, неполная занятость.
Возраст:
26 лет
Город проживания:
Харьков
Готов работать:
Удаленно

Контактная информация

Соискатель указал телефон , эл. почту и LinkedIn.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Опыт работы

Customer support manager

с 09.2021 по 11.2023 (2 года 2 месяца)
G5 Entertainment, Remote (IT)

Processing customer requests and responding promptly via Zendesk, ensure customer satisfaction, collecting feedback from Stores, processing customer payments, resolve customer complains.

Customer support representative

с 09.2020 по 09.2021 (1 год)
Gameloft, Remote (IT)

Responding to customer queries, manage large amounts of emails, provide appropriate solutions and alternatives within the time limits, identify and solve customer problems.

Hotel administrator

с 08.2018 по 08.2019 (1 год)
Rotana Hotel Management Corporation, Abu-Dhabi (Hotel and restaurant industry)

Performing VIP, group Check Ins; predicting guest needs prior to their arrival, writing Front Office reports, night audit of Hotel, work with Program Management System (Opera PMS, QEMS, Fidelio).

Hotel administrator

с 07.2017 по 08.2018 (1 год 1 месяц)
Hotel "Kharkiv", Kharkiv (Hotel and restaurant industry)

Performing Check Ins, handling guest queries and complains, answering incoming calls and responding to e-mails, maintenance of financial documentation.

Образование

Kharkiv National Technical University of Agriculture

Bachelor degree of Technology and Production with honours, Kharkiv
Высшее, с 2013 по 2017 (4 года)

Дополнительное образование и сертификаты

Telesens Academy (QA)

2019, 2 місяці

Знания и навыки

Management of CRM Zendesk Technical support for users Jira Confluence Stress resistance Ability to work in multitasking mode Fast typing The first line of support Slack MS Word MS Excel Work with clients Communicability Customer orientation Work with customers Proactivity Payment processing Conducting online chats Control of receipt of payments Result orientation Time management

Знание языков

  • Английский — выше среднего
  • Украинский — свободно
  • Русский — свободно

Дополнительная информация

Я хотіла би приєднатися до організації, де зможу використовувати отримані знання та вміння на робочому місці, з мого життєвого досвіду, та розвивати свій потенціал, щоб збільшити попит і загальну репутацію та престиж компанії.
Я відкрита, доброзичлива, професійна, позитивна людина.
Вільно володію англійською мовою.
Маю досвід більш ніж 3 роки, працювала з найрізноманітнішими людьми, національностями з усього світу.
Дякую за Ваш час!
---
Experienced and conscientious Customer Support Manager with 3+ years in customer service management. Aiming to use my proven skills to effectively fill the role in your company.

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: