Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
Резюме от 19 мая 2023 PRO

Єлизавета

Помічник керівника, HR, управляючий салоном краси, 15 000 грн

Занятость:
Полная занятость, неполная занятость.
Возраст:
25 лет
Город:
Харьков

Контактная информация

Соискатель указал телефон, эл. почту и Instagram.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Опыт работы

Старший адміністратор

с 03.2021 по 02.2022 (11 месяцев)
SILENCE Health&Beauty Home, Харків (Краса, фітнес, спорт)

- Управління та організація діяльності клініки
- Контроль роботи персоналу
- Ведення організаційної, розпорядчої, інформаційно-довідкової, фінансово-звітної документації
- Складання графіка роботи персоналу
- Зустріч, консультування та запис клієнтів на послуги салону
- Активний продаж послуг та товарів
- Складання та оформлення замовлень
- Створення контенту для соціальних мереж
- Робота з запереченнями та вирішення конфліктів із проблемними клієнтами
- Аналіз конкурентного середовища

Помічник керівника

с 07.2020 по 01.2021 (6 месяцев)
Adashevsky Consulting Group, Харьков (Консалтинг, бухгалтерія, аудит)

- Пошук, підбір, адаптація, первинне навчання персоналу (складання текстів вакансій, проведення співбесід, підготовка тестових завдань, навчання працівників)
- Робота з документами (складання рахунків, актів, договорів, ведення звітності, надсилання клієнтам)
- Адміністративні завдання та особисті доручення керівника (перевірка звітів, складання звітів, збір інформації)
- Ведення листування (e-mail, месенджери)
- Ведення соц. мереж (наповнення контентом, моніторинг та відповіді на коментарі, листування в особистих повідомленнях з клієнтами)
- Складання та ведення клієнтської бази (пошук нових клієнтів, спілкування з клієнтами)
- Робота з сайтами у Tilda
- Пошук партнерів з реклами та співробітництво з ними
- Створення рекламних банерів у Canva
- Монтаж та обробка рекламних відео в Supa (для Ютуб, Інстаграм, Тік-Ток, Фейсбук)

Адміністратор

с 02.2019 по 02.2020 (1 год)
Салон красоты "Beauty Room", Харьков (Краса, фітнес, спорт)

- Управління діяльністю салону краси
- Контроль роботи персоналу
- Ведення організаційної, розпорядчої та інформаційно-довідкової документації
- Складання графіка роботи персоналу
- Зустріч, консультування та запис клієнтів на послуги салону
- Активний продаж послуг та товарів
- Складання та оформлення замовлень продукції в роботу та на продаж
- Робота з запереченнями та вирішення конфліктів із проблемними клієнтами
- Аналіз конкурентного середовища

Адміністратор

с 05.2018 по 10.2018 (5 месяцев)
SPA&Fitness центр «Місто», Харьков (Краса, фітнес, спорт)

Зустріч гостей;
Контроль роботи персоналу;
Контроль за дотриманням правил;
Робота з запереченнями та вирішення конфліктів із проблемними клієнтами
Консультація клієнтів по всьому спектру послуг та цін на них;
Ранкова підготовка зони басейну до роботи (обхід за чек-листом);
Ведення первинної документації

Фінансовий консультант

с 05.2017 по 05.2018 (1 год)
ТОВ ЛІДСервіс, Харьков (Фінанси, банки, страхування)

- Консультація клієнтів щодо послуг компанії;
- Фіксація результатів роботи у програмі;
- Оформлення та обробка заявок на кредит, позику, кредитну картку, рефінансування;
- Заповнення первинної документації;
- Проведення тренінгів для персоналу;
- Робота з комп'ютерними програмами (Word, Excel, 1C);
- Складання звіту про виконану роботу;

Образование

ХНЄУ ім. Кузнеца

Менеджмента и маркетинга, Харьков
Высшее, с 2020 по 2021 (1 год)

Спеціальність - Маркетинг

ХДАК

Управління та бізнес, Менеджмент, Харьков
Высшее, с 2016 по 2020 (4 года)

Спеціальність - Менеджмент
Диплом з відзнакою

Дополнительное образование и сертификаты

4 потік SMM-марафону @insta_lelyaa_marafon

10 днів

Знания и навыки

MS Excel MS Word MS Office MS PowerPoint Adobe Photoshop MS Paint Canva Tilda SUPA

Знание языков

  • Английский — средний
  • Украинский — свободно

Дополнительная информация

Маю вищу освіту;
Маю досвід роботи у сфері послуг;
Маю досвід підбору, управління та контролю персоналу;
Маю високі організаторські та комунікативні навички;
Вмію працювати у команді;
Орієнтована на результат та прагну до досконалості у своїй професії;
Маю креативне мислення;
Вмію вирішувати конфлікти та знаходжу спільну мову навіть із проблемними клієнтами;
Впевнений користувач ПК (Word, Excel, 1C);
Знаю касову дисципліну;
Відкрита для нових знань;

Маю свій невеликий бізнес, продаю шопери з вишивкою ручної роботи @ethnicshopper

Надсилайте свої пропозиції в Telegram [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: