Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську

Личные данные скрыты

Этот соискатель решил скрыть свои личные данные и контакты, но ему можно отправить сообщение или предложить вакансию.

Этот соискатель решил скрыть свои личные данные и контакты. Вы можете связаться с ним со страницы https://www.work.ua/resumes/6577264/

Начальник (облік, логістика)

Занятость:
Полная занятость.
Город:
Тернополь

Контактная информация

Соискатель скрыл свои личные данные, но вы сможете отправить ему сообщение или предложить вакансию, если откроете контакты.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Дополнительная информация


Резюме

ПРІЗВИЩЕ, ІМ'Я ТА ПО БАТЬКОВІ: Шелінгович Ольга Михайлівна
ПОСТІЙНА АДРЕСА: Україна, Тернопільська область, Тернопільський район, м. Тернопіль
тел. [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)
Ел.пошта: [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)

МЕТА: Отримання необхідного та професійного досвіду, використовувати і реалізувати в роботі, отримання конкурентної заробітної плати від 17 000 грн.
ДАТА НАРОДЖЕННЯ: 03.11.1990 року
ДИПЛОМИ ТА СЕРТИФІКАТИ:
2006 – 2008 Тернопільський центр професійно – технічної освіти №1 , спеціальність “Оператор поштового зв’язку оператор електро зв’язку, касир в банку”
2008 – 2009 Тернопільський центр професійно – технічної освіти №1 , здобула кваліфікацію молодшого спеціаліста по спеціальності “Організація поштового зв’язку”
2009 – 2012 Тернопільський національний економічний університет, спеціальність “Фінанси та кредит” бакалавр.
2013 – 2014 Тернопільський національний економічний університет, спеціальність “Банківська справа” магістр.
Також є сертифікати про закінчення комп’ютерних курсів, програма “Word” та ОС “Windows”
ДОСВІД РОБОТИ:
У 2009 році на час виборів працювала на посаді: Обліковця у Окружній виборчій комісії.
З лютого 2011 року по червень 2013 р. працювала в ТД УДППЗ "Укрпошта" на посаді: Оператор поштового зв’язку I класу.
Функціональні обов’язки:
-Високоякісне та культурне обслуговування клієнтів
-Приймання замовлення на послугу “Кур’єрська доставка” у відділенні поштового зв’язку або з використанням засобів зв’язку (телефон, факс, електронна пошта)
-Перевірити правильність заповнення супровідних бланків відправником
-Забезпечення вчасного та якісного вручення відправлень одержувачу.
-Також приймання всіх платежів які надаються АТ “Укрпошта”
З липня 2016 року по червень 2019 працювала в ТД АТ “Укрпошта” на посаді Провідний інженер з організації та нормування праці.
Функціональні обов’язки:
-Організація підготовки проектів перспективних і річних планів обліку і аналізу економічної ефективності і впровадження заходів з праці.
-Організація роботи з нормування праці, своєчасного перегляду норм, впровадження технічно - обгрунтованих нормативів з праці.
-Розробка заходів щодо підвищення продуктивності праці та росту ефективності виробництва.
-Приймання участі у комплексних перевірках безбалансових виробничих підрозділів дирекції.
-Забезпечення ведення обліку показників з праці, детальний аналіз чисельності працівників та складання встановленої статистичної звітності.
-Забезпечення надання інформації щодо середньооблікової чисельності персоналу в еквіваленті повної зайнятості.
-Забезпечення щорічного розрахунку чисельності виробничого штату.
-Забезпечення підготовки та розсилання виписок зі штатного розпису та річних норм робочого часу.
-Здійснення опрацювання матеріалів, складання звітів, первинних, розпорядчих та інших документів філії з організації та нормування праці та заохочувальних виплат.
Також у 2019 році році на президентських виборах у I-му та II-му турі була головою дільничної виборчої комісії, де успішно та оперативно організувала роботу, здавши первинні документи до Окружної виборчої комісії в числі перших ДВК.
З липня 2019 року по по цей час працюю в “КОНТІНЕНТАЛ фармерз груп” на посаді Начальник сектору обліку відділу транспортної логістики.
Функціональні обов’язки:
-Договірна робота
•Комунікація з контрагентом для отримання документів на проведення акредитації
•Реєстрація в системі 1:С, для проведення акредитації
•Контроль результатів акредитації
•Реєстрація договору на погодження у СЕПД, аналіз та визначення суми договору.
•Проведення Реєстрів ТТН, на протязі місяця мінімум 2 рази та на початку наступного за звітним місяця в часових рамках визначених бухгалтерією
•Формування реєстру ТТН за період ( ввоз – з поля та вивоз – паї, міжскладське перевезення, на вагони )
•Після комунікації з контрагентом про погодження звірки, очікую, повний пакет документів ТТН згідно реєстру та Акт виконаних робіт.
-Розрахунки з контрагентами
•На основі отриманих оригіналів документів від контрагента, формую заявки на оплату
-Передача документів в бухгалтерію
-Контроль дотримання умов договору
-Контроль оплати штрафів
-Формування періодичних звітів, які можуть бути потрібні відповідно запитів, своїм керівникам та відповіді на запити, що стосується безпосередньо мого напрямку.
-Вирішення проблематики в ході роботи
-Виконання доручень керівників
-В кінці року формування та підписання( передача в бухгалтерію ) Актів звірки з контрагентами

ДІЛОВІ ЯКОСТІ: Відповідальність, пунктуальність, енергійність, комунікабельність, старанність, вмію працювати в команді, грамотне ділове мовлення, швидко освоюю нову інформацію.
ДОДАТКОВА ІНФОРМАЦІЯ:
• Наявність водійських прав: посвідчення категорії „В”
• Наявність шкідливих звичок: не палю, не

Другие резюме этого кандидата

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты